ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
joeri_16V
Car: megane 2

:lol: :lol:
Steven
Car: M536

Tom schreef:effe iets anders. hoe kan ik het beste mijn broertje piepende V-snaar laten stoppen met piepen? Zit pas een nieuwe op
ff een kaars ertegenaan houden (loopvlakken van de snaar).
No kidding!
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

Vandaag ook voor de niet leden, RTC radio:

http://81.69.177.105:8000/listen.pls
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

ForeverYoung schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:even een vraagje van andere orde
ik krijg elke keer irritante meldingen van error-safe
ze zijn echt irri en ik kom er niet vanaf iemand ervaring hiermee??
bedoel je van die leuke meldingen in grijze venstertjes in Windows XP dat je pc op spyware gescand moet worden en dat er 3499 bedreigingen op je pc zijn gevonden (S) (N)

als dit je bekend voorkomt, moet je de Windows Messaging service uitzetten. Staat los van Windows Messenger/MSN Messenger...

hier een programmaatje die dat kan oplossen. http://grc.com/stm/shootthemessenger.htm

wat ook wil helpen: een firewall, want doordat je die waarschijnlijk niet hebt kunnen ze dit soort berichtjes sturen.
krijg nog steeds die error safe schermen :@ :@ :@
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

doe es een print screen (met die printscreen knop op je toetsenbord en dan plakken in paint, of paint shop pro of ander van dat soort programma)

ga ik es ff googelen :)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ja nu alweer weggeklikt haha
Edward
Contacteer:

http://www.hitmanpro.nl al eens geprobeerd?
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ja ook maar zit nu net met hulp van frank (Y) op firefox eens kijken wat het hier doet
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

-jo- schreef:nou kijk Luco, neem de ervaring van men schoonvader. Die hebben nu sinds 12 jaar een zaak in polen meerbepaald in het organiseren van jachten. Dus in het jachtseizoen rijden zij weekelijks naar polen waar maar een heel beperkt stuk snelweg is. Daarna is het 400 km over een weg wat eigelijk geen weg is plus de route van de jacht zelf. Ik kan je verzekeren dat een X5 of ML daar niets te zoeken heeft. In de loop van die 12 jaar hebben zij de drie bekendste merken gehad en vele andere merken met zich meegehad (van de jagers). Tot hiertoe zwaaien mitsu en toyota daar de plak.

Vorig jaar was er zelfs een dodge Ram V8 mee, die hebben ze gewoon achtergelaten in een politiedepot. Dat ding zat om de 5 meter vast. En waarom een politiedepot ? Anders jatten ze de wagen waar je bij staat :lol:
maatje van me heeft al 10 jaar een patrol
heeft idd zijn zwakheden maar die hebben de toyota's ook :D
heeft er eigenlijk nooit problemen mee en zeker in het terrein komt die zeer goed mee
maarre heb jij het niet over die toyota die een slag groter is en dus ook 30.000 euro duurder of de vergelijkbare?
bijna alle marktlui en boeren hier rijden een patrol of toyota verhouding 80% patrol en 20% toyota en bijna niks mitsoeboesie :lol:
Gielske
Contacteer:

Johan schreef:Vandaag ook voor de niet leden, RTC radio:

http://81.69.177.105:8000/listen.pls
Heb ik dan de afgelopen keren illegaal geluisterd??? :lol:
Ad van Haperen
Contacteer:

weet iemand mij zo te vertellen hoe ik een grote foto klein op het forum kan plaatsen (terwijl de foto wel groot blijft als je hem download)

(is voor het pictune gedeelte)
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Uhm als je tussen [img=800,600 ] link [/img]

Zet dan wordt ie kleiner, maar blijft ie volgens mij wel originele grote, toch?? :D

Zonder de spatie
Ad van Haperen
Contacteer:

ja die bedoelde ik :$ is wel heel simpel. Thanks
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

YW, ik had dat nl gedaan in de eindejaars fototopic, toen bleek ie de foto's wel netjes te verkleinen, maar de grote van het bestand bleef zow groot, toen werd ie ergggg traag :D
Ad van Haperen
Contacteer:

Ron(nie) schreef:YW, ik had dat nl gedaan in de eindejaars fototopic, toen bleek ie de foto's wel netjes te verkleinen, maar de grote van het bestand bleef zow groot, toen werd ie ergggg traag :D
klopt inderdaad, maar voor de pictuners is het juist de bedoeling dat hij groot blijft.
Riël
Über-Spammer

Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Gasten, heb problemen met mn internet en ik snap er niks meer van. Het komt de laatste tijd steeds vaker voor dat ik niet meer op internet kan. Hiermee bedoel ik sites via Internet Explorer 6. Maar het gekken is dat ik wel verbinding heb. Mn MSN doet het ook gewoon en downloaden via Sharaza werkt ook gewoon, maar gewone sites in IE kan ie niet openen! Wat is hier de oorzaak van? Weet iemand dat? Firewall heeft er niks mee te maken, want met de firewall aan heeftie het altijd ook gedaan, en als ik de firewall uitzet heeft het geen verschil. Ook de modem uit en inschakelen heeft geen zin :s

Dus als iemand hier een oplossing voor weet, hoor ik het graag :beer:
Madmaus

misschien een nieuwe versie van internet explorer installeren.
MartijnG
Über-Spammer

Ja, ik ga nu een andere browser proberen, namelijk Mozilla Firefox...kijken of die dan wel werkt. Maar er moet toch een oorzaak zijn voor het probleem met IE?? Zo oud is die versie van mij nog niet geloof ik...en af en toe werkt ie wel, en soms niet :s
Madmaus

ja het blijft van microsoft. Ik heb zelf ook nooit problemen gehad met IE, maar als ik dit hoor zou ik idd een andere browser proberen.
En anders nog een keertje IE 6 installeren als dat zo gaat.

Edit:
Kijk anders ff hierzo
http://support.microsoft.com/kb/318378/
Madmaus

Ik heb ook een probleempje :p

Ik wilde gisteren iets op een RW dvd zetten waar al iets opstaat.
Dat zegt ie wilt u doorgaan de oude data word dan verwijderd. Klik ik op ja, dan wil die gaan formateren. Maar dan zegt ie dat het niet lukt. geen specifieke foutmelding. Programma is trouwens NERO
Hoe kan dit?
Kan ik op een andere manier me DVD formateren?
MartijnG
Über-Spammer

Welke DVD's moet je trouwens gebruiken om te branden? + of - Ik heb sindskort een DVD brander in de pc maar heb geen zak verstand op dat gebied :D
Madmaus

Ik heb een keertje gevraagd wat het verschil was en dit als antwoord gekregen:
De + en - DVD's zijn inderdaad verschillend. De DVD + standaard is in principe de beste standaard, maar het ligt natuurlijk ook aan wat het apparaat ondersteunt waar in wordt afgespeeld. De meeste moderne drives kunnen beide aan maar een DVD speler ouder dan b.v. 2 jaar zou maar een van de 2 standaarden kunnen ondersteunen.
rasit..

Ligt eraan wat je wilt branden. Playstation spelletjes en andere data kan je het beste + voor gebruiken.
MartijnG
Über-Spammer

Maakt dus eigenlijk geen kont uit welke je pakt? Is gewoon voor films...
Marcel B.

Sommige dvdspelerts kunnen alleen maar + in, en sommige kunnen alleen maar -, meestal staat er wel iets op de site van de fabrikant
mikko
Contacteer:

De meest gebruikte dvd's zijn +, ze zijn goedkoper en werken in de meeste apparatuur.
Je dvd brander kan ze vast allebei branden, maar kijk bijvoorbeeld ook even in de handleiding van je tv-dvd speler, deze moet dan natuurlijk ook + ondersteunen.
Edward
Contacteer:

MartijnG schreef:Ja, ik ga nu een andere browser proberen, namelijk Mozilla Firefox...kijken of die dan wel werkt. Maar er moet toch een oorzaak zijn voor het probleem met IE?? Zo oud is die versie van mij nog niet geloof ik...en af en toe werkt ie wel, en soms niet :s
waarschijnlijk zit er iets in de achtergrond in de gedraaide services niet lekker, heb ik ook eens gehad, maar met het verschil dat geen enkel programma van de internetverbinding gebruik kon maken :(

idd ff kijken wat er gebeurt als je IE weghaalt en weer terugzet.

IE 6.0 is alweer een aantal jaartjes op de markt, en de IE 7.0 zou pas uitkomen met de nieuwe windows (vista ofzo)

installeer ook eens een browser als Maxthon

dit is een uitstekende browser die op de schil van Internet Explorer werkt, maar het zou zomaar kunnen dat deze het wel doet als IE het af laat weten :)
Madmaus

Madmaus schreef:Ik heb ook een probleempje :p

Ik wilde gisteren iets op een RW dvd zetten waar al iets opstaat.
Dat zegt ie wilt u doorgaan de oude data word dan verwijderd. Klik ik op ja, dan wil die gaan formateren. Maar dan zegt ie dat het niet lukt. geen specifieke foutmelding. Programma is trouwens NERO
Hoe kan dit?
Kan ik op een andere manier me DVD formateren?
Weet iemand dit?

zijn trouwens deze dvd's
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/dvdrw.jpg[/img]
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Heb je bij de eerste sessie misschien aangegeven dat je de cd wil afsluiten ofzo? Zie ik bij mij altijd staan in nero (gebruik alleen nooit RW's, dus niet echt veel verstand van)
Madmaus

kan me niet herinneren dat ik die keuze heb gehad. Ik vind het heel vreemd.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Staat bij t lijstje waar ook staat van 'disc at once' enzo als t goed is..maar zoals ik al zei, ben ook geen kenner ;)
Madmaus

Ik zie wat je bedoeld :D
Maar bij mij staat het vinkje bij: "Maak later toevoegen bestanden mogelijk" en dat is schijnbaar niet mogelijk...
Nou ja ik heb ook een mailtje gestuurd naar de mensen waar me pc vandaan komt en me dvdrw's dus hopelijk kunnen zij me verder helpen!
#Ron#
Car: Clio 4 RS Trophy

Madmaus schreef:zijn trouwens deze dvd's
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/dvdrw.jpg[/img]
Die DVD-RW's heb ik ook. Doen 't prima. Kan je helaas toch niet verder helpen want ik heb een iMac. Het zal van je brander afhangen, zie gebruiksaanwijzing/internetsite-fabrikant, of van het programma wat je gebruikt om dat ding aan te sturen, wederom zie gebruiksaanwijzing. Succes.
Abel
Über-Spammer

Je moeu de dvd dat echt branden als multisession, anders wil het niet
Gesloten