Jeroen schreef:donderdag 10 november tot en met maandag 14 november 2005
Meest bewolkt en elke dag kans op regen. Middagtemperatuur dalend naar normale waarde voor deze tijd van het jaar, ca. 9 graden.
Kom je toch ff bij mij in de saf zitten cc op 26 en stoelverwarming aan!!!!
Jeroen schreef:donderdag 10 november tot en met maandag 14 november 2005
Meest bewolkt en elke dag kans op regen. Middagtemperatuur dalend naar normale waarde voor deze tijd van het jaar, ca. 9 graden.
Kom je toch ff bij mij in de saf zitten cc op 26 en stoelverwarming aan!!!!
verwarming is voor mietjes, wil wil dat nou in zen wagen ? Das enkel extra gewicht
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Bad Mastard schreef:zijn er nog mensen uit omgeving Amersfoort die gezamelijk richting de meeting willen rijden?
Voor een hoop mensen is dat wel op de route
voor mijn ieder geval wel
StyxX schreef:Kom uit Wijk bij Duurstede, zijn er mensen uit regio utrecht die ergens verzamelen? Kon zo snel effe niks vinden daarover in deze topic
in ieder geval met z'n 3en dan wat zou een handige centrale plek zijn om af te spreken? de mac donalds in nieuwland (amersfoort) ligt aan de A28...
ik hoor het wel.
Zowiezo moet ie mee naar Zwolle. Weer of geen weer Chris.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
@Jo, we pikken luco nog op bij benzinestation meerkerk. dan rijden we ff richting de meern (beetje om) en sluiten we daar aan. vanuit de meern rijden we dan rond 1300 richting zwolle met de stoet.
dus de afspraak aan het benzine station blijft gewoon enkel moeten we Luco dan nog oppikken ? Ik heb onze leden trouwens opgedragen van normaal te rijden en een normaal rijgedrag te vertonen vermits we de laatste weken net iets teveel total loss en schade wagens gehad hebben.