RTC Jaarafsluiting 2005: CHAT topic

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Ronnie B.
Contacteer:

dennisvr schreef:
Ronnie B. schreef:ik heb een hele leuke dag gehad.en wat zijn er een paar mensen die een partij dikke stress hebben als er een keer gas gegeven wordt zeg (N)
zit niet te janken dat hoort erbij!
door zo moeilijk te doen werk je het alleen maar in de hand!
:X

Kom op Ron. Ga lekker op het circuit burnen. Ergens waar ik het niet zie en waar ik geen vergunning voor heb aangevraagd en moeite voor gedaan heb. Ga het svp niet voor 300 anderen verzieken

hey hoe smaakt dat brood met spinnenkoppen nou? :D
je vraagt er op zo een manier wel om hoor fijne knul.... (F)
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
Ronnie B.
Contacteer:

Abel schreef:
Ivo8hoven schreef:En deze GT heb ik ook vandaag nog in het echt gezien.... :lol:

[img]http://www.renault-tuning.com/type/4_Ivo.jpg[/img]
JAHA ik weet nu wel dat hij er niet zo mooi meer uitziet.. Wat ben ik blij dat ik heb zaterdag nog ff door de was straat heb gegooid.. Als je auto altijd buiten staat en waarvan 1 jaar STIL dan gaat alles hard achteruit.

Moet gewoon andere kap op en een andere grille in. vind je ook niet?
op deze foto was ie gewoon in nieuwstaat!
PaulM

wat moesten die dombo's nou eigenlijk die aan overkant donuts maakten en aan het gummen waren (die bmw en golf), vond maar trieste bedoeling. :)
Droes

Ronnie B. schreef:
Abel schreef:
Ivo8hoven schreef:En deze GT heb ik ook vandaag nog in het echt gezien.... :lol:

JAHA ik weet nu wel dat hij er niet zo mooi meer uitziet.. Wat ben ik blij dat ik heb zaterdag nog ff door de was straat heb gegooid.. Als je auto altijd buiten staat en waarvan 1 jaar STIL dan gaat alles hard achteruit.

dat dacht ik ook al ja.....

Als jullie nu allemaal is met een 1.1 gaan rijden, no burnouts meer :lol:
believe me i've tried :worship:
zonder de 15" gaat het wel (F)
Ronnie B.
Contacteer:

Droes schreef:
Ronnie B. schreef:
Abel schreef:

dat dacht ik ook al ja.....

Als jullie nu allemaal is met een 1.1 gaan rijden, no burnouts meer :lol:
believe me i've tried :worship:
zonder de 15" gaat het wel (F)
ook daar kan je mee gallen hoor!ooi een 106 1.1 gehad,maar die deed het ook best!
Ivo
Über-Spammer

Menno schreef: Voor degenen die 't 5je wel aardig vinden rijden: me2 :)
Menno....... :worship:
Even afgezien van het feit wat je deed, en waar...(anders gelijk weer commentaar), wat VRESELIJK BRUUT die 5 van je.... (Y)
1nsane

YorK schreef:
1nsane schreef:
-jo- schreef:
1nsane schreef: tip rij niet achter een belg, die gaan soms ineens op hun rem staan, gevolg: een hoop rook en me banden waren uitgesmeerd over het asfalt :smoke:
uh ???
mjah 19 rijdert besloot opeens heeh we gaan rechtdoor dus gaat boven op zijn rem staan, maarja zitten dan ook nog mensen achter die dan ineens moeten remmen :S al met al gelukkig alles nog heel nix aan de hand :D
Ik had graag zachter in de remmen gegaan, mr ik vrees dat ik dan de wagen voor me zou gekust hebben en ik denk niet dat die dat zo leuk had gevonden :)
Ik denk zelf dat iedereen op dat stuk hard in de remmen ging.
ach maakt nie uit man (F) alles nog heel daar gaat het om :D dat kleine beetje rubber meer of minder, ach :P
Ivo
Über-Spammer

1nsane, als ik jouw was zou ik is even mn olie ververssen van die GT van ......tering wat stinkt dat ding zeg, en hij gooit er ook veel uit (pluimen) op de heenreis gister.

:wink:
Rob

Ik vond de meeting redelijk geslaagd. Voor mij was de rit naar Zwolle gewoon ECHT te ver! En ik vond het jammer dat er relatief weinig 5jes stonden. Die 3 R5 Alpine (turbo) 's hebben wel veel goed gemaakt.
Qua catering was het wel goed geregeld. Alleen was het jammer dat bijna iedereen zijn uitlaat schuurde bij het terein afrijden.

Wat het weer betreft hebben we wel echt geluk gehad!

En volgende keer kunnen jullie misschien bordjes ophangen hoe je op het terrein naar de plaats komt. Zelfs jullie eigen bestuurslid wist het niet.. he Riel ;) Dit zie je wel altijd bij de Duitse meetings. Misschien een idee voor de volgende keer?

Kortom leuk geregeld, maar ik heb betere meegemaakt.
1nsane

Ivo8hoven schreef:1nsane, als ik jouw was zou ik is even mn olie ververssen van die GT van ......t@ring wat stinkt dat ding zeg, en hij gooit er ook veel uit (pluimen) op de heenreis gister.

:wink:
i know, zo af en toe wel, maar op de terugreis niet, en ja verbrandde olie stinkt, kon je nog zien of t uit me uitlaat kwam of ergens anders vandaan ?? :P maarja ik weet het , staat op de plenning :D
rolf dunnink

de meeting vand ik opzich wel mooi georganiseerd mooi alle type's bij elkaar
ik moest jammergenoeg weer op tijd weg maar de auto's die ik heb gezie zagen er over het algemeen goed uit
en de volgende keer als daar meeting is neem ik rijplanken mee ik reed bijna alles kapot op die drempel

groetjes
Riël
Über-Spammer

Rob schreef:
En volgende keer kunnen jullie misschien bordjes ophangen hoe je op het terrein naar de plaats komt. Zelfs jullie eigen bestuurslid wist het niet.. he Riel ;) Dit zie je wel altijd bij de Duitse meetings. Misschien een idee voor de volgende keer?

:lol: Mijn excuses, het was inderdaad lomp om op een eenrichtingsweg met 15 auto's achterelkaar te staan als deze dood loopt :D

Over die heenreis, ik heb zelf rustig gereden smorgens en deed er 2 uurtjes over. Viel me nog mee hoor. Bovendien scheelt het om over Venlo te rijden voor je gevoel nogal. Ook in km's trouwens.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Leon
Contacteer:

Steven schreef:*Burp* 'Damn....'

Het stinkt weer verschrikkelijk hier :D
2,5 rib was wel weer prima, denk dat 3 net ff teveel was geweest.

De meeting, sja het begon een beetje suf, maar het einde vond ik wel weer lichtelijke humor ;)

GT deed het wel lekker vandaag, vooral om half 10 op de N11... werd er bijna bang van :D

@Menno, jammer dat je zo hard richting die A50 ging, ik denk we doen nog ff een tussensprint. Nouja komt nog wel eens, weet iig wel zeker dattie van jou veel uitgebalanceerder rijd :worship:

En nu ff poepen.
op de N11 is gister gecontroleerd, in beide richtingen, ik hoop voor je dat je dat stuk rustig heb gereden?
Heerlijk weer een franse auto
Droes

Lijkt me duidelijk, volgende keer terug de Meern :D
Martijn van Leeuwen
Car: Dodge RAM
Contacteer:

Droes schreef:Lijkt me duidelijk, volgende keer terug de Meern :D
Meest centraal voor iedereen denk ik.

8)

Maar ach, vond het niet erg om ff te rijden :)

Waar wordt de openings meet gehouden ? :lol:
I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
Foeke

Heb weer wat gemist helaas. :@
Zat het weekend in belgie. :beer: :beer:
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Raf

Ben nog aan het nagenieten. Het vertrek uit de Meern met die lange sliert Renoos was echt :worship: :worship: :worship: . Ik liet me alleen verassen door het " iets hogere tempo" vlak voor Zwolle. Ik had vrouw en kind bij en had plechtig beloofd het rustig te houden met het resultaat dat ik niemand meer voor me zag bij de afrit waardoor ik de juiste miste en we min of meer lost in Zwolle waren. Dan zagen we plots die Duitsers rijden dus daar maar bij aangepikt maar nadat we drie keer het zelfde blokje om hadden gedaan werd het duidelijk dat die het ook niet vonden. Mijn meisje heeft dan de weg gevraagd aan enkele vriendelijke Zwollenaars en zo hebben we ( en de Duitsers) het toch nog gevonden. Dus 1 kleine suggestie voor de volgende keer : Een paar wijzertjes vanaf de toegangswegen zouden zeer welkom zijn :wink: Voor de rest was het (Y) Veel fijne Renoos gezien. R5jes zie je bij ons niet meer zoveel. Die Clio 16V met dat 2literblok en die witte velgen had ik nog al gezien maar ik blijf het een machtig ding vinden. Zo'n dag vliegt altijd voorbij en het was een beetje jammer dat veel mensen al zo vroeg weer vertrokken. 'k heb al zin in 2006 :p
baszos

Riël schreef:
Rob schreef:

:lol: Mijn excuses, het was inderdaad lomp om op een eenrichtingsweg met 15 auto's achterelkaar te staan als deze dood loopt :D

Over die heenreis, ik heb zelf rustig gereden smorgens en deed er 2 uurtjes over. Viel me nog mee hoor. Bovendien scheelt het om over Venlo te rijden voor je gevoel nogal. Ook in km's trouwens.
terugreis was plaatselijk ff kut..... wil je na het zuiden... moe je via het noorden weer helemaal gaan omrijden :p
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Sjoerd B

+Clio16v+ schreef:wat moesten die dombo's nou eigenlijk die aan overkant donuts maakten en aan het gummen waren (die bmw en golf), vond maar trieste bedoeling. :)
Ja dat vond ik dus ook erg triest!
Verder geslaagde meeting!
Was m'n eerste maar heb nu al zin in de openingsmeeting. En ik hoop dat m'n cliotje dan ook helemaal klaar is.
Dus eerst maar afwachten wat voor boete ik thuis krijg :-(
-Ray-
Contacteer:

die bmw was tenminste een echte auto ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Bram

Die BMW maakt een paar mooie donuts ja! (Y) (Y)
-Ray-
Contacteer:

dat is ook niet moeilijk met zo'n ding ;)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik vond die actie van die M3 über! :worship: Voor het mooie alleen te weinig rook! (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-Ray-
Contacteer:

ik ken nog wel een dakar gele die wel eens rookte :p
Riël
Über-Spammer

Toch vind ik het weinig vernieuwend, zo'n donut :)
-Ray-
Contacteer:

man das toch lache... en op gas moet je koken ;)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Een donut is gewoon altijd goed! (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
BerryS

een donut saai?...
volgende keer misschien verplichte figuren maken 8)
mijn voorkeur gaat uit naar disney...
Riël
Über-Spammer

-Ray- schreef:man das toch lache... en op gas moet je koken ;)
Op gas moet je vlammen :D Dont care what people say, kan ik leuke dingen met mijn geld :D
Martijn (DoN.)

Hoe dichter in de buurt van Zwolle, hoe meer Renaults :D
De meeting was erg leuk en goed georganiseerd, maar voor mij als nieuwkomer net iets te groot om écht kennis te maken...
A star like Ringo, roll like a green Corvette!
Martijn Kool

DoN. schreef:Hoe dichter in de buurt van Zwolle, hoe meer Renaults :D
De meeting was erg leuk en goed georganiseerd, maar voor mij als nieuwkomer net iets te groot om écht kennis te maken...
idd, voor mij hetzelfde, was lastig om gesprekken met mensen aan te gaan aangeizen ik ze nauwelijks in het echt ken helaas :(. verder zeer geslaagd :D
Monica

Dan is het verstandig om eens mee te doen aan een toertocht (geselcteerder gezelschap), of je kijkt of ergens in jouw buurt een Friday Night Meeting wordt georganiseerd.
't Is dan allemaal net wat kleiner en contacten zijn dan zo gelegd :) (Y)
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Zow mijn 81 foto's staan erop :D
Monica

Hee Ronnie, die foto van die twee catering-mannetjes is echt snoezig geworden :D :p
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Haha, iid :lol:
Plaats reactie