het is niet mijn smaak, maar echt superlelijk is ie niet
Is het een idee om uit te leggen waarom dat verplaatst is ?Goed... Het topic is inderdaad verhuisd naar het ledengedeelte en helaas kan cliomaniac daar zelf niet meer in, aangezien hij geen lid meer is.
Wij kunnen het niet verkopen om dit topic te laten staan in het openbare gedeelte, terwijl Maus' topic wel in het ledengedeelte staat. Er zijn nu eenmaal afspraken gemaakt hierover en we zullen daar consequent in moeten zijn. Dit topic gaat helaas ook op slot...
En erik olijnsma, is het dan een idee om die uitleg te laten staan zodat ook anderen het kunnen lezen?Hey,
Het project van cliomaniac is verhuisd naar leden only, omdat het geen Renault Project is.
Maus had een Clio RS, en nu een Evo V en daarom is die ook verhuisd naar leden
groeten,
Erik
idd maar zo zijn de regels nu eenmaal, en gah er nu niet steeds tegen in, is niet voor jou persoonlijk hoor tijn. maak gewoon gebruik van het forum en als je over alles wilt beschikken zul je effe lid moeten wordenmegcoupe schreef:wat een gezeik allemaal
been there, done that, ik heb niet het gevoel dat ik wat mis.paz-maniac schreef:idd zo zijn de regels nu eenmaal, en gah er nu niet steeds tegen in, is niet voor jou persoonlijk hoor tijn. maak gewoon gebruik van het forum en als je over alles wilt beschikken zul je effe lid moeten wordenmegcoupe schreef:wat een gezeik allemaal
wat een kortzichtige houding.paz-maniac schreef:dat bedoelde ik ook wor, zo zijn de regels nu eenmaal en steeds dat gezeik over waarom iets hier of daar staat![]()
. als je alles wilt kunnen lezen en overal wilt kunnen posten moet je lid worden en anders niet zeuren vind ik
beetje tegenstrijdig van jou, want eerder heb je deze pm van mij hier gepost:Tijn schreef: Ik klaag over dat het er niet ff bij gezegd wordt om welke reden een topic verwijderd wordt.
Tijn schreef:Hey,
Het project van cliomaniac is verhuisd naar leden only, omdat het geen Renault Project is.
groeten,
Erik
ja daarom maar vind de sfeer nogal grimmig hier lees nu een paar weken mee en kan niet egt zeggen dat het op en al vrolijk is lijkt wel een vw of honda forumpaz-maniac schreef:dat bedoelde ik ook wor, zo zijn de regels nu eenmaal en steeds dat gezeik over waarom iets hier of daar staat![]()
. als je alles wilt kunnen lezen en overal wilt kunnen posten moet je lid worden en anders niet zeuren vind ik
ik had al gehoord dat jij soms een beetje hulp met begrijpen nodig had ...Erik Olijnsma schreef:beetje tegenstrijdig van jou, want eerder heb je deze pm van mij hier gepost:Tijn schreef: Ik klaag over dat het er niet ff bij gezegd wordt om welke reden een topic verwijderd wordt.
groeten,
Erik
geloof toch dat ik daarin een reden aanvoer
Mag ik er daar dan een nieuw topic over openen ? want dan snap ik niet dat eerdere topics van mij verwijderd werden door erik in plaats van verhuist naar het goeie forum ...Merijn schreef:Absoluut een betere plek dan in het ACT...Tijn schreef:@merijn
vind jij het forum : feature requests een geschikte plek om over de regelementen te praten ?
t is maar net wáár je meeleest hemegcoupe schreef:ja daarom maar vind de sfeer nogal grimmig hier lees nu een paar weken mee en kan niet egt zeggen dat het op en al vrolijk is lijkt wel een vw of honda forumpaz-maniac schreef:dat bedoelde ik ook wor, zo zijn de regels nu eenmaal en steeds dat gezeik over waarom iets hier of daar staat![]()
In verwijderen zonder uitleg, is Erik nogal goedTijn schreef:Mag ik er daar dan een nieuw topic over openen ? want dan snap ik niet dat eerdere topics van mij verwijderd werden door erik in plaats van verhuist naar het goeie forum ...
kan ook niet echt zeggen dat jij de meest slimme persoon bent.Tijn schreef:ik had al gehoord dat jij soms een beetje hulp met begrijpen nodig had ...Erik Olijnsma schreef:beetje tegenstrijdig van jou, want eerder heb je deze pm van mij hier gepost:Tijn schreef: Ik klaag over dat het er niet ff bij gezegd wordt om welke reden een topic verwijderd wordt.
groeten,
Erik
geloof toch dat ik daarin een reden aanvoer
IN HET TOPIC ZETTEN erik. niet in een PM
ik heb meerdere topics doorgelezen en de meesten gaan wel maar sommige zijn egt erg zoals dit hier nu weer lijkt net of die tijn boos is op de hele wereld en iedereen dat moet ontgeldenRiël schreef:
t is maar net wáár je meeleest he