kleur rood
225.000 km
alles wat elektrisch is werkt ook nog en goed!!

verdere info en picas volgen nog.
waar moet ik zoal op letten bij deze laagvliegers?
volgens mij moet je niet boven de 1.4 bar komen...mark 5t schreef:wie weet of het gemakkelijk is om dit ding te tunen?
21 turbo dus![]()
en tot hoeveel druk kan ik gaan zonder mijn koppeling te verbranden?
zelfs al boven de 1.1 gaat de standaard koppeling eraan,dan nog nie gesproken van de motorsteunen,slangen,en wat ik nog allemaal vergeetjean-paul schreef:volgens mij moet je niet boven de 1.4 bar komen...mark 5t schreef:wie weet of het gemakkelijk is om dit ding te tunen?
21 turbo dus![]()
en tot hoeveel druk kan ik gaan zonder mijn koppeling te verbranden?
daarna gaat de koppeling erg snel
neem het van me aan,ik heb 5 jaar R21Turbo gereden,bovend e 1.1 bar begint de meeste miserie,wil je dan deftig rijden zonder breuken,motorsteunen aanpassen(groep N ),alle koel en turbo slangen vernieuwen,of upgrade,en ja heel belangrijk,gooi die standaard remmenzooi er vanaf,en ga voor betere schijven en klauwen(bvb brembo max,mintex blokken),heel goeie combinatiemark 5t schreef:verbrande koppeling is niet ok![]()
maar ik heb ook verhalen gehoord van iemand dat het geen probleem geeft als je tot 1,2 bar gaat.
wat is nu de waarheid??
dit is een run van mijn oude R21TurboAbel schreef:Wat is de standaard druk? en bij 1.1 bar geeft hij pk/nm?
wat dat beleid bedoelt michel mee,zorgend at alle slangen ok zijn,en je motor tip top is,geen liters olie lekke en op 1.3 blazen(mark 5t schreef:ja als ik met beleid wil rijden koop ik wel een 1,1 of 1,3![]()
![]()
ga natuurlijk niet zachtjes rijden met zòn bolide![]()
ja ja ik weet dat dat niet mag maar ja alles wat niet mag is leuk he!!!!
op advies van menno blijft mijn idee nu eerst even 2 of 3 weken in rijden om alles te checken.
ook natuurlijk alle vloeistoffen vernieuwen en de abs maken.
daarna zelfbouw 3" uitlaatsysteem maken en doorrijdennaar menno voor de nodige crispy tuning!![]()
![]()