Ferdy schreef:wel klote,
hoop dat het snel gefixed wordt
iemand andere opties om dingen te uploaden ?
Welkom op de Jeroen's Upload Centre
Via deze service kun je foto's uploaden waarna je die kunt plaatsen op het forum.
Waar moet je op letten
Je hebt de mogelijkheid om je avatar upteloaden of een foto die je wilt plaatsen in een bericht op het forum.
Het uploaden gaat heel eenvoudig, je kunt eventueel 3 foto's tegelijkertijd uploaden.
Dit doe je door op de knop "bladeren" te klikken.
Er verschijnt nu een venster, zoek hierin naar de locatie waar de foto staat die je wilt uploaden.
Selecteer het bestand en klik op openen.
In het vakje naar "bladeren" is nu ingevuld waar je bestand op je harde schijf staat.
Klik nu op uploaden en je foto wordt op de server gezet, als je alles goed hebt gedaan verschijnt nu de door jou gekozen foto.
Ga nu met de muis op de foto staan en klik op de rechtermuisknop, in het venstertje wat nu verschijnt zie "eigenschappen" staan.
Klik hier op, nu verschijnt er een venster met hierin het adres (url) van de foto, deze selecteer en kopieer je.
Als je de foto wilt gebruiken als avatar dan kopieer je de url in je profielinstellingen.
Wil je de foto in een bericht op het forum hebben dan typ je eerst [img]dan%20de%20url%20van%20de%20foto,en%20sluit%20dit%20af%20met[/img].
Maak hier aub geen misbruik van, als je zelf over een site of webspace beschikt maak daar dan gebruik van.
Ook mijn webspace is beperkt, dus laat mensen die echt geen andere mogelijkheden hier gebruik van maken.
Gelieve alleen foto's te uploaden die ergens toedoen, bijv. : avatars, als je iets te koop aanbied, als je met een foto een technisch probleem wil verduidelijken, project foto's enz,enz.
Als je een foto wilt uploaden hou er dan rekening mee dat deze niet zwaarder is dan 75kb en niet groter dan 640px.
Let op, de hier upgeloade foto's zijn alleen zichtbaar op het forum van de RMC en RTC.
Op andere sites werken ze niet.
Ik behoud het recht om ten allertijden te stoppen met deze service en alle foto's weer te verwijderen.
Succes ermee,
Jeroen Vlug
Ik heb dus een beperking aangebracht wat betreft grote van de foto's.
Voorlopig heb ik nog plaats en dataverkeer genoeg.
http://www.oehaha.nl/upload2/upload.php
PS, let erop dat je geen bestand upload waarvan de naam al voorkomt in de lijst.
De oude wordt dan overschreven