ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Chris@R5

Behalve alle pech Lisa, toch wel 65 kilootjes kwijt :)
Veel succes en beterschap (F)
Droes

Sterkte met het revalideren! :wink:
Jeroen
Contacteer:

Jeetje Lisa, wat een verhaal.

Gaat alles goed komen, of is er blijvend letsel.
Wat ik bedoel, kun je dadelijk alles weer doen of zijn er beperkingen.

In ieder geval veel sterkte en Edwin (Y) , zorg goed voor je meisje..
antoine
Car: Renault Clio III RS

En dan zitten er sommige mensen te zeuren dat zijn auto weer kapot is. Je ziet er zijn veel ergere dingen in je leven.

Veel succes met de revalidatie en sterkte samen. (Y)
Tom
Moderator
Car: MB

Sterkte en beterschap...................
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
lisa

misschien dat mijn rechtervoet niet helemaal herstelt, maar dat moeten we nog zien. verder heb ik natuurlijk beperkingen door die hartklep en pacemaker....
rasit..

Nu snap ik waarom ze in nederland zo voorzichtig zijn met dat soort operaties. ( maagverkleiningen enz )

Heel veel sterkte (F)
-Ray-
Contacteer:

damn woman, nu weet ik waarom jullie toen niet thuiswaren....

tot snel ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
peter5GTTurbo
Contacteer:

lisa schreef:misschien dat mijn rechtervoet niet helemaal herstelt, maar dat moeten we nog zien.
Je mag die van mij lenen :wink:

Heel veel beterschap in ieder geval (F)
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

heej lisa,

ik heb via Maarten en Jose erg meegeleefd. Blij dat het weer wat beter gaat met je.

groeten

Dennis
Mike (spitsoor)
Contacteer:

beterschap lisa (F)
Thierry

Heel veel sterkte :)
Gast

lisa schreef:Zow, ff een berichie van mij tussendoor vanuit belgie...
groetjes lisa
het moet weer es lukken...

van harte beterschap Lisa :wink:
Riël
Über-Spammer

Lisa, beterschap :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
pierre

het blijkt maar weer dat met elke operatie een risico ontstaat op complicaties, met een auto is dat niet zo erg, met een mens is het vaak toch wat kritischer.
Abel
Über-Spammer

Chris@R5 schreef:Behalve alle pech Lisa, toch wel 65 kilootjes kwijt :)
Veel succes en beterschap (F)
Ik vind het heel vervelend wat je overkomen is Lisa, Maar ja die 65 Kilo had je er liever thuis af "gegeten". Dus in dit geval geen geluk bij een ongeluk. Ongelovelijk wat er allemaal achterweg is gekomen. Dit lijkt me een knap stukje voor Jambers.

Ik hoop dat je een goede vergoeding voor geleden schade krijgt. Strekte
Bram (vospower)

Heel veel sterkte! (F)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/009118.html

Het gaat echt helemaal mis met Nederland... Over 10 jaar is het hier net Amerika. :( Ik HAAT censuur!

Laat de ouders hun verantwoording eens nemen, in plaats van dit soort dingen te verbieden.
Riël
Über-Spammer

Olé, weg met TMF :worship: :)

OP zich geef ik ze engiszins gelijk, om 16u s'middags 'when you see my dick... when you see my dick'. dat bergijpen ze met 10 jaar heus wel... Verbod is overdreven, maar TMF gaat wel erg ver. Net als met die onnozele sms-spelletjes, ik erger me daar werkelijk aan en daarom heb ik TMF ook nooit op staan :p
Merijn
Über-Spammer

Daar erger ik me ook mateloos aan... Het is de reinste geldklopperij. Maar zolang die kinderen het kunnen betalen, kan ik er weinig om geven. Ik baal er alleen van dat er niet gewoon clips uitgezonden worden, zonder dat ik 3/4 van het beeld vol heb met rotzooi waar je geen zak mee kunt. :(

Overigens vind ik dat kinderen uberhaupt niet de hele dag TMF moeten kijken... Of ben ik nu ouderwets? ;)
Laatst gewijzigd door Merijn op do 10 nov 2005 9:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Bram (vospower)

daar valt het iig wl nog mee met de Ringeltones reclames! Daar word ik echt stapelgek van... op de duitse MTV zijn hele reclameblokken ermee gevuld :(
Haas
Car: Megane RS

btje verlate reactie maar toch...
Beterschap Lisa! Hoop dat je revalidatie voorspoedig verloopt en dat je rechtervoet weer helemaal heelt (F) (Y)
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Heel veel sterkte Lisa, met revalideren en accepteren van wat je overkomen is........succes (F)
Haas

Merijn schreef:... Het is de reinste geldklopperij.
wat is er nou geen geldklopperij op tv? Je hoeft maar drie minuten naar een tvzender te kijken en je kunt al een half weeksalaris uitgeven aan downloadjes, gezelschap en weet ik veel wat voor sms rotzooi...
Ik wordt er gewoon chagrijnig van om naar te kijken.
Merijn schreef:... Maar zolang die kinderen het kunnen betalen, kan ik er weinig om geven.
Ik leerde vroeger om te sparen en ik kon uberhaupt niet meteen overal het geld aan uitgeven, de verleiding was er gewoon niet. Als die kinderen nu al zo jong hun geld maar kunnen spenderen waar ze willen, geen enkel benul krijgen van nuttige uitgaven, zal dat later in hun leven heel wat gekloot op de hals komen te liggen... Kinderen denken gewoon dat dat een soort van verplichting is, dat t de normaalste zaak van de wereld is om daar kapitalen aan uit geven. Net als dat gechat op tmf, ga gewoon achter de pc zitten ipv smsje na smsje te sturen...
Merijn schreef:... Ik baal er alleen van dat er niet gewoon clips uitgezonden worden, zonder dat ik 3/4 van het beeld vol heb met rotzooi waar je geen zak mee kunt. :(
klopt... :(
Merijn schreef:... Overigens vind ik dat kinderen uberhaupt niet de hele dag TMF moeten kijken... Of ben ik nu ouderwets? ;)
nee hoor....er moet ook nadruk gelegd worden op de pracht van automobielen :P
Haas

Merijn schreef:http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/009118.html

Het gaat echt helemaal mis met Nederland... Over 10 jaar is het hier net Amerika. :( Ik HAAT censuur!

Laat de ouders hun verantwoording eens nemen, in plaats van dit soort dingen te verbieden.
ouders moeten dat in eerste instantie doen, helemaal met je eens! Maar toegegeven, het wordt je als ouder ook niet echt makkelijker gemaakt doordat tmf de godganze dag de ene tiet na de andere blote kont uitzend. (aan de andere kant...wat moeten ze anders nog uitzenden, elke clip is tegenwoordig zo) Kan wel begrijpen dat ze daar wat aan willen doen. Zend die clips dan 's avonds uit. Aan de andere kant, als ik 50 wil zien...moet dat ok gewoon overdag kunnen en niet alleen na 23u. :(

Laat was er zo'n gast op tv bij een of andere moraalriddertalkshow, zegtie: ik heb geen grip op wat mijn dochter ziet op tv, want ze heeft tv op haar kamer en als ik haar dingen hier beneden niet wil laten zien, gaat ze t boven kijken...

(U)

er bestaat ok nog een mogelijkheid om na 22u de kabel uit te trekken in de meterkast... *zucht*
Merijn
Über-Spammer

Precies! :)

Je hebt er wel grip op, maar weigert in te grijpen. Slappe hap, noem ik dat... Kijk, als ze iets willen zien, dan zien ze het toch wel. Maar moet je daarom alles goed vinden? Juist als je alles goed vind, gaan ze het normaal vinden. Als je het verbiedt zullen ze het nog wel zien, maar weten ze in ieder geval wel dat het niet normaal is...

Enneh, over dat sms'en... Ook daar hebben ouders een aandeel in. Zolang zij de telefoonkaarten blijven sponsoren, zullen die kinderen blijven sms'en. En als ze gaan werken voor hun geld moeten ze het zelf maar weten. Maar dan merken ze snel genoeg dat het het niet waard is.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Maar ik snap ook niet waarom je kinderen een fortuin laat betalen om te weten of hun vriendje vreemd gaat in een bepaalde stad, of om te weten wat ze later gaan verdienen..dat is toch gewoon pure geldklopperij? kijk dat je een paar centen vraagt voor het aanvragen van een clip op een muziekzender ok, maar al die onzin slaat toch nergens op? De volgende stap is dat je gewoon een zender krijgt met muziek op de achtergrond en de complete dag van die kutspelletjes vol in beeld..en ik weet nog bijna zeker dat dat gaat werken ook als ze er TMF boven zetten :S
Riël
Über-Spammer

Het is dan wel business, maar ik vind het ronduit asociaal van TMF. De dikke directeur lacht zich rot.

Alles is trouwens onzin, ook die Dr Love die constant vraagt hoe mensen hun schaamhaar scheren :S

Kom op zeg, ok de tijd gaat vooruit, maar voor 12 jarigen lijkt het me toch een beetje overdone.

Maar, hier hebben we nooit wat over te zeggen.
Merijn
Über-Spammer

Het is en blijft een vraag-aanbod situatie... Zolang kinderen er behoefte aan hebben en er bereid zijn geld voor neer te leggen, kan ik het TMF niet kwalijk nemen. Primair ligt opvoeding (en daar hoort ook bij dat kinderen geleerd wordt hoe ze met geld om moeten gaan!) bij de ouders en niet bij de overheid. Laat staan bij de TV!
Mike (spitsoor)
Contacteer:

wat een drukte allemaal zeg en dat alleen om zo'n kut zender als tmf. Keek er al heel weinig naar en zal dat ook blijven doen. Wat de overheid vindt met schaars geklede dames op de buis vink vette onzin het oog wil tenslotte ook wat :p
Riël
Über-Spammer

Merijn schreef:Het is en blijft een vraag-aanbod situatie... Zolang kinderen er behoefte aan hebben en er bereid zijn geld voor neer te leggen, kan ik het TMF niet kwalijk nemen. Primair ligt opvoeding (en daar hoort ook bij dat kinderen geleerd wordt hoe ze met geld om moeten gaan!) bij de ouders en niet bij de overheid. Laat staan bij de TV!
Vind dat je tegenwoordig erop mag rekenen dat dat iewat anders ligt.
Bram (vospower)

Er word ingespeeld op de 'domheid' van de jeugdige kijkers. Deze groep vat nog niet dat het nutteloze uitgaven zijn en dat al die smsspelletjes en chat and so on helemaal nergens op slaan.

In principe slim van de bazen van TMF om een relatief zwakke doelgroep aan te pakken, echter de kwaliteit van de zender gaat er, vooral voor andere doelgroepen, erg op achteruit.
Merijn
Über-Spammer

Ik absoluut niet... Ik wil geen betuttelende regering, laat staan televisiezenders. Als je eerlijk bent, weet iedereen echt wel hoe het hoort en hoe het zou moeten. Maar blijkbaar hebben mensen geen zin om dit over te dragen aan hun kinderen. Of ze hebben er geen tijd voor of ze vinden het wel best... En dan denk ik: NEEM DAN GEEN KINDEREN!

Mocht ik ooit van plan zijn kinderen te 'nemen' (en die kans acht ik klein!) dan vind ik dat er ten alle tijden iemand thuis moet zijn, als ze van school komen. Desnoods ben ik het zelf... En nee, dan kan er maar nier 2 keer per jaar op vakantie gegaan worden. 2 full-time jobs en kinderen zijn niet te combineren. Je moet dus een keuze maken... Allebei werken en geen kinderen. Of 1 van de 2 werken en de ander thuis.

Maar goed... Zal wel aan mij liggen. ;)
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Niets aan toe te voegen Merijn. In elk opzicht mee eens.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Sluit ik me helemaal bij aan Merijn! (Y)
Gesloten