als je goed genoeg luistert kun je de turbo horen opspinnen
Fout, fout, fout, fout.
Het is een Saxo, geen CRX.
Als het echt een turboblok zou zijn met echte dumpvalve zou de dumpvalve niet hetzelfde zielige geluid maken.
Hij geeft al gas in de tweede versnelling terwijl z'n "dumpvalve" nog aan het sissen is.
En al zou er een turboblok in liggen zou ik het aardig triest vinden als hij zo traag was.
Fout, fout, fout, fout.
Als het echt een turboblok zou zijn met echte dumpvalve zou de dumpvalve niet hetzelfde zielige geluid maken.
Hij geeft al gas in de tweede versnelling terwijl z'n "dumpvalve" nog aan het sissen is.
En al zou er een turboblok in liggen zou ik het aardig triest vinden als hij zo traag was.
hoe kom jij erbij dat het een saxo is? ik heb dit filmpje al een paar maanden geleden gezien en schijnt van een crx te zijn.
ik zal even kijken of ik dat topic kan vinden op een ander forum
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Fout, fout, fout, fout.
hoe kom jij erbij dat het een saxo is? ik heb dit filmpje al een paar maanden geleden gezien en schijnt van een crx te zijn.
ik zal even kijken of ik dat topic kan vinden op een ander forum
ja hoe is het , als dat een crx is met turbo blok en dumpvalve, dan heet ik pipo de clown. Een crx is een laag strijkijzer.
-Ray- schreef:wat dacht je ervan dat je tentje er al staat en dat alles gewoon 2 dagen verziekt is? natte bende....
en toch als je er bent heeft het wel wat denk ik
Dansen in de modder zal vast ook wel zn charmes hebben
nee er waren wel grote feesttenten, dus het grootste deel sta je droog, maar dan nog..doe mij maar zo'n weer als op automaxx
-Ray- schreef:de mainstage is gewoon nog steeds gesloten hoor.... ben benieuwd als ie morgen wel open gaat, ws ken ik live meegenieten
geen idee wat t precies is..op t journaal zeiden ze dat er wel in tenten gedansd kon worden ofzo, dat ze daar wel droog stonden....maar wel logisch dat ze een openlucht stage met dit weer dicht houden...maar wel lullig voor de mensen die er rondlopen..
het is absoluut een saxo die een non turbo dumpvalve promoot, onderwerp werd besproken op het engels 21 turbo owners club forum. Stomtoevallig woont die saxo in een 21 T eigenaar zen buurt dus het toeval wil dat die elkaar s'morgens wel es tegenkomen. Het moet een tering gevoel geven als je met zo een dumpvalve geluid de vernieling ingereden wordt door een 15 jaar jong hok
mijn pc doet weer es gek ik kreeg steeds een filmpje van die crx er dus voor.
blijkt dat die mediaspeler dat saberfilmpje niet wil spelen, andere speler, ander filmpje, en das idd een saxo
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Ik zat ook te wachten, maar ik heb het filmpje een tijdje laten lopen (effe pissen in de tussentijd) en hij blijkt toch nog voor de camera voorbij te rijden.
Ooit...is beter dan nooit.