nee dat wist ik idd nog niet, alleen er stond geen Quadra op, dus voor hetzelfde geld is het een gewone fase 2Frank schreef:
Dit is 99% zeker een quadra. En voor als je het nog niet wist een quadra is altijd phase 2.

nee dat wist ik idd nog niet, alleen er stond geen Quadra op, dus voor hetzelfde geld is het een gewone fase 2Frank schreef:
Dit is 99% zeker een quadra. En voor als je het nog niet wist een quadra is altijd phase 2.
En heeft vlgns mij wel RTC kentenenplaathouders....dennisvr schreef:35
das ralf
Klopt dat ding rijd hier ergens in de buurt rond, ik zach hem afgelopen weekend over de van Brieneoord brug vlammen, elleen kon er niet dicht achter komen..., heel wijs dingMaus schreef:Afgelopen zondag eind van de middag op de Molenvliet een geel / bauwe Clio V6 phase 1 in race-trim. Volgens mij heb ik die Clio een week eerder nog op Zandvoort voorbij zien knallen.
dennisvr schreef:dat ziet Tino niet smorgens vroeg voor zijn 6e bak koffieArie van de Hoek schreef:En heeft vlgns mij wel RTC kentenenplaathouders....
6 ???dennisvr schreef:dat ziet Tino niet smorgens vroeg voor zijn 6e bak koffieArie van de Hoek schreef:En heeft vlgns mij wel RTC kentenenplaathouders....
Ik was die vrachtwagen die op de rotonde reed.AREXSTYLE schreef:woohoo eindelijk een keer gespotkwam net bij de Brezan vandaan (of ik ging er net naartoe) Werk jij daar ergens dan?
Erik Olijnsma schreef:sinds wanneer ben jij een vrachtwagen ?
whahaha meen je nietknoerd schreef:vandaag gespot in heerenveen.
renault - traffic (?) van simon v/d veen.
Daar werkt jiggy toch?
Heb nog ff staan praten met klaas en andré en je grote baas kwam er ook nog bij.
denk het ook niet. ken die baas van me iets te goedRon(nie) schreef:Dat wil je vast niet weten dan![]()
![]()