Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Ferdy
Über-Spammer
Berichten: 14304 Lid geworden op: di 6 mei 2003 15:40
Locatie: Grave
do 18 aug 2005 21:06
Erik Olijnsma schreef:
je zet de sleutel op contact, dus stand 2, en je draait hem niet meer door.
ipv daarvan druk je op de knop, en die neemt de functie over van stand 3 van jouw contactslot
motor uit doe je gewoon de sleutel weer omdraaien
thanx Erik
thanx gabri
@Jeroen
heb jij ook zoiets dan ?
oh, je hebt een nieuwe megane toch ?
mark 5t
Berichten: 7630 Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:
do 18 aug 2005 21:07
kortom een auto starten met een schakelaar is echt een makkie
gewoon eentje voor contact maken en een drukknop voor de startmotor
easy as it is
Jeroen
Berichten: 2410 Lid geworden op: za 21 jul 2001 0:00
Locatie: Hoeven (Brabant)
Contacteer:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Berichten: 12075 Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
Locatie: Fryslân
Contacteer:
do 18 aug 2005 21:08
2 drukknoppen hoeft niet, je kan de startknop activeren met de sleutel
anders is het iets te makkelijk om m te stelen
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Ferdy
Über-Spammer
Berichten: 14304 Lid geworden op: di 6 mei 2003 15:40
Locatie: Grave
do 18 aug 2005 21:12
maar als ik die foto zo zie, dan denk ik dat ie op de plek van de aansteker gekomen is,
naast de asbak
waar zit ie dan op aangesloten ?
of kijk ik verkeerd ?
Robert-Jan
Berichten: 5384 Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
Locatie: Noordwijk
do 18 aug 2005 21:15
denk dat ie aangesloten zit op de plus naar je startrelais
.
VLK Groep
Ferdy
Über-Spammer
Berichten: 14304 Lid geworden op: di 6 mei 2003 15:40
Locatie: Grave
do 18 aug 2005 21:20
Robert-Jan schreef: denk dat ie aangesloten zit op de plus naar je startrelais
.
ik begin het bijna te snappen
Nadeem
Berichten: 297 Lid geworden op: za 6 mar 2004 15:48
Locatie: Ede
do 18 aug 2005 21:33
Kan iemand mij vertellen hoe ik bij mijn hotmail de tijd in kan stellen? de klok staat daar nml 8 uur achter, kheb ff gekeken maar ikke niet snappe
Edward
Berichten: 3930 Lid geworden op: ma 18 okt 2004 20:03
Car: Laguna RTI 2.0 S
Locatie: Hardenberg, NL
Contacteer:
do 18 aug 2005 21:40
rechts bovenin staat Instellingen (tekst, geen plaatje ofzo)
en dan in Mijn Profiel de Tijdzone zetten op Amsterdam, Nederland - CET (Central European Time)
(Ge-edit omdat er foute informatie stond)
Laatst gewijzigd door
Edward op do 18 aug 2005 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Berichten: 12075 Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
Locatie: Fryslân
Contacteer:
do 18 aug 2005 21:41
Ferdy schreef: Robert-Jan schreef: denk dat ie aangesloten zit op de plus naar je startrelais
.
ik begin het bijna te snappen
zet me maar op MSN, dan leg ik je het via msn wel even uit
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Nadeem
Berichten: 297 Lid geworden op: za 6 mar 2004 15:48
Locatie: Ede
do 18 aug 2005 21:42
ForeverYoung schreef: rechts bovenin staat Instellingen (tekst, geen plaatje ofzo)
en dan in Mijn Profiel de Tijdzone zetten op Amsterdam, Nederland - CET (Central European Time)
(Ge-edit omdat er foute informatie stond)
Thanks
Ferdy
Über-Spammer
Berichten: 14304 Lid geworden op: di 6 mei 2003 15:40
Locatie: Grave
do 18 aug 2005 21:46
Erik Olijnsma schreef: Ferdy schreef: Robert-Jan schreef: denk dat ie aangesloten zit op de plus naar je startrelais
.
ik begin het bijna te snappen
zet me maar op MSN, dan leg ik je het via msn wel even uit
gedaan
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Berichten: 12075 Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
Locatie: Fryslân
Contacteer:
vr 19 aug 2005 5:17
ok, ik ben vanavond pas na 6 uur op msn, dus je zult even geduld moeten hebben
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
ARNO16V
Berichten: 6622 Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:
Thierry
Berichten: 3365 Lid geworden op: ma 16 jun 2003 11:35
Locatie: Zeeland
SasjeSuper5
Berichten: 608 Lid geworden op: wo 18 mei 2005 14:20
Locatie: Arnhem
Contacteer:
vr 19 aug 2005 9:31
die is al uitvoerig besproken en een vertaling van bijschrift is ook gegeven
Remon
Berichten: 1840 Lid geworden op: wo 8 dec 2004 18:57
Locatie: Soest
vr 19 aug 2005 9:33
SasjeSuper5 schreef: die is al uitvoerig besproken en een vertaling van bijschrift is ook gegeven
Wat is ermee gebeurt dan???
Madmaus
Berichten: 1119 Lid geworden op: wo 25 jun 2003 13:39
Locatie: Den Haag
mike16v
Berichten: 1661 Lid geworden op: wo 5 jun 2002 12:55
Locatie: Haarlem
vr 19 aug 2005 9:40
overigens niet voor het eerst dat ik een uitgebrande v6 zie... zal het ermee te maken hebben hoe die gemaakt is???
SasjeSuper5
Berichten: 608 Lid geworden op: wo 18 mei 2005 14:20
Locatie: Arnhem
Contacteer:
vr 19 aug 2005 10:27
RMH-design schreef: SasjeSuper5 schreef: die is al uitvoerig besproken en een vertaling van bijschrift is ook gegeven
Wat is ermee gebeurt dan???
er stond een franse woordspeling bij, die ik vrij vertaald heb naar het nederlands... moet je even een aantal (best veel
) pagina terug kijken wat het precies was...
Robert-Jan
Berichten: 5384 Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
Locatie: Noordwijk
vr 19 aug 2005 11:13
Robert-Jan schreef: Er schijnt iets fout gegaan te zijn met de NOS injectie.
Komt van eerder geposte link:
http://www.genmay.net/showthread.php?t= ... ge=1&pp=15
From what ive heard he was running NOS or something like that, It was something along the lines of something underneath the car turning white hot. When they sprayed the fire hose on it it erupted and started burning. The fuel then caught fire along with alot of other shit and it melted away.
RENAULT CLIO V-6 SPECIFICATIONS
ENGINE
Displacement: 2946 cc
Bore x Stroke: 87.0 x 82.6 mm
Cylinders: 6
Valves: 24
Injection:Bosch ME 7.4 sequential injection
Compression Ratio:11.4:1
Maximum power (Stock): 250 bhp (230 DIN) at 6000 rpm
Maximum torque (Stock): 221 lbs/ft (30.6 mkg DIN) at 3750 rpm
Maximum power (Modified)
Nitrous Oxide Stage 1: 300 bhp
Nitrous Oxide Stage 2: 350 bhp
VEHICLE WEIGHT:1335 kgs
NUMBER OF FORWARD GEARS:6
BRAKING SYSTEM
Servo-assisted, diagonally split double circuit system
ABS with EBD (electronic brake distribution)
Ventilated disks
Front: 330mm with 4-piston calipers
Rear: 300mm with 2-piston calipers
STEERING
Power assisted rack and pinion.
2.75 turns lock to lock
PERFORMANCE (Stock)
0-62 mph: 6.4 seconds
Top Speed: 147 mph
PERFORMANCE (Modified)
0-62: 4.9 seconds
1/4 mile: 11.4 sec. at 122 mph
Top speed: 160 mph (Estimated)
Skid pad: 1.1 gs
MODIFICATIONS
ENGINE UPGRADES
Ignition Upgrade NOLOGY
SX2 Dual Stage Nitrous Oxide Kit NITROUS EXPRESS
B&M - Billet Short Shifter
SUSPENSION
EIBACH - Pro-Kit Lowering Springs
WHEELS
O.Z. WHEELS -SUPERTURISMO
FRONT 17x7 / REAR 17x8.5
TIRES
YOKOHAMA - AVS ES100
FRONT 215/45ZR17 / REAR 245/40ZR17
EXTERIOR UPGRADES
MOMO - Carbon-fiber Exhaust Tips
INTERIOR UPGRADES
MOMO - STREET RACER GT Adjustable Racing Seats, Street-legal Harnesses, TREK Steering Wheel, SUPERTURISMO Racing Pedals, PIT STOP E-brake Handle, Anti-skid Racing Plates
AUDIO UPGRADES
3T MOTORSPORTS - Audio System Builder / Installer
POLK AUDIO - 3 pairs of MOMO MM6 6.5 Components and MOMO MM10 10 Subwoofer
ALPINE - CVA-1003 In-dash 6.5 Motorized Monitor,DVA-5205 In-dash DVD Player
MASSIVE AUDIO - RS 650 6-Channel Amplifier, EQ-2X Equalizer
SCOSCHE - Audio Wiring Products
VLK Groep
willow
Berichten: 1348 Lid geworden op: do 9 sep 2004 20:32
Locatie: Pijnacker
vr 19 aug 2005 11:57
kan een katvervanger van een clio 1.8 rsi ook als katvervanger voor een clio 1.8 16v gebruikt worden???
vr gr.
ARNO16V
Berichten: 6622 Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:
vr 19 aug 2005 12:28
Misschien met een aanpassing, maar de standaard katalisatoren zijn niet het zelfde.
willow
Berichten: 1348 Lid geworden op: do 9 sep 2004 20:32
Locatie: Pijnacker
vr 19 aug 2005 12:42
hm ok, want op marktplaats staat er 1, bij onderdelen renault, maar ziet er naar uit dat de flensen hetzelfde zijn als van me katalysator
Edward
Berichten: 3930 Lid geworden op: ma 18 okt 2004 20:03
Car: Laguna RTI 2.0 S
Locatie: Hardenberg, NL
Contacteer:
vr 19 aug 2005 12:53
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Christian
Berichten: 4046 Lid geworden op: wo 19 jun 2002 13:30
Locatie: Oldenzaal (Twente)
vr 19 aug 2005 12:54
willow schreef: kan een katvervanger van een clio 1.8 rsi ook als katvervanger voor een clio 1.8 16v gebruikt worden???
vr gr.
ik heb een aantal katvervangers gemaakt en die waren voor de 16 en de rsi dus dat moet passen
willow
Berichten: 1348 Lid geworden op: do 9 sep 2004 20:32
Locatie: Pijnacker
vr 19 aug 2005 14:01
Christian schreef: willow schreef: kan een katvervanger van een clio 1.8 rsi ook als katvervanger voor een clio 1.8 16v gebruikt worden???
vr gr.
ik heb een aantal katvervangers gemaakt en die waren voor de 16 en de rsi dus dat moet passen
ja daar vond ik het ook al op lijken, zelfde flensen, 1 horizontaal 1 verticaal, thnx
ARNO16V
Berichten: 6622 Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:
vr 19 aug 2005 14:04
Tja dan weet ik het ook nie, dan moet je het misschien maar gewoon proberen, maar in H-base (auto onderdelenprogramma) staat een aparte kat beschreven voor de 16v als de RSI.
Remi 16V
Berichten: 36 Lid geworden op: vr 26 dec 2003 13:38
Locatie: Veenendaal
Contacteer:
vr 19 aug 2005 14:07
Ferdy schreef: Erik Olijnsma schreef:
je zet de sleutel op contact, dus stand 2, en je draait hem niet meer door.
ipv daarvan druk je op de knop, en die neemt de functie over van stand 3 van jouw contactslot
motor uit doe je gewoon de sleutel weer omdraaien
thanx Erik
thanx gabri
@Jeroen
heb jij ook zoiets dan ?
oh, je hebt een nieuwe megane toch ?
Mijn ex-vriendin had hem 5 jaar geleden al in haar renault 11 zitten.... Die had ik er ingebouwd omdat ze de sleutel in haar contact had afgebroken.......
Die had twee trekknoppen. 1 was contact. 2. was starten die je vervolgens weer terug moest duwen.....
ARNO16V
Berichten: 6622 Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:
vr 19 aug 2005 14:11
Zohee zit ffe een beste bui aantekomen hiero
Martijn
Über-Spammer
Berichten: 8103 Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
Locatie: Zwinderen
Contacteer:
vr 19 aug 2005 14:13
ARNO16V schreef: Zohee zit ffe een beste bui aantekomen hiero
Mooi grijs daar in de verte idd.
Vanavond bloemencorso in Sint Jansklooster
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
willow
Berichten: 1348 Lid geworden op: do 9 sep 2004 20:32
Locatie: Pijnacker
vr 19 aug 2005 14:13
man, het regent hier al vanaf het moment dat ik wakker werd (10:30u) en tis misschien ff een half uurtje drooggeweest