Nou inmiddels toch wel veel nuttige dingen gedaan, interieur zit er in, mis nog 3 a 4 deeltjes maar daar maak ik me ff niet druk om, die kom ik op een renault meeting vast een keer tegen.
Ontsteking bleek niet helemaal jofel meer te werken (achteraf gezien allicht vandaar de vele knallen en vlammen uit de uitlaat), we kwamen hierachter doordat elke keer dat we de auto van de oprit afreden hij bij het dode punt (oprit af) stilviel en gewoon niet achteruit te krijgen was.
Nader onderzoek constateerde dat er een breuk zat in 1 van de kabels van 1 van de stekkers die in de ontsteking zat.Maar ff gemaakt en nu is het prima

Daarbij viel ons dat de slang naar de radiateur vacuum trok.
Wisten niet wat het was, dachten dat de thermostaat misschien dood was.
Toen we de slang waar de thermostaat inzit echter loshaalde bleek dat hij verkeerd om erin zat (dank vorige eigenaar, zoals zoveel dingen die hij vern**kt had door het hebben van nul kennis). Hebben m er maar uitgehaald, hoe meer koeling hoe beter

.
Tevens blokkie wat schoongemaakt.
Rest enkel nog de kilometerteller te maken (kabel?) en dan kan ik volgende week naar de apk

:D:D:D:D
Ik ben ook nog steeds op zoek naar grotere sproeiers (maak zlef wel een groep A) voor in de carburateur aangezien hij te weinig brandstof krijgt, waarvan ik de maat niet weet (150 ?) en geen idee heb waar ik ze kan halen. Dus als iemand hierover info heeft, gaarne.
grtz Jiggy