Jiggy's Mustang Shelby GT (R5 GTT EVO jaren geleden exit)
Kent iemand deze zwart/gele GTT?
[img]http://62.204.64.220/arno/gtturbo3.jpg[/img]
Ik ga deze week een GTT halen, er zijn 2 gegadigden waarvan deze toch een erg goede kans maakt.
Is er bij jullie iets bekend over deze auto?
Grtz Jiggy
[img]http://62.204.64.220/arno/gtturbo3.jpg[/img]
Ik ga deze week een GTT halen, er zijn 2 gegadigden waarvan deze toch een erg goede kans maakt.
Grtz Jiggy
Laatst gewijzigd door JiggyMF op za 25 apr 2015 12:48, 21 keer totaal gewijzigd.
positief of negatiefMerijn schreef:Als ik me niet vergis is deze GT al meerdere malen langsgekomen op het forum. Ik geloof zelfs dat ie van een forummember is geweest. Wie of wat weet ik ook niet. Chris zal daar wel meer van weten.

grtz Jiggy
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
lijkt zo door lichtval
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
hmm dat klinkt niet al te positief...Chris schreef:Hij is inderdaad Van Hans(Sleepie) geweest, maar na hem heeft ie al weer een aantal andere eigenaren gehad.
De laatste keer dat ik hem zag rijden zag hij er niet meer zo uit als op de foto.
grtz jiggy
Gewoon gaan kijken, wie weet valt het allemaal wel mee nu.
De laatste keer dat ie te koop stond stond er bij dat ie iets van 180 PK had?!
Oja, hij heeft ook een keer de 1e prijs gewonnen op een meeting, heel wat jaren trug.
Oja, hij heeft ook een keer de 1e prijs gewonnen op een meeting, heel wat jaren trug.
Ik ken 1 van de eigenaren (ondertussen misschien al wel een paar terug) die hem zo gebouwd heeft. Ik weet dat hij TOEN in tip-top staat was.Chris schreef:Gewoon gaan kijken, wie weet valt het allemaal wel mee nu.
Maargoed door de jaren heen weet je nooit wat ermee gebeurd is.
Ik ga morgen gewoon eens kijken, als t wat is neem ik m mee.
grtz Jiggy
-
- Contacteer:
Hey, dat is inderdaad mijn oude GTT-tje 
Als de eigenaar nu Pim heet, dan kan dat kloppen want dat is degene waaraan ik hem heb verkocht.
Een van de vorige eigenaren beweert dat hij tip-top was. Ik weet je te vertellen dat ik toen ik hem verkocht (ik zal wijselijk niks zeggen over toen ik hem kocht) hij niet bepaald in goede staat was.
Ik zou er zeker twee keer goed naar kijken voor je deze koopt, ik heb geen idee van de huidige staat van het ding natuurlijk, maar een grondige inspectie lijkt me wijs. Er zit wel een GT Tuning turbo in trouwens (althans, die heb ik er nog ingezet voor ik hem verkocht).
(En wat mijn signature betreft, ik heb gekozen voor de S4, dus een GTT zit er niet meer in.)

Als de eigenaar nu Pim heet, dan kan dat kloppen want dat is degene waaraan ik hem heb verkocht.
Een van de vorige eigenaren beweert dat hij tip-top was. Ik weet je te vertellen dat ik toen ik hem verkocht (ik zal wijselijk niks zeggen over toen ik hem kocht) hij niet bepaald in goede staat was.
Ik zou er zeker twee keer goed naar kijken voor je deze koopt, ik heb geen idee van de huidige staat van het ding natuurlijk, maar een grondige inspectie lijkt me wijs. Er zit wel een GT Tuning turbo in trouwens (althans, die heb ik er nog ingezet voor ik hem verkocht).
(En wat mijn signature betreft, ik heb gekozen voor de S4, dus een GTT zit er niet meer in.)
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
In wat voor staat was hij toen jij hem aan deze persoon verkocht (wbt roest bijv)?Hans (-=Sleepie=-) schreef:Hey, dat is inderdaad mijn oude GTT-tje
grtz Jiggy
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Dat ding heeft ook in de buurt van Zwolle gereden, volgens mij ben ik hem daar in 2000 of 2001 regelmatig tegengekomen.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Nee ken deze 5 niet.Steven schreef:Kennis of zwager van Edwin16v is er een eigenaar van geweest geloof ik.
Ja ik ken deze GTT... Staat in Etten-Leur te koop.
Als je meer wilt weten stuur ff een pm of msn of e-mail
Als je meer wilt weten stuur ff een pm of msn of e-mail
een van de vorige eigenaren heeft met deze 5 op 1.9 bar turbo druk gereden(zegt ie)dacht ik.hij stondt ooit opJiggyMF schreef:[img]http://62.204.64.220/arno/gtturbo3.jpg[/img]
Grtz Jiggy
tunerz.nl dacht ik
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
Zo Hans, heb je nu vanaf augustus een soort van winterslaap gehouden???Hans (-=Sleepie=-) schreef:Hey, dat is inderdaad mijn oude GTT-tje

Een witte fase2 met EVO bodykit.Tri$16v schreef:Welke is de andere gtt die je op het oog hebt (ben niet nieuwsgierig...)?
Ziet er wat minder uit maar volgens de eigenaar ook een prima auto.
Hoor overigens ineens (na afspraak maken om te komen kijken bij de zwart/gele) dat hij ongekeurd is, kilometerteller pas verwisseld is (uitgeleend

Vrijdag kwam toch niet zo heel goed uit, dus ik kan nu morgenavond (woensdag gaan kijken).
Ben benieuwd wat ik aantref...(bovenstaande is namelijk niet bepaald positief vind ik).
Denk dat ik eens een keer slim ga doen en zeg dat ik de auto bij een garage wil laten bekijken voor ik hem koop, heb namelijk weinig zin om een niet-rijdende auto zonder apk te kopen en er bij de apk vervolgens achter te komen dat er vanalles en nogwat mis is.
Grtz Jiggy
Is het vinden van een goede GTT nou echt zo moeilijk
Er is altijd wel weer iets aan de hand wat in eerste instantie verzwegen is wordt daar echt schijtziek van, dan heb ik er ook gelijk weinig vertrouwen meer in :-/
I only want a good GTT
grtz Jiggy

Er is altijd wel weer iets aan de hand wat in eerste instantie verzwegen is wordt daar echt schijtziek van, dan heb ik er ook gelijk weinig vertrouwen meer in :-/
I only want a good GTT

grtz Jiggy
Koop dan een auto als die zwarte/paarse met witte 15" super turismo's die laatst op Marktplaats te koop stond en misschien nog staat. Daarvan kun je wat beter zeggen dat je een goede auto koopt.
GT's zijn nu eenmaal oude bakken, vaak door jongeren gereden zijn en ook vaak slecht/niet onderhouden. Als koper ben jij daar de dupe van.
Vervelend, maar waar.
Als je een echt goede GTT wilt, kost je dat een fors bedrag.
GT's zijn nu eenmaal oude bakken, vaak door jongeren gereden zijn en ook vaak slecht/niet onderhouden. Als koper ben jij daar de dupe van.

Als je een echt goede GTT wilt, kost je dat een fors bedrag.
Laatst gewijzigd door Merijn op di 8 feb 2005 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Link, of bedoel je die Blue sport met een vraagprijs van 6000 euro? (ik hoef m niet voor een prikkie, maar 6000 euro voor een auto van een jaar of 15-20 vind ik een beetje te gek)Merijn schreef:Koop dan een auto als die zwarte/paarse met witte 15" super turismo's die laatst op Marktplaats te koop stond en misschien nog staat. Daarvan kun je wat beter zeggen dat je een goede auto koopt.
GT's zijn nu eenmaal oude bakken, dus vaak door jongeren gereden zijn en slecht onderhouden. Als koper ben jij daar de dupe van.Vervelend, maar waar.
En hoe weet je overigens dat die wel goed is? Dat 'pas gereviseerd, motor uit elkaar geweest, helemaal nieuw' verhaal geloof ik bij de meesten al lang niet meer. Als ik soms zie hoe sommige mensen een motor reviseren

grtz Jiggy
Laatst gewijzigd door JiggyMF op di 8 feb 2005 12:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Dat weet je helaas nooit, maar die auto is wel volledig uit elkaar geweest, ziet er strak en goed onderhouden uit. Daar is met liefde en plezier aan gewerkt. Ik zou zo'n auto eerder vertrouwen dat de gemiddelde GT die op MP te koop aangeboden wordt.
Jiggy... u heeft PM