jiggy schreef:denk het ook niet. ken die baas van me iets te goedRon(nie) schreef:Dat wil je vast niet weten dan![]()
![]()

ja ik werk in spijkenisse heTino schreef:Wat moet jij nou in die wijk daaro?Luco/Alpine-racer schreef:vandaag in de wijk krekelveen in spijkenisse een donkergroene twingo met grote voorbumper ed
bekende van de rtc?
Hoogstwaarschijnlijk de ex-auto van Foeke.jiggy schreef:om 16.00 uur in hogezand bij de kappa fabriek een zwarte clio 16v type1 kon niet zien of er een sticker op zat.
Dat is die auto die jij slooptte met testrijden!!Ivo8hoven schreef:Het is dan wel geen Renault, maar toch![]()
Vanmiddag rond 12.15 op de A20 THV die nwe Discotheek reed ik de volgende Auto voorbij,
Peugeot 205 1.9 GTI
FD-VX-39
Miami Bleu
Std., nette auto
De bestuurder herkende mijn duimpje niet toen ik al een 5 minuten naast hem bleef hangen in mn BMW![]()
Chris en ik hebben wel eens een fijn stukje gereden met deze auto voor een intervieuw van CRS
dat is volgens mij twingy ofzo, die is hier lid of lid geweest, heb een keer met m staan praten bij slager automaterialenLuco/Alpine-racer schreef:vandaag in de wijk krekelveen in spijkenisse een donkergroene twingo met grote voorbumper ed
bekende van de rtc?
Nee heb het verder niet over jou gehad. Aangezien ik je echte naam ook niet weet. Kon ik ook moeilijk vragen of ze jiggy konden.jiggy schreef:whahaha meen je nietknoerd schreef:vandaag gespot in heerenveen.
renault - traffic (?) van simon v/d veen.
Daar werkt jiggy toch?
Heb nog ff staan praten met klaas en andré en je grote baas kwam er ook nog bij.is trouwens renault master, maar hebben ze nog wat over mij gezegt of jij over mij?????
Ik ben metselaar.jiggy schreef:btw wat voorn werk doe jij dan als je ze tegen kwam??
aha zal eens opletten als ik in heerenveen ben, maar mijn naam is marcel. zit jij nu dan in die nieuwe wijk daar vlak bij het stadion??knoerd schreef:Nee heb het verder niet over jou gehad. Aangezien ik je echte naam ook niet weet. Kon ik ook moeilijk vragen of ze jiggy konden.jiggy schreef:whahaha meen je nietknoerd schreef:vandaag gespot in heerenveen.
Daar werkt jiggy toch?
Heb nog ff staan praten met klaas en andré en je grote baas kwam er ook nog bij.is trouwens renault master, maar hebben ze nog wat over mij gezegt of jij over mij?????
Ik ben metselaar.jiggy schreef:btw wat voorn werk doe jij dan als je ze tegen kwam??
die kwam me tegemoet ja! vet ding zeg..nog ff geknippert met me lampies, maar geen reactie. Zal wel door dat schraal 5je van me komenBart V schreef:Vandaag rond 10:30, een grijze 21 Turbo, reed achterlangs bij de HTS-A in Arnhem. Strak ding, met een mooie pshhh erin. Iemand van hier?
nee het was niet die oude van foeke, maar was wel een leuk bakje.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Hoogstwaarschijnlijk de ex-auto van Foeke.jiggy schreef:om 16.00 uur in hogezand bij de kappa fabriek een zwarte clio 16v type1 kon niet zien of er een sticker op zat.
Jepz, skoatterwald heet het daar geloof ik.jiggy schreef:aha zal eens opletten als ik in heerenveen ben, maar mijn naam is marcel. zit jij nu dan in die nieuwe wijk daar vlak bij het stadion??knoerd schreef:Nee heb het verder niet over jou gehad. Aangezien ik je echte naam ook niet weet. Kon ik ook moeilijk vragen of ze jiggy konden.jiggy schreef:whahaha meen je nietknoerd schreef:vandaag gespot in heerenveen.
Daar werkt jiggy toch?
ow dan praten we dan ff! Als je op t zelfde project zit tenminste!jiggy schreef:ben er waarschijnlijk maandag hoor ik net van me baas. nou jah we zien wel.
Dat is de mijne, @ bart heb je toevallig nog een 19 subframe liggen?Haas schreef:die kwam me tegemoet ja! vet ding zeg..nog ff geknippert met me lampies, maar geen reactie. Zal wel door dat schraal 5je van me komenBart V schreef:Vandaag rond 10:30, een grijze 21 Turbo, reed achterlangs bij de HTS-A in Arnhem. Strak ding, met een mooie pshhh erin. Iemand van hier?
aha dan..vette bak hoor! Wat deed je daar alsik vragen mag?Jeroen V schreef:Dat is de mijne, @ bart heb je toevallig nog een 19 subframe liggen?Haas schreef:die kwam me tegemoet ja! vet ding zeg..nog ff geknippert met me lampies, maar geen reactie. Zal wel door dat schraal 5je van me komenBart V schreef:Vandaag rond 10:30, een grijze 21 Turbo, reed achterlangs bij de HTS-A in Arnhem. Strak ding, met een mooie pshhh erin. Iemand van hier?
Haha ik zie het verschil wel!Erik Olijnsma schreef:ik hoop nog wel dat je het verschil kan zien tussen een witte 5 en een rode jag![]()
![]()
![]()
Heee dat was ikMenno schreef:Vanmiddag bij de Gamma in Zutphen:
een groene 19 16v charmade, phase 2.
DTM velgen, grote Renault sticker op de achterruit, en een Renault 19 kentekenplaat. Geen RTC kenmerken geloof ik, wel een erg fraaie auto.
Iemand van hier?