krijg nog steeds die error safe schermenForeverYoung schreef:bedoel je van die leuke meldingen in grijze venstertjes in Windows XP dat je pc op spyware gescand moet worden en dat er 3499 bedreigingen op je pc zijn gevondenLuco/Alpine-racer schreef:even een vraagje van andere orde
ik krijg elke keer irritante meldingen van error-safe
ze zijn echt irri en ik kom er niet vanaf iemand ervaring hiermee??![]()
![]()
als dit je bekend voorkomt, moet je de Windows Messaging service uitzetten. Staat los van Windows Messenger/MSN Messenger...
hier een programmaatje die dat kan oplossen. http://grc.com/stm/shootthemessenger.htm
wat ook wil helpen: een firewall, want doordat je die waarschijnlijk niet hebt kunnen ze dit soort berichtjes sturen.
maatje van me heeft al 10 jaar een patrol-jo- schreef:nou kijk Luco, neem de ervaring van men schoonvader. Die hebben nu sinds 12 jaar een zaak in polen meerbepaald in het organiseren van jachten. Dus in het jachtseizoen rijden zij weekelijks naar polen waar maar een heel beperkt stuk snelweg is. Daarna is het 400 km over een weg wat eigelijk geen weg is plus de route van de jacht zelf. Ik kan je verzekeren dat een X5 of ML daar niets te zoeken heeft. In de loop van die 12 jaar hebben zij de drie bekendste merken gehad en vele andere merken met zich meegehad (van de jagers). Tot hiertoe zwaaien mitsu en toyota daar de plak.
Vorig jaar was er zelfs een dodge Ram V8 mee, die hebben ze gewoon achtergelaten in een politiedepot. Dat ding zat om de 5 meter vast. En waarom een politiedepot ? Anders jatten ze de wagen waar je bij staat
Heb ik dan de afgelopen keren illegaal geluisterd???
klopt inderdaad, maar voor de pictuners is het juist de bedoeling dat hij groot blijft.Ron(nie) schreef:YW, ik had dat nl gedaan in de eindejaars fototopic, toen bleek ie de foto's wel netjes te verkleinen, maar de grote van het bestand bleef zow groot, toen werd ie ergggg traag
De + en - DVD's zijn inderdaad verschillend. De DVD + standaard is in principe de beste standaard, maar het ligt natuurlijk ook aan wat het apparaat ondersteunt waar in wordt afgespeeld. De meeste moderne drives kunnen beide aan maar een DVD speler ouder dan b.v. 2 jaar zou maar een van de 2 standaarden kunnen ondersteunen.
waarschijnlijk zit er iets in de achtergrond in de gedraaide services niet lekker, heb ik ook eens gehad, maar met het verschil dat geen enkel programma van de internetverbinding gebruik kon makenMartijnG schreef:Ja, ik ga nu een andere browser proberen, namelijk Mozilla Firefox...kijken of die dan wel werkt. Maar er moet toch een oorzaak zijn voor het probleem met IE?? Zo oud is die versie van mij nog niet geloof ik...en af en toe werkt ie wel, en soms niet
Weet iemand dit?Madmaus schreef:Ik heb ook een probleempje
Ik wilde gisteren iets op een RW dvd zetten waar al iets opstaat.
Dat zegt ie wilt u doorgaan de oude data word dan verwijderd. Klik ik op ja, dan wil die gaan formateren. Maar dan zegt ie dat het niet lukt. geen specifieke foutmelding. Programma is trouwens NERO
Hoe kan dit?
Kan ik op een andere manier me DVD formateren?
Die DVD-RW's heb ik ook. Doen 't prima. Kan je helaas toch niet verder helpen want ik heb een iMac. Het zal van je brander afhangen, zie gebruiksaanwijzing/internetsite-fabrikant, of van het programma wat je gebruikt om dat ding aan te sturen, wederom zie gebruiksaanwijzing. Succes.Madmaus schreef:zijn trouwens deze dvd's
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/dvdrw.jpg[/img]