Veel succes en beterschap

Je mag die van mij lenenlisa schreef:misschien dat mijn rechtervoet niet helemaal herstelt, maar dat moeten we nog zien.
het moet weer es lukken...lisa schreef:Zow, ff een berichie van mij tussendoor vanuit belgie...
groetjes lisa
Ik vind het heel vervelend wat je overkomen is Lisa, Maar ja die 65 Kilo had je er liever thuis af "gegeten". Dus in dit geval geen geluk bij een ongeluk. Ongelovelijk wat er allemaal achterweg is gekomen. Dit lijkt me een knap stukje voor Jambers.Chris@R5 schreef:Behalve alle pech Lisa, toch wel 65 kilootjes kwijt![]()
Veel succes en beterschap
wat is er nou geen geldklopperij op tv? Je hoeft maar drie minuten naar een tvzender te kijken en je kunt al een half weeksalaris uitgeven aan downloadjes, gezelschap en weet ik veel wat voor sms rotzooi...Merijn schreef:... Het is de reinste geldklopperij.
Ik leerde vroeger om te sparen en ik kon uberhaupt niet meteen overal het geld aan uitgeven, de verleiding was er gewoon niet. Als die kinderen nu al zo jong hun geld maar kunnen spenderen waar ze willen, geen enkel benul krijgen van nuttige uitgaven, zal dat later in hun leven heel wat gekloot op de hals komen te liggen... Kinderen denken gewoon dat dat een soort van verplichting is, dat t de normaalste zaak van de wereld is om daar kapitalen aan uit geven. Net als dat gechat op tmf, ga gewoon achter de pc zitten ipv smsje na smsje te sturen...Merijn schreef:... Maar zolang die kinderen het kunnen betalen, kan ik er weinig om geven.
klopt...Merijn schreef:... Ik baal er alleen van dat er niet gewoon clips uitgezonden worden, zonder dat ik 3/4 van het beeld vol heb met rotzooi waar je geen zak mee kunt.
nee hoor....er moet ook nadruk gelegd worden op de pracht van automobielenMerijn schreef:... Overigens vind ik dat kinderen uberhaupt niet de hele dag TMF moeten kijken... Of ben ik nu ouderwets?
ouders moeten dat in eerste instantie doen, helemaal met je eens! Maar toegegeven, het wordt je als ouder ook niet echt makkelijker gemaakt doordat tmf de godganze dag de ene tiet na de andere blote kont uitzend. (aan de andere kant...wat moeten ze anders nog uitzenden, elke clip is tegenwoordig zo) Kan wel begrijpen dat ze daar wat aan willen doen. Zend die clips dan 's avonds uit. Aan de andere kant, als ik 50 wil zien...moet dat ok gewoon overdag kunnen en niet alleen na 23u.Merijn schreef:http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/009118.html
Het gaat echt helemaal mis met Nederland... Over 10 jaar is het hier net Amerika.Ik HAAT censuur!
Laat de ouders hun verantwoording eens nemen, in plaats van dit soort dingen te verbieden.
Vind dat je tegenwoordig erop mag rekenen dat dat iewat anders ligt.Merijn schreef:Het is en blijft een vraag-aanbod situatie... Zolang kinderen er behoefte aan hebben en er bereid zijn geld voor neer te leggen, kan ik het TMF niet kwalijk nemen. Primair ligt opvoeding (en daar hoort ook bij dat kinderen geleerd wordt hoe ze met geld om moeten gaan!) bij de ouders en niet bij de overheid. Laat staan bij de TV!