RTC Jaarafsluiting 2005: CHAT topic
Dan benk iig wel makkelijk te herkennen 

Maaruh... Kom jij me ophalen dan???Paul1916v schreef:Je komt dus naar zwolle in een leren broek?
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Dan moet ik wel heel erg vroeg op..

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
altijd he 

En weer terug on topic 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Jazeker, maar vraag niet hoe......Ivo8hoven schreef:Hij leeft nog....Arie van de Hoek schreef:Long time nothing heard of me, but I'm al little bit back.
Zoals het er nu naar uit ziet ben ik in Zwolle van de partij.

neem aan dat de Bodegraven-clan ook gaat. Gaan we nog wat afspreken ivm gezamelijk gaan naar Zwolle ??? Hoor het wel.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Contacteer:
Staan er trouwens nog wat "bedrijfjes" hun spullen te verkopen ??
Aangezien ik nieuwe pinkers nodig heb en waarschijnlijk ook een nieuwe grill.
Wel handig om dat dan daar te halen en niet bij reichard.
-
zijn er nog mensen uit omgeving Amersfoort die gezamelijk richting de meeting willen rijden?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
is handig om dat van te voren met 1 van de sponsors af te spreken, niet allemaal nemen ze voorraad mee, en een aantal zijn er niet ivm speed en designpeter5GTTurbo schreef:Staan er trouwens nog wat "bedrijfjes" hun spullen te verkopen ??
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Contacteer:
Thnx was er al mee bezig.Erik Olijnsma schreef: is handig om dat van te voren met 1 van de sponsors af te spreken, niet allemaal nemen ze voorraad mee, en een aantal zijn er niet ivm speed en design
ja hoor.. bij De Meern om 13:00 uur staat in het bodegraven topic
Nou ja ik heb een poos geleden de CC van erik's mail gehad en RB heeft m zeker gekregen 

-
Jes-Men schreef:Voor een hoop mensen is dat wel op de routeBad Mastard schreef:zijn er nog mensen uit omgeving Amersfoort die gezamelijk richting de meeting willen rijden?
voor mijn ieder geval wel
in ieder geval met z'n 3en danStyxX schreef:Kom uit Wijk bij Duurstede, zijn er mensen uit regio utrecht die ergens verzamelen? Kon zo snel effe niks vinden daarover in deze topic

ik hoor het wel.
gr.
Chris
-
ik denk dat ik ook wel ff ga kijken als ik me bed uit komStyxX schreef:Kom uit Wijk bij Duurstede, zijn er mensen uit regio utrecht die ergens verzamelen? Kon zo snel effe niks vinden daarover in deze topic

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Robert was de eerste die was uitgenodigd, hij had meer dan een maand geleden al aangegeven om te komen.Rob.H schreef:Welke dan? Want RB wist nog van niets.dennisvr schreef:de sponsors worden uiteraard uitgenodigd.
En speciaal voor Mégane II rijders, heeft hij een supergave aanbieding!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Goed planBad Mastard schreef:Jes-Men schreef:Voor een hoop mensen is dat wel op de routeBad Mastard schreef:zijn er nog mensen uit omgeving Amersfoort die gezamelijk richting de meeting willen rijden?
voor mijn ieder geval welin ieder geval met z'n 3en danStyxX schreef:Kom uit Wijk bij Duurstede, zijn er mensen uit regio utrecht die ergens verzamelen? Kon zo snel effe niks vinden daarover in deze topicwat zou een handige centrale plek zijn om af te spreken? de mac donalds in nieuwland (amersfoort) ligt aan de A28...
ik hoor het wel.
gr.
Chris
Meer mensen interesse????
-
- Contacteer:
Bij wie kan ik de 13de terecht voor nieuwe RTC zijruit stikers
zoek er ook nog een voor op mijn zonneband (net zoals GABRI)
-
- Contacteer:
nou super dan zal ik effe nieuwe stickers ophale ze zitten er nu ook wel op
maar ze blijven niet zo mooi na twee jaar
maar ze blijven niet zo mooi na twee jaar
Ja dat ken ik jacrazy ass clio schreef:ik denk dat ik ook wel ff ga kijken als ik me bed uit komStyxX schreef:Kom uit Wijk bij Duurstede, zijn er mensen uit regio utrecht die ergens verzamelen? Kon zo snel effe niks vinden daarover in deze topic

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
geen enkele problemen meeMark's RSI schreef:maar ze blijven niet zo mooi na twee jaar

-
- Über-Spammer
das gewoon de zijruitsticker, mooi he om m daar te plaatsenMark's RSI schreef:Bij wie kan ik de 13de terecht voor nieuwe RTC zijruit stikers

Lijkt me opzich wel een goed idee, en dan verzamelen bij mac veldhoven?Rob.H schreef:Zijn er mensen die met de stoet mee willen vanuit het uiterste zuiden, en dan bedoel ik vanaf maastricht. Ik neem aan dat de mensen van Veldhoven wel willen aansluiten.
Ik heb er ook "problemen" mee", ik heb van die chromen stickers maar is nog maar weinig chroom van te zien...Erik Olijnsma schreef:geen enkele problemen meeMark's RSI schreef:maar ze blijven niet zo mooi na twee jaar
Dus zal wel even een nieuw setje dan aanschaffen.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
aja, die chromen zijn idd problemen mee geweest, maar de normale kleuren niet echt
gaat er nog een clubje via/vanuit nijmegen naar zwolle?
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
ik word gek
zondag de 13e november , 2 maanden geleden moest ik werken op de 13e november , 1 maand geleden kon ik zaterdag (de12e) werken, en zondag vrij zodat ik lekker naar de meeting kon. Ttwee weken geleden kreeg ik weer te horen dat ik toch gewoon moest werken op zondag!!!
Maarrrr wat hoor ik vandaag!!!! dat ik zaterdag moet werken, zodat ik zondag vrij ben
nou hopen dat er niets veranderd

zondag de 13e november , 2 maanden geleden moest ik werken op de 13e november , 1 maand geleden kon ik zaterdag (de12e) werken, en zondag vrij zodat ik lekker naar de meeting kon. Ttwee weken geleden kreeg ik weer te horen dat ik toch gewoon moest werken op zondag!!!
Maarrrr wat hoor ik vandaag!!!! dat ik zaterdag moet werken, zodat ik zondag vrij ben

Heerlijk weer een franse auto