Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Is er komende donderdag animo voor een meeting??
Zoja, dan laat maar eens horen wie er tijd/zin heeft!
Toedeloe
Zoja, dan laat maar eens horen wie er tijd/zin heeft!
Toedeloe
-
Hey ik ben nu officieel RTC member!!
Donderdag om 20:30 uur? In mestreeg!

Donderdag om 20:30 uur? In mestreeg!

Die Rob, wilt zijn wieltjes langzaam weer terug. Hmmm...staan de skelter wel goed zo, vond ikzelf.
[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/ ... 5_1235.jpg[/img]
Die 16" staan ook goed...
[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/ ... orkant.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/ ... 5_1235.jpg[/img]
Die 16" staan ook goed...
[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/ ... orkant.jpg[/img]
-
wat wil je nou
??

Yes, nu ben ik ook nog lid. Vraag me wel af waar die nummerplaathouder blijft 
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]

-
Hey Rianne, kom je donderdag ook naar de meeting? 

sjatje schreef:Ophoale is leuk![]()
Weet ik nog niet...cyberdanny schreef:Hey Rianne, kom je donderdag ook naar de meeting?

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
-
Naja, we hopen dat je wel komt natuurlijkRianne RT schreef:Weet ik nog niet...cyberdanny schreef:Hey Rianne, kom je donderdag ook naar de meeting?

kijken of Ilona tijd en zin heeft.....
Die nummerplaathouders is alleen maar iets waar ze je mee lekker maken om lid te worden...uiteindelijk zit je daar na 2 jaar nog op te wachten.
Als ik donderdag kom, krijg ik dan mijn reno afstel club pasje?

Als ik donderdag kom, krijg ik dan mijn reno afstel club pasje?

Dat pasje kan ik dus ook al vergeten.
Ik heb ABS op de clio maar die doet het niet meer (zoals het zou moeten). De ABS begon te werken terwijl dat helemaal niet nodig was, dus heb ik de zekering eruit getrokken en rij ik nu rond zonder ABS. Is het verplicht voor de APK dat de ABS unit werkt wanneer deze ook in een auto aanwezig is? Dus net als mistlampen, het hoeft niet in de auto, maar als het erin zit moet het ook juist functioneren?
Binnenkort APK. Heb wel nog een complete ABS unit in de kelder liggen, computer met leidingenwerk.

Ik heb ABS op de clio maar die doet het niet meer (zoals het zou moeten). De ABS begon te werken terwijl dat helemaal niet nodig was, dus heb ik de zekering eruit getrokken en rij ik nu rond zonder ABS. Is het verplicht voor de APK dat de ABS unit werkt wanneer deze ook in een auto aanwezig is? Dus net als mistlampen, het hoeft niet in de auto, maar als het erin zit moet het ook juist functioneren?
Binnenkort APK. Heb wel nog een complete ABS unit in de kelder liggen, computer met leidingenwerk.
Zolang er geen lampje brand dat iets niet goed werk is er geen probleemMarcoG schreef:Dat pasje kan ik dus ook al vergeten.![]()
Het lampje brand wel...maar ik ben niet te beroerd dat lampje even eruit te halen. Of praat ik poep? Is dat teveel werk?
Fix die abs gewoon ? 

Officieel is het zo dat als er abs op de auto zit, het diagnose lampje moet branden als het contact aan staat en moet uitgaan als je rijd. Je kan dus het lampje er wel uithalen, maar dan brand het lampje ook niet als je het contact aanzet. Er kunnen keurmeesters zijn die daar over vallen, en bij een steekproef kan je er problemen mee krijgen. Zoals Riel al aangeeft, gewoon de storing oplossen. 9 van de 10 keer zijn het vuile sensoren en/of roestvorming op de tandkranzen. Krijg je de storing echt niet opgelost voor de apk, dan kan je als NOODoplossing het abs lampje bijvoorbeeld aan het dynamolampje, of het oliedruklampje koppelen.MarcoG schreef:Het lampje brand wel...maar ik ben niet te beroerd dat lampje even eruit te halen. Of praat ik poep? Is dat teveel werk?
Hoe weet ik of het een sensor is? Kan ik hem daarvoor laten uitlezen?
Hey mensen,
Ik ben gister eens gaan kijken voor wat leuke velgjes.
Heb een setje Oz titans gevonden 17 inch met bandjes, ze zijn afkomstig van Moontje met een gele renault megane (k geloof dat een paar mensen haar wel kennen) dus nu is de vraag of dit gaat passen onder een cliotje?
En voor de mensen sie naar Maastricht gaan Tot vanavond
Heb een setje Oz titans gevonden 17 inch met bandjes, ze zijn afkomstig van Moontje met een gele renault megane (k geloof dat een paar mensen haar wel kennen) dus nu is de vraag of dit gaat passen onder een cliotje?
En voor de mensen sie naar Maastricht gaan Tot vanavond

al is de VW nog zo snel een renaultje achterhaald hem wel
Past op zich, maar niet vna harte.
Strakke velgen verder van haar.
Strakke velgen verder van haar.
Hey Rob.H.
Als je een krik meeneemt kunnen we de wieletjes ook vanavond wisselen. Wat denkstich? Ik neem in elk geval de krik mee maar ik wil wel vroeg komen, misschien dat ik nog naar de film kan vanavond. Of me gewoon bezatten, ja...komt wat beter uit.
Als je een krik meeneemt kunnen we de wieletjes ook vanavond wisselen. Wat denkstich? Ik neem in elk geval de krik mee maar ik wil wel vroeg komen, misschien dat ik nog naar de film kan vanavond. Of me gewoon bezatten, ja...komt wat beter uit.

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 77#1672277Ruudjuh schreef:Hey mensen,

Liever niet, is veel te donker en te koud.MarcoG schreef:Hey Rob.H.
Aansteller 
Is toch zo gepiept

Is toch zo gepiept

Riel helpt je wel even.....Riël schreef:Aansteller
Is toch zo gepiept

-
En rianne haalt koffie....in een kort rokje...
Precies 
De 19 is verkocht trouwens
Zaterdagochtend een nieuw rammelbakje halen. Verschil in spijs doet eten, toch?

De 19 is verkocht trouwens

Zaterdagochtend een nieuw rammelbakje halen. Verschil in spijs doet eten, toch?