en waar laat je dan je audio

Dit stuk video is geript uit de Skyline dvd van Duke video.Florus schreef:God bless, the Nissan Skyline! ....210 mph![]()
http://www.putfile.com/media.php?n=Top- ... ine-GT-R34
Code: Selecteer alles
Kenteken (TD-HF-64)
Voertuigsoort Personenauto
Merk RENAULT
Handelsbenaming CLIO 16V U9
Kleur(en) Zwart
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1764 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 990 kg
Maximum massa voertuig 1.410 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 495 kg
- geremd 800 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland 27 maart 1998
Datum eerste toelating 30 september 1991
Datum aanvang tenaamstelling 1 juli 2005
Vervaldatum APK 1 april 2006
er staat dus dat ie is omgebouwd naar Williams (motor-swap dus) in 1996mongooltje schreef:zeer mooie renault clio bouwjaar 91 omgebouwd 96
met 2 racestoelen en kooi. 2.0 16v williams uitvoering.
154000 km gelopen vesnellingsbak ong. 3 mnd geleden vervangen.apk gekeurd tm 1 mei 2006
zowel straatrace als op de circuit.OOk heb ik leds onder de auto gezet(blauw).Hij trekt van 0 tot 100 km in 3 seconden.Hij heeft een topsnelheid van 260 km per uur.
Je kan ook elke versnelling doortrekken tot 11000 tpm.Je kan zelfs lachgas op de auto monteren.(zit er niet bij)
sportvelgen en nieuwe banden en ook extra verlaagdOP verzoek meerdere foto's beschikbaar
norton anti virus?? die gooit meestal dingen weg zonder te vragen heb zelf mcafee is wel een goede.Merijn schreef:Als ik een MP3tje binnen haal via MSN, krijg ik de melding dat het een 'potentially harmfull file' is en hij gooit 'm zonder overleg weg... Iemand enig idee hoe ik dat uitzet? In de opties kan ik niks vinden.
whahaahh ook alMerijn schreef:Ik draai McAfee Virusscan Enterprise 8.0i. Ik zal eens kijken of het daarmee te maken heeft. Ik ben allergisch voor Norton-producten.
Toch Bedankt StevanSteven schreef:Tijdelijk Buiten Spelen?