ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

lijkt net of dat zoete sproetje erop geshopt is :lol:

het is niet mijn smaak, maar echt superlelijk is ie niet
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-PAZ-
Über-Spammer

hoe werkte dat ook al weer als je een linkje wilt inkorten [url=] ..... of hoe zat dat ook al weer
R5GTT. Drive it like you stole it
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

[url=http://www.blablabla.com]linkje[/url]
Laatst gewijzigd door Erik Olijnsma op zo 20 nov 2005 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Droes

Hier de tekst

edit: te laaaaaaaaaaaaaaaaaaat.. :p
-PAZ-
Über-Spammer

dank u heren (Y) (Y)
-PAZ-
Über-Spammer

Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

en de achterbumper is ook spontaan kapot,

foto 2 is ie op de hoek nog goed, foto 3 is ie kapot :lol:
Bart GTE
Contacteer:

pimp my panecake :D
-PAZ-
Über-Spammer

vin et opzich wel een vette bak, jammer dat er geen specs van de motor bij stonden. als ie nou ook nog een beetje snel is.
Tijn
Contacteer:

Goed... Het topic is inderdaad verhuisd naar het ledengedeelte en helaas kan cliomaniac daar zelf niet meer in, aangezien hij geen lid meer is.

Wij kunnen het niet verkopen om dit topic te laten staan in het openbare gedeelte, terwijl Maus' topic wel in het ledengedeelte staat. Er zijn nu eenmaal afspraken gemaakt hierover en we zullen daar consequent in moeten zijn. Dit topic gaat helaas ook op slot...
Is het een idee om uit te leggen waarom dat verplaatst is ?
Hey,

Het project van cliomaniac is verhuisd naar leden only, omdat het geen Renault Project is.

Maus had een Clio RS, en nu een Evo V en daarom is die ook verhuisd naar leden

groeten,

Erik
En erik olijnsma, is het dan een idee om die uitleg te laten staan zodat ook anderen het kunnen lezen?

Last but not least, ben ik dan de enige die het apart ind dat alleen LEDEN van de RENAULTclub over NIET-RENAULT zaken kunnen praten, terwijl die er theoretisch de minste belang en aandacht (en verstand) van hebben ?
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

zoals in jouw pm uitgelegd, is er geen apart topic voor nodig om het missen van een topic uit te leggen.

ook in jouw pm vermeld, staat dat je dat soort vragen het beste in de Site overleg forums kunt plaatsen
Riël
Über-Spammer

He tijn,

Reglement:

Off-topic posten is uitsluitend toegestaan in de daarvoor bestemde topics (Algemeen Chat Topic, Algemeen leden chat topic ). In het ledengedeelte is (beperkt) toegestaan om niet-Renault gerelateerde zaken te bespreken.

Het is nu zo afgesproken, de regels zijn er vanaf het begin geweest, alleen nu proberen de mods ze te handhaven.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Tijn
Contacteer:

Ja ja, het is me duidelijk dat je alleen hier off-topic mag posten.

Dat jullie daarnaast maanden oude topics verwijderen begint een beetje sneu gedrag te worden, maar dat schijnt er tegenwoordig bij te horen, dus ook daar hoor je me niet over.

Wat ik erik duidelijk probeer te maken maar wat niet zo erg wil lukken , is dat als je een topic dichtgooit het wel zo netjes is dat je IN DAT TOPIC DAT JE DICHTGOOIT de reden er even bij zet waarom je het dichtgooit en niet alleen een of andere vage verwijzing naar maus die niemand snapt die geen lid is.

Je hoeft inderdaad geen apart topic te hebben waarom een topic dicht is, maar ja, alle andere topics zijn gelocked dus daar kan je ook niet meer in communiceren he? en dus zal het uiteindelijk nooit duidelijk worden tenzij je alle regelementen uit je hoofd kent en je natuurlijk gevolmachtigd bent om die naar eigen goeddunken toe te passen. (moderator dus)
Riël
Über-Spammer

Nee over dat reden aangeven geef ik je gelijk hoor.

Maar het reglement is nu ook weer niet zo uitgebreid :)
Tijn
Contacteer:

Met mensen als **censored** als moderator zal je ze misschien toch een beetje moeten uitbreiden, die heeft na 5 PM's nog niet kunnen verzinnen wat ik bedoel dus daar moet je het kennelijk toch voor uitschrijven :lol:
megcoupe

wat een gezeik allemaal :S
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Zullen we even hier verdergaan over de forum-zaken?

http://www.renault-tuning.com/viewforum.php?f=21

Enneh, Megcoupe: Welkom op het forum. (Y)
-PAZ-
Über-Spammer

megcoupe schreef:wat een gezeik allemaal :S
idd maar zo zijn de regels nu eenmaal, en gah er nu niet steeds tegen in, is niet voor jou persoonlijk hoor tijn. maak gewoon gebruik van het forum en als je over alles wilt beschikken zul je effe lid moeten worden
Laatst gewijzigd door -PAZ- op zo 20 nov 2005 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
megcoupe

nee, bedoel niet het gezeik van die regels, maar het gezeik óver die regels.

ik zwerf al een tijdje hier rond, ben op het forum gewezen door een kennis.
-PAZ-
Über-Spammer

dat bedoelde ik ook wor, zo zijn de regels nu eenmaal en steeds dat gezeik over waarom iets hier of daar staat (N) (N) . als je alles wilt kunnen lezen en overal wilt kunnen posten moet je lid worden en anders niet zeuren vind ik
Tijn
Contacteer:

paz-maniac schreef:
megcoupe schreef:wat een gezeik allemaal :S
idd zo zijn de regels nu eenmaal, en gah er nu niet steeds tegen in, is niet voor jou persoonlijk hoor tijn. maak gewoon gebruik van het forum en als je over alles wilt beschikken zul je effe lid moeten worden
been there, done that, ik heb niet het gevoel dat ik wat mis.
Ik klaag niet dat de topics verplaatst worden, Ik klaag niet over de regels, ik heb ze nota bene helpen opstellen (ik zet hooguit mijn vraagtekens bij hoe sommigen ze interpreteren).
Ik klaag over dat het er niet ff bij gezegd wordt om welke reden een topic verwijderd wordt.

@merijn
vind jij het forum : feature requests een geschikte plek om over de regelementen te praten ?
Tijn
Contacteer:

paz-maniac schreef:dat bedoelde ik ook wor, zo zijn de regels nu eenmaal en steeds dat gezeik over waarom iets hier of daar staat (N) (N) . als je alles wilt kunnen lezen en overal wilt kunnen posten moet je lid worden en anders niet zeuren vind ik
wat een kortzichtige houding.
Juist door een goed openbaar forum op te zetten is de rtc gekomen tot wat het nu is. Al verwacht ik van een groentje als jij niet dat je die tijd meegemaakt hebt.
Nu doen alsof iedereen op het openbare forum geen mening mag hebben is de hand bijten die je voert.
Riël
Über-Spammer

Zelfs dat ligt vast :)

Eisen aan onze moderators

* Handel eensgezind en open. Bij twijfel over een bepaalde actie overleggen in het daarvoor bestemde topic.
* Geef bij het sluiten van een topic een heldere uitleg en verwijs, wanneer nodig, naar het reglement of een topic wat over hetzelfde onderwerp gaat.
* Stuur bij het verwijderen van een topic ten alle tijden een PM naar de topicstarter over de reden van sluiting. Dit om onbegrip en onvrede te voorkomen. Hiermee wordt ook voorkomen dat de topicstarter een soortgelijk nieuw topic aanmaakt.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Tijn schreef: Ik klaag over dat het er niet ff bij gezegd wordt om welke reden een topic verwijderd wordt.
beetje tegenstrijdig van jou, want eerder heb je deze pm van mij hier gepost:
Tijn schreef:
Hey,

Het project van cliomaniac is verhuisd naar leden only, omdat het geen Renault Project is.

groeten,

Erik

geloof toch dat ik daarin een reden aanvoer
megcoupe

paz-maniac schreef:dat bedoelde ik ook wor, zo zijn de regels nu eenmaal en steeds dat gezeik over waarom iets hier of daar staat (N) (N) . als je alles wilt kunnen lezen en overal wilt kunnen posten moet je lid worden en anders niet zeuren vind ik
ja daarom maar vind de sfeer nogal grimmig hier lees nu een paar weken mee en kan niet egt zeggen dat het op en al vrolijk is lijkt wel een vw of honda forum
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Tijn schreef:@merijn
vind jij het forum : feature requests een geschikte plek om over de regelementen te praten ?
Absoluut een betere plek dan in het ACT...
Tijn
Contacteer:

Erik Olijnsma schreef:
Tijn schreef: Ik klaag over dat het er niet ff bij gezegd wordt om welke reden een topic verwijderd wordt.
Tijn schreef:
Hey,

groeten,

Erik

ik had al gehoord dat jij soms een beetje hulp met begrijpen nodig had ...

IN HET TOPIC ZETTEN erik. niet in een PM
Tijn
Contacteer:

Merijn schreef:
Tijn schreef:@merijn
Absoluut een betere plek dan in het ACT...
Mag ik er daar dan een nieuw topic over openen ? want dan snap ik niet dat eerdere topics van mij verwijderd werden door erik in plaats van verhuist naar het goeie forum ...
Riël
Über-Spammer

megcoupe schreef:
ja daarom maar vind de sfeer nogal grimmig hier lees nu een paar weken mee en kan niet egt zeggen dat het op en al vrolijk is lijkt wel een vw of honda forum
t is maar net wáár je meeleest he ;)
-PAZ-
Über-Spammer

nu bezig op RTL7 rally report, met een paar leuke clio 1600, tering die dingen gaan hard zeg (Y) (Y)
Florus

Tijn schreef:Mag ik er daar dan een nieuw topic over openen ? want dan snap ik niet dat eerdere topics van mij verwijderd werden door erik in plaats van verhuist naar het goeie forum ...
In verwijderen zonder uitleg, is Erik nogal goed :lol:
Riël
Über-Spammer

Kom nou niet allemaal lopen stoken :beer:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Tijn schreef:
Erik Olijnsma schreef:
Tijn schreef:
Hey,

groeten,

Erik

ik had al gehoord dat jij soms een beetje hulp met begrijpen nodig had ...

IN HET TOPIC ZETTEN erik. niet in een PM
kan ook niet echt zeggen dat jij de meest slimme persoon bent.

HET TOPIC WAS VOOR DE REST NIET NODIG!

Dus dan maar de reden in een topic zetten, die toch niet kunt lezen?

Nee, stuur je een pm. met de reden. maar zal wel te simpel voor jouw brein zijn geweest
Florus

Riël schreef:Kom nou niet allemaal lopen stoken :beer:
Ik loop niet te stoken,da's gewoon mijn mening,zal ook niet zeggen dat ik het beter kan,maar zoals hij de afgelopen week bezig was,vind ik (N) (N)

Ben overigens niet op een ban uit,dus :beer:
megcoupe

Riël schreef:
t is maar net wáár je meeleest he ;)
ik heb meerdere topics doorgelezen en de meesten gaan wel maar sommige zijn egt erg zoals dit hier nu weer lijkt net of die tijn boos is op de hele wereld en iedereen dat moet ontgelden
Gesloten