ja, wel een updateje...
Vanavond ff bij Rob geweest om wat lang besproken spullen op te halen.
Strakke achterklep.
![Afbeelding]()
Zat natuurlijk al een strakke klep op, alleen zat er nog een slot en een handgreep op. Die wilde ik er eigenlijk wel een keer afhalen en de klep opnieuw laten spuiten, maar zo is t dus wat sneller. Oude klep gaat de verkoop in.
Spoilert.
![Afbeelding]()
Wilde al graag een spoiler zoals een ASD oid, zou ook mooi uitkomen met mijn klep die er nu opzit, zit geen spoiler op en dus geen gaatjes. Deze komt echter in plaats van het bestaande dakverlengertje, dus ook

Door de bestaande gaatjes kunnen mooi de draadjes voor het derde remlilcht komen. In t echt komt de spoiler dus lager dan op de foto, dis een impressie
Remmetjes.
![Afbeelding]()
Aangezien alle remmen rondom vervangen zijn door nieuw, kon de hoofdremcilinder niet ontbreken. Geen idee wat er op zat, maar zag er zo oud dat t best een bekrachtiger en een hoofdremcilinder van een 1.1 zou kunnen zijn

Geen idee, maar nu heb ik een zo goed als nieuwe rembekrachtiger en hoofdremcilinder van een Laguna I 2.0 16V, groter dus dan van een 16V. Denk dat ik nu wel redelijk kan ankeren als ik op dat pedaal stamp. Bij Rob was dat iig wel het geval, heb me de TT al met me kop op t dash gehangen, waarvoor dank
Ook ff een planning gemaakt wat er nog moet gebeuren aan de Clio en een soort van tijdsplanning, anders komt t nooit af. Bovendien ga ik proberen te regelen dat ik wat weekenden vrij kan zijn van werk (de zaterdag dan), dan kan ik 2 dagen werken en als ik dan nog wat nodig heb van onderdelen heb ik ook de kans dat te halen, want met 6 dagen per week werken, schiet dat niet echt op, zeker niet als je elke dag heen en weer moet naar Waalwijk vanuit Nijmegen.
Openingsmeeting ga ik niet halen, ga er ook geen datum meer aanhangen, werkt toch niet...