met mijn aanpassingen heb ik meer dan 10 pk winst en dat weet ik wel cker
Marco heeft ook meer gedaan dan alleen een Openlucht filter!!!dennisvr schreef:marco is met zijn clio wezen banken
dus heeft het verschil op papier
Gaat er bij jou niet 1 van die 2 slangen naar beneden, richting je voorwiel? Daar haalde en haalt ie bij mij z'n koudere lucht vandaan.elmotheelk (Eric) schreef:De slangen (het zijn er 2 boven elkaar) die je ziet lopen rechts die komen achter de luchtinlaat uit die daar onder de koplamp zit. Daar heb je alleen maar jou de lucht en dat is wel ideaal eigenlijk.
Is dat niet alleen zo bij de RS?Maus schreef:Gaat er bij jou niet 1 van die 2 slangen naar beneden, richting je voorwiel? Daar haalde en haalt ie bij mij z'n koudere lucht vandaan.elmotheelk (Eric) schreef:De slangen (het zijn er 2 boven elkaar) die je ziet lopen rechts die komen achter de luchtinlaat uit die daar onder de koplamp zit. Daar heb je alleen maar jou de lucht en dat is wel ideaal eigenlijk.
zo veel meer heb ik niet gedaan midden demper er tussen uit en eind demper had ik al.Rémi clio ph3 schreef:Marco heeft ook meer gedaan dan alleen een Openlucht filter!!!dennisvr schreef:marco is met zijn clio wezen banken
Je leest gewoon vaker van zo'n verhalen van "tot 15 pk extra" alleen door een universele openlucht filter, daar zou ik gewoon erg voorzichtig mee zijn om dat te geloven!!
nee dat heeftie niet, ik heb het hier op papier staan hoeveel pk ik nu hebRiël schreef:Je originele inlaattraject is nauwelijks een restrictie dus op wat voor manier dan ook gaat meer pk met een open filter er bij mij niet in.
heeft ie op de zelfde bank mét open en mét origineel getest?
Marco V schreef:nee het is 118pk op de krukas heb de uit draai hier liggenelmotheelk (Eric) schreef:Huh, je hebt toch een 1.4 (standaard 98pk volgens Renault)? +10 is dan toch 108? Na ja, in ieder geval een goede winst! Netjes.
dat geldt ook voor mijn cliodennisvr schreef:marco is met zijn clio wezen banken
230.... Echt wel!!Mike (spitsoor) schreef:dat geldt ook voor mijn cliodennisvr schreef:marco is met zijn clio wezen banken
dus heeft het verschil op papierdaarom weet ik het zo cker. Heb vandaag overigens wel men lucht filter iets veranderd zodat ie nog meer koude lucht krijgt
![]()
verschil was duidelijk te horen