Bij mij komt het echt van me dakkie hoor
Er zit een schuif op als ik die dicht doe is het geluid weg!
Maar goed hij hoeft ook niet stil te worden, als ik maar nog met me vriendin kan praten als we 140 rijden.
Soms is het wel handig als ik der niet kan verstaan
Zit er verschil in de kwaliteit van de distributieriem en spanrollen bij de dealer en ergens anders?
Wat me opvalt is dat de riemen bij http://www.hbase.nl van Gates zijn, en bij http://www.havam.nl van Dayco.
De spanrollen zijn bij h-base van SKF, en bij havam van Ruville.
Weet iemand wat de fabrikant is van de riem en spanrollen als je die bij de Renault dealer bestelt?
Madmaus schreef:Bij mij komt het echt van me dakkie hoor
Er zit een schuif op als ik die dicht doe is het geluid weg!
Maar goed hij hoeft ook niet stil te worden, als ik maar nog met me vriendin kan praten als we 140 rijden.
Soms is het wel handig als ik der niet kan verstaan
hey mensen heb een probleempje. heb vandaag witte tellerplaten er ingezet, nou is dat bij de drie olie meters wel goed gegaan, maar niet bij de tellerbak. want maakt het uit hoe je de km kabel er weer op zet (kan dat niet verschillen met de tellerklok???) en nog een paar andere dingen werken niet echt goed meer of zou het handiger zijn om een andere tellerbak er in te zetten.
het is waarschijnlijk al opgelost ga morgen naar een sloop die nog een tellerbak heeft liggen en anders heeft een van de club nog een, maar wat ik nog wel ff moet weten is of je de km kabel gewoon weer op die nieuwe bak kan vast drukken. of dat zeg maar geen verschil zou maken met de snelheid. als er niet met de bak geknoeit is.
jiggy schreef:het is waarschijnlijk al opgelost ga morgen naar een sloop die nog een tellerbak heeft liggen en anders heeft een van de club nog een, maar wat ik nog wel ff moet weten is of je de km kabel gewoon weer op die nieuwe bak kan vast drukken. of dat zeg maar geen verschil zou maken met de snelheid. als er niet met de bak geknoeit is.
zeker de witte tellerplaten van 15 euro van marktplaats?
jiggy schreef:het is waarschijnlijk al opgelost ga morgen naar een sloop die nog een tellerbak heeft liggen en anders heeft een van de club nog een, maar wat ik nog wel ff moet weten is of je de km kabel gewoon weer op die nieuwe bak kan vast drukken. of dat zeg maar geen verschil zou maken met de snelheid. als er niet met de bak geknoeit is.
zeker de witte tellerplaten van 15 euro van marktplaats?
jah idd is van een van de club, maar daar is niets mis mee. ik heb zelf een fout gemaakt.
Clio Baccara 16v schreef:Zit er verschil in de kwaliteit van de distributieriem en spanrollen bij de dealer en ergens anders?
Wat me opvalt is dat de riemen bij http://www.hbase.nl van Gates zijn, en bij http://www.havam.nl van Dayco.
De spanrollen zijn bij h-base van SKF, en bij havam van Ruville.
Weet iemand wat de fabrikant is van de riem en spanrollen als je die bij de Renault dealer bestelt?
Ik weet wel dat Gates en SKF gewoon goed spul is Volgens mij komt het originele renault spul daar ook vandaan. Waarschijnlijk zal renault bij meerdere leveranciers dat spul inkopen, om niet afhankelijk te zijn van 1 leverancier.
Als ik gas geef (lees volgas ) en vervolgens stil sta ruik ik een lekkere olie lucht in mijn auto, heeft iemand enig idee wat dit is en hoe dit verholpen kan worden?
Floris schreef:Als ik gas geef (lees volgas ) en vervolgens stil sta ruik ik een lekkere olie lucht in mijn auto, heeft iemand enig idee wat dit is en hoe dit verholpen kan worden?
Wel veel werk, je hebt nogal wat nodig. Een baccara ernaast is wel fijn (denk aan kachel, hoop slangen, condensor, aircopomp met denk ik aangepaste looprollen en riem enzo, electronica, knopjes in dash etc).
Floris schreef:Als ik gas geef (lees volgas ) en vervolgens stil sta ruik ik een lekkere olie lucht in mijn auto, heeft iemand enig idee wat dit is en hoe dit verholpen kan worden?
Ernie E. schreef:Kan iemand me vertellen waar ik in limburg, liefst het zuiden, mijn speedline velgen weer kan laten opknappen en opnieuw spuiten/coaten ????