fucker de fuck hee, veel geld, mij zal het ook wel zoiets gaan kosten.....of meer met mijn slechte gebit-Ray- schreef:krijg de t@ring zeg, naar verwachtingf 1100 euro per persoon per jaar. schoften![]()
![]()

fucker de fuck hee, veel geld, mij zal het ook wel zoiets gaan kosten.....of meer met mijn slechte gebit-Ray- schreef:krijg de t@ring zeg, naar verwachtingf 1100 euro per persoon per jaar. schoften![]()
![]()
Ken je het ff vertalen,maak er namelijk weinag vanHesselgouda schreef:http://www.spiegel.de/img/0,1020,490370,00.jpg
Helden....tegen de muur en....toch
Iedereen 't zelfde tarief toch, volgend jaar?-Ray- schreef:krijg de t@ring zeg, naar verwachtingf 1100 euro per persoon per jaar. schoften![]()
![]()
ff wachtuhFlorus schreef:Ken je het ff vertalen,maak er namelijk weinag vanHesselgouda schreef:http://www.spiegel.de/img/0,1020,490370,00.jpg
The name says it allHesselgouda schreef:Automobielbedrijf H. en G. van de Bunte BV
Zwolseweg 431
7345 AG Apeldoorn
055-3121411
Krasje rechtsvoor...![]()
wha ha ha ....rijdbaar....Wha ha ha hele deurstijl ligt eruit....lekker lassen
![]()
![]()
Mja ik hoop dat het gaat mee vallen anders zie ik de maatschappelijke vooruitgang er ook niet in.Xabre schreef:nou lekker schappelijk, de dikke directeur betaalt evenveel als Chris de studentdat zijn toch geen verhoudingen
400%? Vergeet niet dat je via je werkgever ook al premie betaald. Het allergoedkoopste ZF kost 20,- per maand aan premie. De premie die op je loon ingehouden wordt, is al snel 30,- per maand. Per jaar is dat dus minimaal 600,-. Die 1100,- is het maximum, afhankelijk van je inkomen krijg je zorgtoeslag, vergelijkbaar met huursubsidie.Xabre schreef:ja ik ga ook 400% meer betalen volgend jaarbenzine prijzen die alsmaar stijgen.. en als je het tegen zit straks ook nog kilometerheffing
Een premiekorting is mogelijk als u kiest voor een eigen risico of verzekerd bent via een collectief contract. Daarnaast is iedereen die een belastbaar inkomen heeft uit werk en woning (box 1), voor de zorgverzekering een inkomensafhankelijke bijdrage verschuldigd. Deze bijdrage is 6,25% van het bijdrage-inkomen. Uw werkgever of uitkeringsinstantie is verplicht deze bijdrage te vergoeden.
ik hoop maar dat hun definitie van betaalbaar een beetje aansluit op mijn definitie van betaalbaar.www.denieuwezorgverzekering.nl schreef: Daarnaast neemt het kabinet een aantal fiscale maatregelen waardoor de premie voor iedereen betaalbaar blijft.
http://www.denieuwezorgverzekering.nl/Z ... atieplichtXabre schreef:Wat ik trouwens zo vreemd vind is dat ze concurentie willen gaan doen in de zorg, maar hoe kan dat in hemelsnaam gaan werken als iedereen straks dezelfde premie gaat betalen, dingen privatiseren zonder dat er concurentie is en er zowat niks te kiezen valt !??!?! dan heb je toch niks aan concurentie, daarbij geen enkele verzekeraar wil iemand hebben die een chronische ziekte heeft of regelmatig iets heeft die willen ze niet. Bovendien denk ik dat die zorgtoeslag een enorme administratieve ramp wordt.
Zorgverzekeraars moeten iedereen die zich aanmeldt voor een zorgverzekering onder dezelfde voorwaarden accepteren, ongeacht leeftijd geslacht of gezondheidsrisico.
Jiggy, veer (=wij) hubbe(=hebben) hiej(=hier) oach(=ook) ene(=een) "te koap(=te koop) gevroagd(=gevraagd)"- topic(=ehhh) veur(=voor)jiggy schreef:hey marcoG wat is dit limburgs=Jiggy, veer hubbe hiej oach ene "te koap gevroagd"- topic veur greetzzzzzzzzz marcel
Ik kan geen arabischHesselgouda schreef:http://www.spiegel.de/img/0,1020,490370,00.jpg
Uitgerekend is dat 56,66 ((1100-420)/12) euro per maand. Verhoging van 10 euro ofwel minimaal 20%. Stufi gaat ook wel 10 euro omhoog, gaat ieder jaar omhoog. Nu maar hopen dat je de collegegelden niet ophogen, is dit jaar ook gebeurd namelijk.Zorgtoeslag - Afhankelijk van uw inkomen kunt u in aanmerking komen voor een maandelijkse tegemoetkoming van de Belastingdienst: de zorgtoeslag. Dit recht is afhankelijk van de hoogte uw toetsingsinkomen.
Als alleenstaande met een (toetsings)inkomen tot 25.000 euro bruto per jaar heeft u recht op een zorgtoeslag van maximaal 420 euro per jaar.
Collegegeld is met 200 euro gestegen bij mij.Joost (DoubleYou) schreef:Ik kan geen arabischHesselgouda schreef:http://www.spiegel.de/img/0,1020,490370,00.jpg
Over de zorgtoeslag:Uitgerekend is dat 56,66 ((1100-420)/12) euro per maand. Verhoging van 10 euro ofwel minimaal 20%. Stufi gaat ook wel 10 euro omhoog, gaat ieder jaar omhoog. Nu maar hopen dat je de collegegelden niet ophogen, is dit jaar ook gebeurd namelijk.Zorgtoeslag - Afhankelijk van uw inkomen kunt u in aanmerking komen voor een maandelijkse tegemoetkoming van de Belastingdienst: de zorgtoeslag. Dit recht is afhankelijk van de hoogte uw toetsingsinkomen.
Als alleenstaande met een (toetsings)inkomen tot 25.000 euro bruto per jaar heeft u recht op een zorgtoeslag van maximaal 420 euro per jaar.
Ik werk bij een verzekeraar tussenpersoonChris@R5 schreef:Mja ik hoop dat het gaat mee vallen anders zie ik de maatschappelijke vooruitgang er ook niet in.Xabre schreef:nou lekker schappelijk, de dikke directeur betaalt evenveel als Chris de studentdat zijn toch geen verhoudingen
Heel mooi hoor dat inkomens afhankelijke premie.
MAAR DIE 1100 EURO IS JE NOMINALE PREMIE!!!
dan is hier dus het feit dat jij absoluut niet kan rijdenLuco/Alpine-racer schreef:wat doen jullie lang met je banden5gt8vturbo schreef:die toyo`s heb ik er al 17.000 onderzitten voor dan! achter heb ik ze net nieuw. voor zijn ze nog bijna het zelfde als achter minimaal verschil en ik gebruik ze echt grof. Misschien ligt het aan je camber of uitlijnen, banden spanning. want een bandje moet echt lang mee moeten gaan. en veel meer als 20.000 anders zou ik elk 3/4 jaar nieuwe banden moeten hebben.
ik haalde met de leaseslopel astra diesel nog geen 22.000 km
begon de leasemaatschappij nog te zaniken ook haha
met de alpine haal ik nog niet de helft, hoezo rij je sportief?
Chris@R5 schreef:Ik lees net de site http://www.denieuwezorgverzekering.nl .
Gadverdamme wat kan ik deze regering uitkotsen!
Moet ik als student met amper 300 euro aan inkomen 90 euro per maand aan zorg betalen!!!!
Wat mankeert die lui!?
![]()
![]()
Hoe hoog is de zorgtoeslag?
Antwoord:
Dat verschilt per situatie en is mede afhankelijk van:
- de hoogte van uw (toetsings)inkomen en het inkomen van uw eventuele toeslagpartner;
- uw leeftijd (kinderen hebben geen recht op zorgtoeslag)
Als alleenstaande heeft u recht op zorgtoeslag met een toetsingsinkomen tot 25.000 bruto en heeft u recht op maximaal 420 euro zorgtoeslag per jaar. Vormt u samen met anderen een huishouden, dan geldt een max. toetsingsinkomen van 40.000 per jaar en heeft u recht op maximaal 1200 euro zorgtoeslag per jaar.
dat is dus die 420 per jaar voor mij.Hoe krijg ik een zorgtoeslag?
Antwoord:
In principe krijgt u, wanneer u recht heeft op zorgtoeslag, in september 2005 een aanvraagformulier zorgtoeslag toegestuurd. Tot die tijd hoeft u niets te doen. Indien u in september geen formulier heeft ontvangen, maar wel verwacht dat u recht heeft op zorgtoeslag wordt u geadviseerd op dat moment contact op te nemen met de belastingdienst/Toeslagen. Wanneer u het formulier voor 1 november 2005 ingevuld terugstuurt, zorgt de Belastingdienst dat u vanaf eind december 2005 maandelijks uw zorgtoeslag krijgt uitbetaald. d.w.z. voor dat u premie voor uw nieuwe zorgverzekering moet gaan betalen.
dus als je geen zorg nodig hebt. Zoals ik in de algelopen 3/4 jaar. dan krijg je 255 euro pj terug. Maar wel pas aan het eindeNo claim - U kunt 255 euro terugkrijgen als u geen zorgkosten maakt. Maakt u zorgkosten, maar minder dan 255 euro dan krijgt u het overgebleven no-claimbedrag na afloop van het verzekeringsjaar terug.