RTC Jaarafsluiting 2005: CHAT topic
-
- Über-Spammer
merk ik hier een kofferbakhandel opbloeien voor volgend jaar 

-
Op dat stuk reed ik rechts jij links was geen sprake van constant banen wisselen op dat moment, volgende keer moet je vrouwtje dan haar ogen dicht doen1nsane schreef:vergeet je alleen ff dat ik me vriendin nog naast me had die het niet zo leuk vind als ik dat doe, had je best nog wel ff bij kenne benen hoorRobert-Jan schreef:Dat zag ik, met de Clio terug naar 4 doortrekken naar 160 op naar 5 naar de 200 en dag Insane1nsane schreef:dat zal wel nie zou ik ook zegmaar niet vooruit komen zoals ie nu doet, ding heeft behoorlijk ballen hoorLex schreef:Zoiets, of je zuigerveren zijn naar de maanhad alleen geen zin in ongelukken, vooral op de heenweg werd er behoorlijk wat gezigzagd, spijt me maar ik wil me wagen langer heel houden en me meisje ook
viel me mee dat er op de heenweg geen ongelukken gebeurd zijn
laatst op t stukkie van leidschendam richting Leiden en A dam nog 210 teller getikt
maar dan wel op een vrijwel lege snelweg, zonder me meisje naast me

VLK Groep
ik weet wel wanneer het was hoorRobert-Jan schreef:Op dat stuk reed ik rechts jij links was geen sprake van constant banen wisselen op dat moment, volgende keer moet je vrouwtje dan haar ogen dicht doen1nsane schreef:vergeet je alleen ff dat ik me vriendin nog naast me had die het niet zo leuk vind als ik dat doe, had je best nog wel ff bij kenne benen hoorRobert-Jan schreef:Dat zag ik, met de Clio terug naar 4 doortrekken naar 160 op naar 5 naar de 200 en dag Insane1nsane schreef:dat zal wel nie zou ik ook zegmaar niet vooruit komen zoals ie nu doet, ding heeft behoorlijk ballen hoorLex schreef:Zoiets, of je zuigerveren zijn naar de maanhad alleen geen zin in ongelukken, vooral op de heenweg werd er behoorlijk wat gezigzagd, spijt me maar ik wil me wagen langer heel houden en me meisje ook
viel me mee dat er op de heenweg geen ongelukken gebeurd zijn
laatst op t stukkie van leidschendam richting Leiden en A dam nog 210 teller getikt
maar dan wel op een vrijwel lege snelweg, zonder me meisje naast me
.

-
- Contacteer:

-
Insane zat Opa (luco in blauwe Gt) een beetje op je bumper te duwen op de heenweg
.

VLK Groep
op de mijne?? weinig van gemerkt als ik t gemerkt had had ik wel ff ervoor gezorgt dat er een flinke rookwolk uit me hok zou komenRobert-Jan schreef:Insane zat Opa (luco in blauwe Gt) een beetje op je bumper te duwen op de heenweg.

rechts inhalen dusRobert-Jan schreef:
Op dat stuk reed ik rechts jij links was geen sprake van constant banen wisselen op dat moment, volgende keer moet je vrouwtje dan haar ogen dicht doen.

En ik weet dat die ketel van 1nsane prima loopt
Maar t kan goed je turbo wezen, maak je er niet te druk om, elke gtt pluimt, gaat ie echt niet stuk van
Als je stationair aan het stoplicht staat te dampen als een ketter, of je turbo gaat rare geluidjes maken, dan moet je maar s gaan opletten. Nu geef m maar fijn zijn beurtjes 

Maar t kan goed je turbo wezen, maak je er niet te druk om, elke gtt pluimt, gaat ie echt niet stuk van

ja, wil ik wel eens wetne,.Gabri schreef:iemand vanavond tv-zwolle gezien?
da's zeker op een klein akkefietje met de startmotor na heeft ie me nog nooit laten staan, rijd echt als een treinRiël schreef:En ik weet dat die ketel van 1nsane prima loopt![]()
Maar t kan goed je turbo wezen, maak je er niet te druk om, elke gtt pluimt, gaat ie echt niet stuk vanAls je stationair aan het stoplicht staat te dampen als een ketter, of je turbo gaat rare geluidjes maken, dan moet je maar s gaan opletten. Nu geef m maar fijn zijn beurtjes

nou roep dat dan niét te hard, alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden

Hij was trouwens van Ollie he

gttje ging niet verkeerd idd 

We krijgen een onbewerkte dvd dus dat komt wel goed met TV zwolle.
relax! ik ben benieuwd!
-
1 van de leden van team 19 16v heeft het wel gezien. Binnenkort krijgt hij de digitale versie.
-
+Clio16v+ schreef:wat moesten die dombo's nou eigenlijk die aan overkant donuts maakten en aan het gummen waren (die bmw en golf), vond maar trieste bedoeling.
HEHEHE Leuk toch donuts..... En ja dat is toevallig net onze relaxe parkeerplaats........ en jullie houden daar een meeting nou ja ben je dan direct dom ??????
BMW M3 = PK's = SPER = DONUTS

Ja wij komen daar elk weekend dus dat is wat we aan de overkant deden.
Hehehhe
Laatst gewijzigd door Genesis_Zwolle op wo 16 nov 2005 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Hij was goed! Maar we've done better!Genesis_Zwolle schreef:
HEHEHE Leuk toch donuts..... En ja dat is toevallig net onze relaxe parkeerplaats........ en jullie houden daar een meeting nou ja ben je dan direct dom.....
BMW M3 = PK's = SPER = DONUTS![]()
Hehehhe

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
dat vraagt om film materiaalHij was goed! Maar we've done better!

Ja ik weet niet of er zo snel iets voor hande is..., maar ik kan je verzekeren dat er hier een aantal mensen zijn die mooieDonuts kunnen maken....Genesis_Zwolle schreef:dat vraagt om film materiaalHij was goed! Maar we've done better!![]()
Ik had een keer een E 320CDI demo mee, en toen moest er iemand uitstappen omdat ie misselijk was...., daar zijn Foto''s van.........toch Chris

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Ik in ieder geval had het idee dat jullie daar puur stoer stonden te doen omdat er toevallig een Renault meeting was
klein misverstandje dus.
vind het zelf een beetje zonde van de banden dus mij zie je dat niet snel doen.

vind het zelf een beetje zonde van de banden dus mij zie je dat niet snel doen.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
Wij gaan binnenkort ook bezig met het filmen van de M3 in actie.....Ivo8hoven schreef:Ja ik weet niet of er zo snel iets voor hande is..., maar ik kan je verzekeren dat er hier een aantal mensen zijn die mooieDonuts kunnen maken....Genesis_Zwolle schreef:dat vraagt om film materiaalHij was goed! Maar we've done better!![]()
![]()
Ik had een keer een E 320CDI demo mee, en toen moest er iemand uitstappen omdat ie misselijk was...., daar zijn Foto''s van.........toch Chris
Dus zal ook aan dit forum denken als jullie interesse hebben.......
adriaaantje teeeeering leeeeiieeeeer whe he he
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
-
Jongens als je in de banden werkt is dat meestal niet zo'n probleem....
Kost weinig dan of soms een paar BIJNA gladde om weg te gooien
Wat denk je elke keer 2 17" a 120 p stuk oproken......
Denk ut nie
Kost weinig dan of soms een paar BIJNA gladde om weg te gooien

Wat denk je elke keer 2 17" a 120 p stuk oproken......
Denk ut nie

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
correctie: als ik dus een RWD (of 4x4) zou hebben dan zou je mij dat niet snel zien doen.Chris schreef:Is ook lang niet zo leuk met een FWD.ForeverYoung schreef:dus mij zie je dat niet snel doen.![]()
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Gaat 't lekker Ron ???Ronnie B. schreef:adriaaantje teeeeering leeeeiieeeeer whe he he

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
Maja zal me dan ook wel ff voorstellen.......
Gerben 21 jaar uit Zwolle
Rijd in een Polo Genesis G40 1992
was daar niet met me eigen auto......
Gerben 21 jaar uit Zwolle
Rijd in een Polo Genesis G40 1992
was daar niet met me eigen auto......
maar polo g40 rulez 
Hier rijd een gele rond, met Gelbes Gift op de raam, 1.3 bar druk (naar zeggen). Je hoort wel ieieieieieie ieieieiei de hele tijd, gaat snoeihard
Ken je dat ding niet?

Hier rijd een gele rond, met Gelbes Gift op de raam, 1.3 bar druk (naar zeggen). Je hoort wel ieieieieieie ieieieiei de hele tijd, gaat snoeihard

een golf 1 G60, die zijn verschrikkelijk snel zeg, Zondag op de terug weg werd ik het laatste stuk (nabij) maasvlakte ingehaald door 5 van die hayabusa's. Ik er achteraan. Kom daar aan, echt een rotte sfeer. Ik denk ga weg, komt er een golfie naast me staan, een vent tussen de auto's en een startsein. Nou heb met een autolengte verloren, MAAR WAT EEN WAGEN 

Heerlijk weer een franse auto
vond maar beetje popiejopie/aandacht tekort actie maargoed, ieder zijn dingetje heGenesis_Zwolle schreef:+Clio16v+ schreef:wat moesten die dombo's nou eigenlijk die aan overkant donuts maakten en aan het gummen waren (die bmw en golf), vond maar trieste bedoeling.
HEHEHE Leuk toch donuts..... En ja dat is toevallig net onze relaxe parkeerplaats........ en jullie houden daar een meeting nou ja ben je dan direct dom ??????
BMW M3 = PK's = SPER = DONUTS![]()
Hehehhe

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl