En in me Clio 16v nog niet harder gegaan dan 200 op de teller.
Maarja heeft sinds ik hem heb nog maar een week goed gedaan

vanaf meer dan 180 ofzo ben je je rijbewijs al kwijt, dus wat maakt 200 of 220 dan uitLeon RS schreef:Het hardst dat ik tot nu toe heb gereden met de RS phase1 is 215km/h op de teller. Controle over de wagen was met die snelheid nog zeer goeden ik had nog redelijk wat gas over
Het was op de snelweg in Nederland. Ben toch een beetje voorzichtig daarmee omdat ik mijn rijbewijs niet kan missen (maar dat zullen de meesten wel niet
).
Nou de boete blijft gewoon oplopen. kijk voor meer info op:Bram (vospower) schreef:vanaf meer dan 180 ofzo ben je je rijbewijs al kwijt, dus wat maakt 200 of 220 dan uit![]()
Rode,........witte bedoel jeSQWilliams schreef:flink in het rode aan het rijden.... en volgens mij ook in duitsland
Foto hangt uitvergroot en ingelijst in de schuurstrijder schreef:Mooie foto florus,moet ook nog eens een keer die kant op
13 inch wielen ofzo? kan met mijn 1.6je 'maar' 189 op de teller doen (voordat ik de achterspoiler erop had, maar 184 op de teller, met dezelfde 14" stalen wielen)meller schreef:mijn megane 1.6 8v 205 km
hoezo, reed je op een spartamet ofzo?pierre schreef:80 op de duitse autobahn, meer zat er niet in.