Tuning Tips?

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
Hardness

Ik ben vanaf volgende week in het bezit van een Renault Clio figi 1.2 uit 1997.

Nou wil ik deze graag wat tunen. Niet zo heel erg zwaar overdereven, maar toch wel wat sprotiever maken.

Ik heb alleen niet echt een idee waar ik allemaal terecht kan hiervoor (op autostyle na dan). Dus als iemand wat tips heeft, dan zeg ik graag.
Jes-Men

http://www.autotuning.eigenstart.nl/
ik kijk soms hier wel eens op
Gabri van der Veen
Über-Spammer

misschien een kijkje nemen bij de clubsponsor

http://www.rbcartuning.nl en bij de andere sponsors die te vinden zijn in de forum index
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Bart V

Gebruik de zoekfunctie eens, er zijn al een aantal vergelijkbare topics. Ik verplaats dit topic naar het clio gedeelte.
Riël
Über-Spammer

Sportiever in de zin van prestatie of uiterlijk?

In het tweede geval zit je bij autostyle best goed, maar er zijn meer opties, bijv sponsoren

In het eerste geval moet je even door 't forum spitten, of ook eens richting sponsoren gaan.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Maus

Sportiever in de zin van prestaties zou ik niet eens aan gaan beginnen, kan je beter een andere basis nemen.
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

Ik neem aan dat je uiterlijk bedoeld. Een aardig begin is altijd stukje verlagen, licht metalen velgen (als je die nog niet hebt), lipje onder achter of voorbumper. Dit hoeft niet veel te kosten allemaal als je goed shopt en geeft een groot resultaat. Succes!
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Maus schreef:Sportiever in de zin van prestaties zou ik niet eens aan gaan beginnen, kan je beter een andere basis nemen.
een 1.2 kan je ook wel aanpakken hoor en niet iedreen heeft het geldt om een grotere te nemen als basis :wink:
Haas
Car: Megane RS

als je geldhebt een 1.2 sneller te maken, had je dat geld ook meteen kunnen besteden aan een 1.8 :P
Mike (spitsoor)
Contacteer:

~Haas~ schreef:als je geldhebt een 1.2 sneller te maken, had je dat geld ook meteen kunnen besteden aan een 1.8 :P
oke daar zit ook wel wat in ja 8)
Hardness

Het gaat mij om het uiterlijk, en niet om de prestaties.

Ik ben niet zo'n snelheidsduivel, als ik er maar goed mee kan doorrijden, vindt ik het al goed genoeg. :)

Bedankt voor de tips alvast.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik ben persoonlijk niet zo van de spoilers en zo. Verlagen en een paar mooie 15 inchers doet al zo veel! En is ook al duur genoeg. ;)
MaSteR Clio
Contacteer:

Haas schreef:als je geldhebt een 1.2 sneller te maken, had je dat geld ook meteen kunnen besteden aan een 1.8 :P
Haha had dat mij ff verteld een jaar terug :D
Plaats reactie