Miekje's RS
geloof me, het is een haat-liefde relatieClio lady schreef: En ik was zo trots op mijn autotje... nu weet ik ff niet meer wat ik ermee moet.

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl

komt goed paul

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Wat donderdag... JE hebt donderdag een andere afspraak!Haas schreef:![]()
komt goed pauldonderdag...

Project: GTT Blue Sport
zal toch wel een nieuwe worden gok ik zo 
maar goed, das een klussie van 5 min

maar goed, das een klussie van 5 min

Nou da's mooi dan... ik heb trouwens geen idee wat die dingen kosten...???
Thermostaat trouwens nog niet vervangen... zat zo vast als een huis. Maar dat komt de volgende keer wel wanneer ik mijn verlanglijstje laat afwerken... hihih Ff sparen ook!
Groetjes
Thermostaat trouwens nog niet vervangen... zat zo vast als een huis. Maar dat komt de volgende keer wel wanneer ik mijn verlanglijstje laat afwerken... hihih Ff sparen ook!

Groetjes
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het is wat dat betreft best een (ver)Lang-lijstjeClio lady schreef:Thermostaat trouwens nog niet vervangen... zat zo vast als een huis. Maar dat komt de volgende keer wel wanneer ik mijn verlanglijstje laat afwerken...

En ja, de auto is zo netjes als ie er op de foto's uit ziet...

thermostaathuis vast neem ik aan?
hmz...kom op frits, btje krachtpatsen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ben bang dat ik die torxen waar dat ding mee vast zit dol draai.Haas schreef:thermostaathuis vast neem ik aan?
tip: zet er een goed verlengstuk op van een ratel, dus breed zat, 1.4"oid of 3/8 kan ook wel, dus gewoon zo op de boutkop en geef er een paar flinke rossen op met een hamer. Dan je torx bitje er mooi strak inzetten, zo nodig ff paar tikken met de hamer alsje de kop dichtgeslagen hebt en dan ff schoksgewijs kracht zetten. Dan komen ze 9 van de 10 los
werkte bij t blok van paul ook erg goed! Geen garantie, maar wel een stuk beter dan er gewoon aan trekken
En anders gil maar een keer, gaan we woensdag eind vd middag ff langs 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ding zit vast met TORXEN
ja...dus....
komt goed
als frits nou woensdagmiddag vrij heeft 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als frits nu even tijd maakt...Haas schreef:komt goedals frits nou woensdagmiddag vrij heeft

marieke..ik schijn alleen te komen woensdag 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Lezen haas.... Ik ben dr gewoon bij!Haas schreef:marieke..ik schijn alleen te komen woensdag
het schijnt dat we samen komen.. 

gevulde koeken?
kijk, jij maakt vrienden
Flesje Cola erbij en dan komt t allemaal goed

kijk, jij maakt vrienden

Flesje Cola erbij en dan komt t allemaal goed

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Koffie, geen colaHaas schreef:gevulde koeken?![]()
kijk, jij maakt vrienden![]()
Flesje Cola erbij en dan komt t allemaal goed![]()

ach, zaterdag aan de telefoon was je ook prima gezelschap, dus denk dat dat wel goed komt. Lol zat meestal met sleutelen, toch, frits? 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb me prima vermaakt met marieke,...dr clioHaas schreef:ach, zaterdag aan de telefoon was je ook prima gezelschap, dus denk dat dat wel goed komt. Lol zat meestal met sleutelen, toch, frits?
Maar dat kwam ook door het gezelschap idd.

doelde eigenlijk meer op klussen met mij erbij, maar never mind 
heb ff complimentjes nodig na dat keerringen verhaal

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ken gebeurenHaas schreef:doelde eigenlijk meer op klussen met mij erbij, maar never mind

kom dat boekkie wel ff droppen en dan ben ik er weer vandoor hoor 

Hey Frits en Haas!!!
Bedankt voor het sleutelen van afgelopen woensdag! Het grote "Clitt mysterie" wordt vervolgd.... Achterlijke auto... gok toch de thermostaat kapot aangezien hij wel een beetje warm wordt (1e dikke streepje) en met wat langer rijden stijgt ie zelfs nog 2 mm...
Ik zal voorzichtig rijden en mijn olietemp. wel in de gaten houden. Verder regel ik ff een setje lampjes voor in de tellerbak.
Frits knap werk dat je het assessment op school gehaald hebt...
Enne Haas, hoe is het nou afgelopen met je tentamen?
Ik ga ook maar weer eens verder met studie... maandag nog ff twee opdrachten inleveren.
Groetjes Marieke
Bedankt voor het sleutelen van afgelopen woensdag! Het grote "Clitt mysterie" wordt vervolgd.... Achterlijke auto... gok toch de thermostaat kapot aangezien hij wel een beetje warm wordt (1e dikke streepje) en met wat langer rijden stijgt ie zelfs nog 2 mm...

Ik zal voorzichtig rijden en mijn olietemp. wel in de gaten houden. Verder regel ik ff een setje lampjes voor in de tellerbak.
Frits knap werk dat je het assessment op school gehaald hebt...
Enne Haas, hoe is het nou afgelopen met je tentamen?
Ik ga ook maar weer eens verder met studie... maandag nog ff twee opdrachten inleveren.

Groetjes Marieke
Laatst gewijzigd door Miekje16V op zo 5 aug 2007 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Clitt is weer beter!!!
Op raadselachtige wijze wil de (koelvloeistof)temperatuur ineens wel oplopen... heb een paar flinke stukken gereden gister en vandaag. Misschien moest de nieuwe temp. sensor nog ff inwerken??? Het duurt ongeveer 10-15 minuten voordat de auto op goede bedrijfstemperatuur is. Dat is al beter dan van de week en het is nu koud he. Lijkt erop dat de thermostaat dus voorlopig nog niet vervangen hoeft te worden.
Verder hebben we die gaten waar de mistlampen inhoren opgevuld met gaas... staat heel netjes
binnenkort
als ik hem gepoetst heb.
Nu dus nog de distributieriem en de remschijven en blokken voor en dan is Clit helemaal klaar voor actie... hehehe
Groetjes Miekje

Op raadselachtige wijze wil de (koelvloeistof)temperatuur ineens wel oplopen... heb een paar flinke stukken gereden gister en vandaag. Misschien moest de nieuwe temp. sensor nog ff inwerken??? Het duurt ongeveer 10-15 minuten voordat de auto op goede bedrijfstemperatuur is. Dat is al beter dan van de week en het is nu koud he. Lijkt erop dat de thermostaat dus voorlopig nog niet vervangen hoeft te worden.

Verder hebben we die gaten waar de mistlampen inhoren opgevuld met gaas... staat heel netjes

Nu dus nog de distributieriem en de remschijven en blokken voor en dan is Clit helemaal klaar voor actie... hehehe

Groetjes Miekje
Laatst gewijzigd door Miekje16V op zo 5 aug 2007 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Wie is we? 
Maar goed dat ie t weer doet in ieder geval!

Maar goed dat ie t weer doet in ieder geval!

Hahah! We zijn mijn pa, mijn oom en ik.
Hoewel ik voornamelijk heb gekeken of ik het mooi vond hihi. Mijn oom had nog net een stukje zwart gaas ergens in een hoekje van zijn schuur liggen (ooit gebruikt voor de Honda Prelude van mijn neefje). En laat dat stukje nou net passen in mijn Clio bumpertje hehehe! Altijd handig!
Oh jah... voor ik het vergeet! Wie heeft er nog een 16V kapje voor op het motorblok (je weet wel die afsluiting van de boegies)??? Die zit er bij mijn auto nl. niet meer op en vooral de heren schijnen dat erg zonde te vinden. Stuur me ff een pm als je er 1 hebt liggen!
Groetjes Marieke

Hoewel ik voornamelijk heb gekeken of ik het mooi vond hihi. Mijn oom had nog net een stukje zwart gaas ergens in een hoekje van zijn schuur liggen (ooit gebruikt voor de Honda Prelude van mijn neefje). En laat dat stukje nou net passen in mijn Clio bumpertje hehehe! Altijd handig!
Oh jah... voor ik het vergeet! Wie heeft er nog een 16V kapje voor op het motorblok (je weet wel die afsluiting van de boegies)??? Die zit er bij mijn auto nl. niet meer op en vooral de heren schijnen dat erg zonde te vinden. Stuur me ff een pm als je er 1 hebt liggen!
Groetjes Marieke
-
- Contacteer:
is voor een euro of 7 nieuw te bestellen bij de renault dealer, als ik het goed heb..
als je het bestelnummer wil hebben laat maar ff weten, dan zoek ik het even op voor je
als je het bestelnummer wil hebben laat maar ff weten, dan zoek ik het even op voor je

-
- Contacteer:
Ietsje duurder dan ik dacht..eurootje of 15 ex. btw...
bestelnummer: 77 00 741 557
zit met 2 plastic schroeven vast, euro per stuk ofzo
bestelnummer 77 03 081 025 (2 maal nodig dus)
volgens mij heb je dan alles wat je nodig hebt
en mooi nieuw 
bestelnummer: 77 00 741 557
zit met 2 plastic schroeven vast, euro per stuk ofzo
bestelnummer 77 03 081 025 (2 maal nodig dus)
volgens mij heb je dan alles wat je nodig hebt