http://www.autokopen.nl/zoeken/detail.h ... ref=kelkoo#
klinkt een beetje als die peugs in taxiRobertR19 schreef:Zo gaat het als je een v6 blok in een peugeot 205 zet.
Zit dashboard in van 406
http://perso.modulonet.fr/pabenedett/205V6/205v6.wmv
Gaat wel mooi
Erg dik, beetje schuren en spuiten en ze zijn weer als nieuwrobclio16V schreef:Misschien is dit wat voor iemand die dikke 13" ers wil hebben voor weinig geld.
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_dive ... 3gy5T&df=1
Ik zou Riël even een PM sturen. Die weet precies hoe het zit..schijnt wat vertraging te zijn ofzo..Jes-Men schreef:Effe een vraagie 2weken geleden heb ik me aangemelden om lid te worden van de club en geld over gemaaktmaar ik hoor nog steeds niks.
Duurd het altijd zo lang ???
zelfcensuurJes-Men schreef:Effe een vraagie 2weken geleden heb ik me aangemelden om lid te worden van de club en geld over gemaaktmaar ik hoor nog steeds niks.
pierre schreef:Ja, klopt de kas is leeg, zeg maar bodemloze put daarom ben ik ook geen lid geworden.Jes-Men schreef:Effe een vraagie 2weken geleden heb ik me aangemelden om lid te worden van de club en geld over gemaaktmaar ik hoor nog steeds niks.
Alle leden zijn hoofdelijk aansprakelijk voor kastekorten.
klopt. daar ben ik van op vakantie geweestpierre schreef: Ja, klopt de kas is leeg, zeg maar bodemloze put daarom ben ik ook geen lid geworden.
die opmerking was serieus btwPaul1916v schreef:![]()
Nog weggedreven daar in Rotterdam eigenlijk? zag op het nieuws dat t er niet echt lekker uitzag
ik ben niet snel over de rooie, maar met dit soort uitspraken maak je een flink aantal personen bloedlinkpierre schreef:Ja, klopt de kas is leeg, zeg maar bodemloze put daarom ben ik ook geen lid geworden.Jes-Men schreef:Effe een vraagie 2weken geleden heb ik me aangemelden om lid te worden van de club en geld over gemaaktmaar ik hoor nog steeds niks.
duidelijk ongesteld oid?pierre schreef:Ja, klopt de kas is leeg, zeg maar bodemloze put daarom ben ik ook geen lid geworden.Jes-Men schreef:Effe een vraagie 2weken geleden heb ik me aangemelden om lid te worden van de club en geld over gemaaktmaar ik hoor nog steeds niks.
denk je nou echt dat pierre dat serieus bedoeldeErik Olijnsma schreef:ik ben niet snel over de rooie, maar met dit soort uitspraken maak je een flink aantal personen bloedlinkpierre schreef:Ja, klopt de kas is leeg, zeg maar bodemloze put daarom ben ik ook geen lid geworden.Jes-Men schreef:Effe een vraagie 2weken geleden heb ik me aangemelden om lid te worden van de club en geld over gemaaktmaar ik hoor nog steeds niks.
Ik verwacht op zijn minst dat je hierover openlijk een verontschuldiging aanbied!
ik weet dat niet, was een misplaatst grapje.Erik Olijnsma schreef:zie liever een verontschuldiging,
In tegenstelling tot een aantal mensen met een grote bek, die zeuren dat er niets gebeurt.... Het overige van het huidige bestuur, en zeker Dennis, werkt zich een apelazerus, om alles in goede banen te leiden.