Ik denk dat de genoemde Erwin zich binnenkort wel meldt hiero.-jo- schreef:wies erwin ???? In ieder geval gefeli met de aankoop !

Ik denk dat de genoemde Erwin zich binnenkort wel meldt hiero.-jo- schreef:wies erwin ???? In ieder geval gefeli met de aankoop !
snel verkocht das mooimark 5t schreef:Auto is zojuist verkocht en topic blijft bestaan op erwin`s verzoek
Erwin veel plezier er mee
Gefeliciteerd met de aankoop, zullen 'm in Leeuwarden ofzo wel weer eens zien.R-win schreef:Zo, moest natuurlijk ff de nieuwe aankoop uitlaten. Goeiemiddag, wat gaat dat hard zeg!
De reden dat ik, ondanks de kleur, toch deze 21 t heb gekocht is dat de recente historie in dit topic te lezen is. Ik kon dus precies lezen wat ermee is gebeurd, welke onderdelen zijn vernieuwd, enz.
Voor een eventuele volgende eigenaar en andere 21 t liefhebbers blijft dit interessant. Ik wil hier dus net als Mark gaan bijhouden wat er met de 21 gebeurd.
Km stand 133600 (echte km-ters 245000)
olie + filter met 141000
Alle stickers (ook RTC) zijn verwijderd en auto is terug in Adamskostuum![]()
Alle electrische snufjes werken (is dit een wonder of gewoon bijzonder?)
Na de nodige gewenningskilometers ga ik:
- een electrische gasklep aan de bleedvalve zetten zodat ik van binnenuit met aan/uit knop de turbodruk van standaard naar 1.2/1.3 bar kan zetten.
- de DTM einddemper wordt weer een rechte mbv de flex
- klein verlaginkje aan de voorkant Gabri?
- paar kleine interieurrammeltjes verwijderen
- rotte plek linksachter wielkast/dorpel vervangen
Zo eerst maar eens
Je bent altijd welkom, alleen moet Mraco niet in de buurt zijnR-win schreef:Denk niet dat Peter (en de bejaarden aan de overkant) daarop zit te wachten maar wie weet. Ik zal het wel ff voorstellen![]()
Durf nu wel een wedstrijdje met je Clio aan Foeke
blaas hem maar lekker op ,mischien kan ik er dan wat aan verdienen!R-win schreef:Denk niet dat Peter (en de bejaarden aan de overkant) daarop zit te wachten maar wie weet. Ik zal het wel ff voorstellen![]()
heb net een proefrit in de 21t gemaakt,en ik kan gvd de rest van de dag op bed zo misselijk ben ik geworden,tering wat trekt dat ding.trekt veel harder dan mijn ex williams.R-win schreef:Denk niet dat Peter (en de bejaarden aan de overkant) daarop zit te wachten maar wie weet. Ik zal het wel ff voorstellen![]()
wat had je dan gedacht ??baslee schreef:heb net een proefrit in de 21t gemaakt,en ik kan gvd de rest van de dag op bed zo misselijk ben ik geworden,t@ring wat trekt dat ding.trekt veel harder dan mijn ex williams.R-win schreef:Denk niet dat Peter (en de bejaarden aan de overkant) daarop zit te wachten maar wie weet. Ik zal het wel ff voorstellen![]()
Sissybaslee schreef:heb net een proefrit in de 21t gemaakt,en ik kan gvd de rest van de dag op bed zo misselijk ben ik geworden,t@ring wat trekt dat ding.trekt veel harder dan mijn ex williams.R-win schreef:Denk niet dat Peter (en de bejaarden aan de overkant) daarop zit te wachten maar wie weet. Ik zal het wel ff voorstellen![]()
nu weet ik waar ik misselijk van ben geworden niet van de 21t van r-winErik Olijnsma schreef:Sissybaslee schreef:heb net een proefrit in de 21t gemaakt,en ik kan gvd de rest van de dag op bed zo misselijk ben ik geworden,t@ring wat trekt dat ding.trekt veel harder dan mijn ex williams.R-win schreef:Denk niet dat Peter (en de bejaarden aan de overkant) daarop zit te wachten maar wie weet. Ik zal het wel ff voorstellen![]()