Ik ga een lederen versnellingspookhoes bestellen van f7power.com. Zijn er meer mensen geïnteresseerd? Scheelt natuurlijk in verzendkosten als ik er meerdere tegelijk bestel. Met een beetje mazzel zou ik ze dan mee kunnen nemen op de meeting van 5 maart.
King Stromba schreef:F7power can now offer replacement gear gaiters for Williams / 16v / megane / Spyders / 1916v. In fact any car.
The gaiters can be made to the original pattern or can be customised. Here are some pics of the Williams gaitor before fitting:
They are made from high quality leater, not the vinyl you will find on the originals. I have bought two of these now and the quality and stitching is excellent.
£15
Please pm King Stromba or Rhonsmr2 for further details or to place order. Door cards and other leather accessories also available, made to measure.
ik heb wel interresse, is voor een clio 1 ph2 16v. Andere kleur stiksel is ook mogelijk he? dan wil ik met donkerrode stiksel. 15 pond is hoeveel euro?
En nee, die in de Williams zijn volgens mij van een materiaal dat op leer moet lijken. Echter deze drogen uit en op een gegeven moment komen er scheurtjes in. Geloof me, ik heb twee van die dingen. Dus dan heb ik liever eentje van echt leer. Volgens mij heeft Veban ook een tijdje lederen pookhoezen geleverd.
En nee, die in de Williams zijn volgens mij van een materiaal dat op leer moet lijken. Echter deze drogen uit en op een gegeven moment komen er scheurtjes in. Geloof me, ik heb twee van die dingen. Dus dan heb ik liever eentje van echt leer. Volgens mij heeft Veban ook een tijdje lederen pookhoezen geleverd.
Ik houd meer van sober, maar je kan het zo gek maken als je zelf wilt. Laat me maar via PM weten of je er eentje wilt en hoe je het in gedachten had (glad/geperforeerd, kleur leer, kleur stiksel, speciale wensen).
Ik laat de mijne ietsjes langer maken, omdat het framepje onderaan de hoes bijna iedere keer uit de middenconsole getrokken wordt wanneer ik 'em in z'n vijf of achteruit zet.
LotuzClioWilliams schreef:Ik houd meer van sober, maar je kan het zo gek maken als je zelf wilt. Laat me maar via PM weten of je er eentje wilt en hoe je het in gedachten had (glad/geperforeerd, kleur leer, kleur stiksel, speciale wensen).
Ik laat de mijne ietsjes langer maken, omdat het framepje onderaan de hoes bijna iedere keer uit de middenconsole getrokken wordt wanneer ik 'em in z'n vijf of achteruit zet.
Renault Clio Williams number 0001 was given to Sir Frank Williams in 1994 in exchange for the chassis of one of that years FIA Championship winning Williams Renault Formula One cars at a ceremony to celebrate the Renault Williams ties. The car wears the legendary 0001 plaque and was kept in the Williams factory in Oxfordshire until private sale to an anonymous bidder in 2005. The car has subesquently been sold to Renault UK by the auction winner. The car is left hand drive and has covered just 23 kilometres.