ook onder een 16v past? en zo niet welke wel.
mocht iemand er nog 1 hebben liggen voor een 16vtje ook prima

Problemen met parkeren?whyler schreef:Wie weet er te vertellen of een trekhaak van een normale clio (bj 90-96)
ook onder een 16v past? en zo niet welke wel.
mocht iemand er nog 1 hebben liggen voor een 16vtje ook prima
fout megane rs is een trekhaak voor hoorMerijn schreef:Mag er wel een trekhaak aan een 16V? Ik weet dat een RS (Clio en Megane) geen trekhaak mogen hebben...
heeft te maken met de bevestigingspunten dacht ikFrank M schreef:een tijd geleden is er ook iemand aangemeld hier met een Williams met een trekhaak...
@merijn, waarom mag het niet dan?
Die ken ik wel! Ik heb op de Masterclass in zijn Alpine mogen rijden!Luco/Alpine-racer schreef:ach ja bij renault weten ze ook niet dat er een trekhaak voor de alpine is
hij heeft achter zijn megane rs (oranje) zon eitje hangen van tabbert
de jongens van het 19 16v team kennen hem vast is de oude heer feijten
nou die heeft dus ook een trekhaak onder zijn megane rsMerijn schreef:Die ken ik wel! Ik heb op de Masterclass in zijn Alpine mogen rijden!Luco/Alpine-racer schreef:ach ja bij renault weten ze ook niet dat er een trekhaak voor de alpine is
hij heeft achter zijn megane rs (oranje) zon eitje hangen van tabbert
de jongens van het 19 16v team kennen hem vast is de oude heer feijten![]()
Onder een Clio RS Megane RS Clio 16V enz mag je gewoon een trekhaak plaatsen heb dit op me werk, Renault dealer nagekeken en er staat nergens beschreven dat het niet magMerijn schreef:Mag er wel een trekhaak aan een 16V? Ik weet dat een RS (Clio en Megane) geen trekhaak mogen hebben...
clio rs kan echt niet, zie hierbovenRobert-Jan schreef:Onder een Clio RS Megane RS Clio 16V enz mag je gewoon een trekhaak plaatsen heb dit op me werk, Renault dealer nagekeken en er staat nergens beschreven dat het niet magMerijn schreef:Mag er wel een trekhaak aan een 16V? Ik weet dat een RS (Clio en Megane) geen trekhaak mogen hebben...
Als het goed is moet het bij een phase1 en phase 2 gewoon kunnen maar bij de phase 3 met de 2 uitlaten in het midden kan het idd nietLuco/Alpine-racer schreef:clio rs kan echt niet, zie hierbovenRobert-Jan schreef:Onder een Clio RS Megane RS Clio 16V enz mag je gewoon een trekhaak plaatsen heb dit op me werk, Renault dealer nagekeken en er staat nergens beschreven dat het niet magMerijn schreef:Mag er wel een trekhaak aan een 16V? Ik weet dat een RS (Clio en Megane) geen trekhaak mogen hebben...
das de phase 3 daar kun je idd geen trekhaak onder hangenLuco/Alpine-racer schreef:hij had de laatste geloof ik de clio sport?
Daar kan en mag ook gewoon een trekhaak onderLuco/Alpine-racer schreef:maar het ging over een clio 16V![]()
![]()
jup de bodem is het zelfdeHaas schreef:ook die van een standaard cliootje? want dat was de essentie van de vraag..
thanks haasHaas schreef:dacht ik al, maar denk, om de vraag van whyler ff te beantwoorden
tot 750 kilo mag het toch?elmotheelk (Eric) schreef:Voor de duidelijkheid:
Onder een RS mag misschien wel een trekhaak. Op het kentekenbewijs staat er echter GEEN goedgekeurd maximum toelaatbaar gewicht en hij mag daarom GEEN massa trekken (en heb je dus NIKS aan een trekhaak).
De Clio 16v die ik had , was ook voorzien van een trekhaak, met afneembare kogel, daar hadden ze alleen een klein stukje a/d onderkant van de bumper weg moeten zagen ,8x5cm ongeveer. Naderhand heb ik em toch maar d`r onderuit gehaald. Maar het past dus wel.maar het is dus 100% zeker dat een gewone trekhaak er onder past?
ik meende me namelijk iets te herinneren van lang geleden dat er iets niet kon omdat de 16v een extra benzine tankje heeft.. vadaar de vraag
Nee. Op het kentekenbewijs staat bij amximum toelaatbaar gewicht (geremd en ongeremd) een -.Luco/Alpine-racer schreef:tot 750 kilo mag het toch?elmotheelk (Eric) schreef:Op het kentekenbewijs staat er echter GEEN goedgekeurd maximum toelaatbaar gewicht.
andyboy schreef:tot 750kg hoef je geen rijbewijs voor de kar te trekken
mijn trekhaak mag max550kg trekken dacht ik (heeft wel al 1500kg getrokken)
rijbewijs.nl schreef: Met een B rijbewijs mag u een aanhangwagen/ caravan trekken die beladen niet zwaarder weegt dan het ledig gewicht van de auto. De auto en de aanhangwagen/ caravan mogen samen niet zwaarder wegen dan 3500 kg.
Ook mag het gewicht dat op het registratiebewijs van de aanhanger/ caravan staat met lading niet meer zijn dan het ledig gewicht van de auto.
*gigantische schop*Haas schreef:de tank is wel groter meen ik idd... Moet je ff kijken aan welke kant en hoe de trekhaak bevestigd is aan de bodem?
Code: Selecteer alles
Aanhangwagen
Maximum te trekken massa:
- ongeremd 495 kg
- geremd 800 kg