That brings back good old memories!

Zo lang we niet hoeven te zingen kunnen we best wel wat hoor-Ray- schreef:en dat zijn dus de mannen die de rtc kar moeten trekken??
Ik weet alleen nog iets van een bom de volgende ochtend.........Janine schreef:-Ray- schreef:Speed 2002:
[img]Foto[/img]
![]()
![]()
That brings back good old memories!![]()
Als dit kan kan dat kapsel ook welRalf schreef:[img]http://www.dirtyminds.nl/DSC00092.JPG[/img]
vlnr op de auto: Ralf, SuuS, Paul en wilma
helemaal links: RJ die staat te tafeltennissen in z'n broek...
Kunnen de mensen zien dat ik wat nuttigs deed op die fotoForeverYoung schreef:@RJ: ik had dat stukje met 'tafeltennissen' even weggelaten als ik jou was
ja idd jullie doen heel normaalPaul1916v schreef:Hoe jij op die foto staat bedoel je RJ?![]()
Als je goed kijkt zie je een stuk van Jacco die een foto maakt vanuit zijn twingoPaul1916v schreef:Wij waren ook heel nuttig bezig..
(Die twingo wat airodynamischer maken)
ff zoekenPaul1916v schreef:Die foto zwerft hier ook nog ergens rond ja
paul is ook zo'n rare naamPaul1916v schreef:Valt mij ook op dat de laatste tijd weer de meest vreemde forumnamen opduiken..jammer..tijdje terug heeft er toch ook zo'n oproepje gestaan om zo veel mogelijk je eigen naam te gebruiken?
DaaromRobert-Jan schreef:paul is ook zo'n rare naamPaul1916v schreef:Valt mij ook op dat de laatste tijd weer de meest vreemde forumnamen opduiken..jammer..tijdje terug heeft er toch ook zo'n oproepje gestaan om zo veel mogelijk je eigen naam te gebruiken?
Nee ben gestopt met zoekenPaul1916v schreef:DaaromRobert-Jan schreef:paul is ook zo'n rare naamPaul1916v schreef:Valt mij ook op dat de laatste tijd weer de meest vreemde forumnamen opduiken..jammer..tijdje terug heeft er toch ook zo'n oproepje gestaan om zo veel mogelijk je eigen naam te gebruiken?
Foto nog niet gevonden jongen?![]()
eejj.....Robert-Jan schreef:paul is ook zo'n rare naamPaul1916v schreef:Valt mij ook op dat de laatste tijd weer de meest vreemde forumnamen opduiken..jammer..tijdje terug heeft er toch ook zo'n oproepje gestaan om zo veel mogelijk je eigen naam te gebruiken?
Robert-Jan schreef:Nee ben gestopt met zoekenPaul1916v schreef:DaaromRobert-Jan schreef:paul is ook zo'n rare naamPaul1916v schreef:Valt mij ook op dat de laatste tijd weer de meest vreemde forumnamen opduiken..jammer..tijdje terug heeft er toch ook zo'n oproepje gestaan om zo veel mogelijk je eigen naam te gebruiken?
Foto nog niet gevonden jongen?![]()