speedline schreef:De nieuwe 2.0-liter motor van circa 100kW die wordt toegepast in de nieuwe Clio wordt waarschijnlijk een Nissan motor. <zip> En dan te bedenken wat er allemaal qua tuning mogelijk wordt...
Mee eens. De Japanse betrouwbaarheid zal de Clio goed doen!
speedline schreef:Dan rest maar 1 conclusie; de RS wordt alleen maar langzamer..
Nou, langzamer... Ik zal jou niet in trijfel trekken.

Maar ik hoop dat hij met die 20 pk extra (er is nog nergens over koppel gesproken) het gewicht compenseerd. Anders krijgen we het principe van de Golf GTI: steeds zwaarder en zwaarder... (Clio 1 Willams, Clio 2 RS, Clio 3 RS...) tot de 5de eindelijk uit komt!
Ik hou nog even hoop.
#Ron# schreef:Heb je al eens met zo'n ding gereden? Ik heb zowel de Cooper als de de Cooper-S(niet de Works) geprobeerd. De Cooper is ronduit traag, die 1600 motor is zeker bij lage toerentallen waardeloos. Totaal geen koppel. De Cooper-S is wel vlot, vergelijkbaar met je RS.
Nope, ga ik zeer binnenkort wel doen. Niet dat ik nu het geld heb maar ben wel erg benieuwd. Hij is wel duur (zeker als je die extra's wil: en dat wil je), dat zeker.
Ach, orienteren kan nooit kwaat huh?
