Edit: 145 MB!

Heb een keer mogen rijden in zo'n auto is voor een Citroen een geweldige autoXabre schreef: hij ree aan het eind van t programma wel weg in een mooi CX GTi
paulusdecliokabouter schreef:haha net bij blik op de weg. had iemand 5 liter olie in zijn renault 19 gegooidde meter zat dik 20 cm boven de max
:D:D
ja, had t ook gezien...wat een malloot!paulusdecliokabouter schreef:haha net bij blik op de weg. had iemand 5 liter olie in zijn renault 19 gegooidde meter zat dik 20 cm boven de max
:D:D
.PST is van Outlook, de grote broer die alleen in Office zit.Steven schreef:Weet iemand mij snel te vertellen waat outlook express zijn berichten opslaat?
montagekit op de achterzijde van de spoiler smeren, klep half open zetten en met een touw spannen (zodat ie horizontaal ligt), spoilertje erop leggen en een nachtje laten drogenErik Olijnsma schreef:hoeft niet, maar tis dan wel een kutwerk om die spoiler netjes te monteren (de originele spoiler dan he)
Whehe met de beruchte express van de Sjinees (jah ook die van lelystad) kon je altijd heerlijke rookgordijnen trekken met gassen in z'n vrij. En dan niet een wolkje, nee echt dikke mistbankencatrinus schreef:Ik rij nu op zo`n v-power variant van de total rond. Mijn express reed onwijs klote op gewone diesel (en rooie) maar met deze diesel rijd hij stukken fijner. Het is nu een genot om in een diesel te rijden. Jammer dat ik diesel onwijs vind stinken en vreselijk haat
.