ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
Had er laatst ook 1tje die het niet kon hebben dat ie verloor. Ging me zwaar lopen kleven, ik vervolgens netjes 50 rijden.. Haalt ie me in , snijd me af, stopt en stapt uit. Lekker blijven zitten, raam op een kiertje... Die gozer ff laten schreeuwen en toen weer verder gereden...
Triestelingen heb je er altijd tussen...
Triestelingen heb je er altijd tussen...
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
dennisvr schreef:heb geen patrol he?

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Ach ja sommige mensen denken een snelle auto gekocht te hebben en dan kom jij er ff voorbij met je Clio dan raken sommige een beetje gefrustreerd blijkbaar, slechte zaak.
Had vanmiddag ook zo'n geintje zat achter een Porsche Boxter vanmiddag, zat er een vent met een Audi een beetje op me bumper te kleven dat ie er langs wil, ging ff het gas erop richting de 200 blijft die lul netjes 120 rijden
Had vanmiddag ook zo'n geintje zat achter een Porsche Boxter vanmiddag, zat er een vent met een Audi een beetje op me bumper te kleven dat ie er langs wil, ging ff het gas erop richting de 200 blijft die lul netjes 120 rijden

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
was niet echt bang overigens, had meer zoiets tegen jacco van "liet ie nou een pistool zien?"
Ik hoef met dat soort types geen vriendjes te zijn dus ff wat meer afstand gehouden. Je weet nooit wat dat soort idioten doen.....
Ik hoef met dat soort types geen vriendjes te zijn dus ff wat meer afstand gehouden. Je weet nooit wat dat soort idioten doen.....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je mag ook maar 120Robert-Jan schreef:Ach ja sommige mensen denken een snelle auto gekocht te hebben en dan kom jij er ff voorbij met je Clio dan raken sommige een beetje gefrustreerd blijkbaar, slechte zaak.
foei RJ

-
Moet jij nodig zeggen ouwe.Luco/Alpine-racer schreef:je mag ook maar 120Robert-Jan schreef:Ach ja sommige mensen denken een snelle auto gekocht te hebben en dan kom jij er ff voorbij met je Clio dan raken sommige een beetje gefrustreerd blijkbaar, slechte zaak.
foei RJ
Vindt trouwens wel dat een Boxter niet zo gek veel uitloopt op een Clio 16V
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zon boxter is toch een porsje voor echte mietjes 

-
Geen ideeMerijn schreef:Dan is het in ieder geval geen Boxter S geweest.
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
die blauwe staat niet op mijn naam, dus niet mijn probleem de boetesRobert-Jan schreef:Moet jij nodig zeggen ouwe.Luco/Alpine-racer schreef:je mag ook maar 120Robert-Jan schreef:Ach ja sommige mensen denken een snelle auto gekocht te hebben en dan kom jij er ff voorbij met je Clio dan raken sommige een beetje gefrustreerd blijkbaar, slechte zaak.
foei RJ
Vindt trouwens wel dat een Boxter niet zo gek veel uitloopt op een Clio 16V

-
Tot de 160 170 kon ik gewoon op zijn bumper blijven daarna begon ie uit te lopen maar kwam niet verder dan 50 meterMerijn schreef:Heb mijn reply effe gewist, want die dingen zijn sowieso niet echt snel, zie ik.
[edit: niet Porsche-waardig tenminste...]
VLK Groep
-
- Car: Captur EDC130 Intens
Nog even over die remmen, is dat geen ''fading'' dan worden dus de remmen te heet en ben je de totale remvertraging kwijt.
De Clio RS is btw een snelle stopper, moet ergens een test op het internet staan over allerlei auto's die deze test moesten ondergaan, menig duurdere bak moest het afleggen tegen de RS.
Dat mensen minachtend naar je kijken in de Clio is wel leuk, zeker wanneer je ze bijhoudt tijdens het sprintje.
Gister nog achter 2 Golf GTI nieuwste model, maar waagden zich niet aan een vergelijkend warenonderzoek.............
En over die gekken die het niet kunnen verkroppen en vreemde dingen doen......lekker laten gaan en afslaan.
Er zijn 2 soorten fading: Oververhitting van de remschijven waardoor er gassen tussen de schijven en de remblokken komen. Dit kun je voorkomen door de schijven beter te koelen of schijven met groeven te kopen.
De remvloeistof begint te koken waardoor er luchtbellen in het remsysteem komen en je dus geen remkracht meer kunt geven.
De Clio RS is btw een snelle stopper, moet ergens een test op het internet staan over allerlei auto's die deze test moesten ondergaan, menig duurdere bak moest het afleggen tegen de RS.
Dat mensen minachtend naar je kijken in de Clio is wel leuk, zeker wanneer je ze bijhoudt tijdens het sprintje.
Gister nog achter 2 Golf GTI nieuwste model, maar waagden zich niet aan een vergelijkend warenonderzoek.............
En over die gekken die het niet kunnen verkroppen en vreemde dingen doen......lekker laten gaan en afslaan.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou zo'n boxter S doet toch aardig zijn best ....maar een gewone boxterMerijn schreef:Heb mijn reply effe gewist, want die dingen zijn sowieso niet echt snel, zie ik.
[edit: niet Porsche-waardig tenminste...]

een collega van mij krijgt binnenkort een peugeot 206 1.6 PSA TT, diesel met 131 pk. Nu willen we nog keer sprintje doen wie snelste is, ik met me standaard clio ph2 1.816v of hij in zijn 206. Hoe groot is de kans dat ik ga winnen? 
ff updatje:
Peugeot 206 1600 Hdif
Cilinderinhoud 1600cc
Techn gegevens Serie PSA
Vermogen 81 kw/110 pk 99 kw/135 pk
Koppel 240 288

ff updatje:
Peugeot 206 1600 Hdif
Cilinderinhoud 1600cc
Techn gegevens Serie PSA
Vermogen 81 kw/110 pk 99 kw/135 pk
Koppel 240 288
Laatst gewijzigd door PaulM op vr 30 dec 2005 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
donderdagavond met 3en terug uit de stad van het pilsen (ik bob dus sinas) voor het eerst gezondigd. Met koude motor 7400rpm vol wielspin een passat type tractor poep gereden. hij vroeg er echt om! rechts inhalen en hard rijden. grote audi wielen, scheve dubbele uitlaat, geblindeerd. bleef er eerst achter hangen toen liet hij mij erlangs en werd het stoplicht rood... 

-
- Contacteer:
Kom vaak dit soort situaties tegen, maar mijn gaspedaal gaat dan dus echt niet tot de bodem.GeniustheGzA schreef:donderdagavond met 3en terug uit de stad van het pilsen (ik bob dus sinas) voor het eerst gezondigd. Met koude motor 7400rpm vol wielspin een passat type tractor poep gereden. hij vroeg er echt om! rechts inhalen en hard rijden. grote audi wielen, scheve dubbele uitlaat, geblindeerd. bleef er eerst achter hangen toen liet hij mij erlangs en werd het stoplicht rood...
Ze wachten maar ff tot ik warm ben.
GeniustheGzA schreef: Met koude motor 7400rpm vol wielspin

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Gentlemanpeter5GTTurbo schreef: Kom vaak dit soort situaties tegen, maar hij gaat dan dus echt niet tot de bodem.
Ze wacht maar ff tot ik warm ben.

-
Gelukkig ben ik de enige die niet
is... 

mijn auto rijd ik eerst ook goed warm hoor 

eiegnlijk is dat "warm" rijden toch wel een cliché hoor...als je bekijkt hoe nieuwe wagens gelost worden van de trein of boot
0km, starten , in eerste versnelling en full trottle de boot af ! Die staan ook niet lekker warm te draaien tot iemand denkt dat ie rijdbaar is 

ik doe het toch maar wel is ook beter voor je blok 

blijft neit alleen bij de boot, moest eerst wachten voor een afspraak, stond toevallig bij een autogarage waar vrachtwagen autos stond te lossen. Die chauffeur reed er ook niet langszaam vanaf hoor-jo- schreef:eiegnlijk is dat "warm" rijden toch wel een cliché hoor...als je bekijkt hoe nieuwe wagens gelost worden van de trein of boot0km, starten , in eerste versnelling en full trottle de boot af ! Die staan ook niet lekker warm te draaien tot iemand denkt dat ie rijdbaar is

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Bij ons reed er van de week een chauffeur het carter van een Transit eronder uit op een zeer hoge stoep+Clio16v+ schreef:blijft neit alleen bij de boot, moest eerst wachten voor een afspraak, stond toevallig bij een autogarage waar vrachtwagen autos stond te lossen. Die chauffeur reed er ook niet langszaam vanaf hoor-jo- schreef:eiegnlijk is dat "warm" rijden toch wel een cliché hoor...als je bekijkt hoe nieuwe wagens gelost worden van de trein of boot0km, starten , in eerste versnelling en full trottle de boot af ! Die staan ook niet lekker warm te draaien tot iemand denkt dat ie rijdbaar is

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Contacteer:
Uiteraard, je warmt je vriendin toch ook eerst op.Riël schreef:Gentlemanpeter5GTTurbo schreef: Kom vaak dit soort situaties tegen, maar hij gaat dan dus echt niet tot de bodem.
Ze wacht maar ff tot ik warm ben.![]()
die trap je ook niet af tochpeter5GTTurbo schreef:Uiteraard, je warmt je vriendin toch ook eerst op.Riël schreef:Gentlemanpeter5GTTurbo schreef: Kom vaak dit soort situaties tegen, maar hij gaat dan dus echt niet tot de bodem.

-
pas op ,soms ga je toch ook direct in het rood+Clio16v+ schreef:die trap je ook niet af tochpeter5GTTurbo schreef:Uiteraard, je warmt je vriendin toch ook eerst op.Riël schreef:Gentlemanpeter5GTTurbo schreef: Kom vaak dit soort situaties tegen, maar hij gaat dan dus echt niet tot de bodem.

Jahoor toch weer mooi hoe het halve forum hier pietluttig over praat, terwijl de helft niet meer weet dan de term 'warmrijden' 
1- Je moet eens kijken hoeveel heilige boontjes hier op een meeting volgas wegrijden. (met kouwe motor ja
)
2- Van 1x wat eerder op het gas gaat ie ook echt niet stuk.
3- Je hebt nog steeds een hoop van die kneuzen die denken dat stationair 'warm' draaien de oplossing is.
Dan kun je dus nog beter volgas wegrijden, want dat is nagenoeg net zo schadelijk. (stationairregeling is altijd minder mooi als onder belasting bij 3000 toeren.)
4- Iedereen heeft ook wel eens een situatie waarbij je wel ff gas moet geven, bijv. invoegen. Nou kweenie of jullie dan gaan stilstaan op de strook en achteruit weer terug of een stuk van de vluchtstrook meepakken, ik geef dan mooi ff gas bij.
Ik zou eerder de Willy van Genius kopen, dan een of ander hok wat altijd een half uur heeft warmgedraaid voor vertrek.

1- Je moet eens kijken hoeveel heilige boontjes hier op een meeting volgas wegrijden. (met kouwe motor ja

2- Van 1x wat eerder op het gas gaat ie ook echt niet stuk.
3- Je hebt nog steeds een hoop van die kneuzen die denken dat stationair 'warm' draaien de oplossing is.

Dan kun je dus nog beter volgas wegrijden, want dat is nagenoeg net zo schadelijk. (stationairregeling is altijd minder mooi als onder belasting bij 3000 toeren.)
4- Iedereen heeft ook wel eens een situatie waarbij je wel ff gas moet geven, bijv. invoegen. Nou kweenie of jullie dan gaan stilstaan op de strook en achteruit weer terug of een stuk van de vluchtstrook meepakken, ik geef dan mooi ff gas bij.
Ik zou eerder de Willy van Genius kopen, dan een of ander hok wat altijd een half uur heeft warmgedraaid voor vertrek.

hoho je kunt ook rustig optrekken en je auto dan lekker warm rijden dat noemen ze het nieuwe rijden 2500 toeren overschakelen 

-
- Contacteer:
Het rustig aan berijden van je hok zonder hem tegen de 5000 toeren aan te douwen.
Dat is warm rijden.
Hoe warmer je gebakkie is hoe meer je van hem vraagt.
En die van mij draait altijd wel ff stationair aangezien ik hem de garage uit moet rijden ff langs de kant van de weg moet zetten en de garage dicht moet knallen.
Dan komt die de komende 10km niet boven de 3000 toeren uit, tot dat die een beetje warm begint te worden.
Naarmate die warmer wordt ga je steeds iets later schakelen.
Als ik met de 5 een paar keer achter elkaar, koud wegknal dan kan ik hem na een paar weken zeker weer stil in de garage zetten.
Dat is warm rijden.
Hoe warmer je gebakkie is hoe meer je van hem vraagt.
En die van mij draait altijd wel ff stationair aangezien ik hem de garage uit moet rijden ff langs de kant van de weg moet zetten en de garage dicht moet knallen.
Dan komt die de komende 10km niet boven de 3000 toeren uit, tot dat die een beetje warm begint te worden.
Naarmate die warmer wordt ga je steeds iets later schakelen.
Als ik met de 5 een paar keer achter elkaar, koud wegknal dan kan ik hem na een paar weken zeker weer stil in de garage zetten.
Jaja blabla 
Tis dat iedereen zo heilig overtuigd is dat ze zelf perfect warmrijden en Genius afvallen omdat ie toegeeft dat ie een x zondigd, terwijl iedereen dat gerust wel eens doet.
Tis hier af en toe ook zo'n kuddeforum, allemaal elkaar nablaten

Tis dat iedereen zo heilig overtuigd is dat ze zelf perfect warmrijden en Genius afvallen omdat ie toegeeft dat ie een x zondigd, terwijl iedereen dat gerust wel eens doet.
Tis hier af en toe ook zo'n kuddeforum, allemaal elkaar nablaten

-
Als jij hem niet afragd heeft de vorige eigenaar het wel gedaan 

VLK Groep