wilco blue schreef:ollie stel die carb..maar eerst eens af dat heeft meneer nick nog niet gedaan naar mijn weten
wilco,,we hebben het hier toch niet over DE nick he ?????????

greetz marc
wilco blue schreef:ollie stel die carb..maar eerst eens af dat heeft meneer nick nog niet gedaan naar mijn weten
Waarom heb je m niet gekocht dan?marco schreef:wilco blue schreef:ollie stel die carb..maar eerst eens af dat heeft meneer nick nog niet gedaan naar mijn weten
wilco,,we hebben het hier toch niet over DE nick he ?????????,Want dan ken ik deze gt om eerlijk te zijn heeeeeeeeeel goed
greetz marc
alles flex hiero boy,en zoals je al zegt je gaat die duw missen ,dus ja ik ben nog steeds zoekendeMJ schreef: Hoi MarcoAlles oke?! Nog aan het zoeken naar een GTT?! Ga je missen niet
![]()
Zaterdag word grote dagPatrick L schreef: @MJ, mooi man dat je de velgen binnen hebt, ik kom binnen kort weer eens loeren![]()
Met mijn GT gaat het minder, het frontje heb ik er inmiddels uitgesloopt, maar het is k#t werk....dit gaat nog ff duren, vooral omdat ik er geen zin in heb
Dan moet ik hem ff uit de GTT slopen.... zal voor je kijken, moet hem dan zelf wel afstellen.Ollie schreef:@ the automaxx people: ik rij helaas niet mee op vrijdagochtend, kon geen vrij krijgen op het werkDus ik rij pas vrijdagavond op...
Bram, heb jij nog een CO schroef liggen die je me mee kunt nemen naar Automaxx? Haal ik je wel een nieuwe, maar mr Renault heeft geen op voorraad...
Bram, heb je ook een open en dichtklik mechanisme voor mijnheer ollie van de gte achterraampjes, bestuurderskant? En passagierskant ik weet 't niet meer zekerBram (vospower) schreef:Dan moet ik hem ff uit de GTT slopen.... zal voor je kijken, moet hem dan zelf wel afstellen.Ollie schreef:@ the automaxx people: ik rij helaas niet mee op vrijdagochtend, kon geen vrij krijgen op het werkDus ik rij pas vrijdagavond op...
Bram, heb jij nog een CO schroef liggen die je me mee kunt nemen naar Automaxx? Haal ik je wel een nieuwe, maar mr Renault heeft geen op voorraad...
ik PM je wel
mzzl
MJ schreef: Egid ben ik nu al wat vriendelijker op de fiets of wha?!zit ik wat te ploeteren op de fiets komt de gek langs bezig zijn armpje te bruinen
Wilco: PM
Hey Egid, sinds jij weg bent is TNM een beetje uitgestorven, toevallig de laaste 2x niet...Egid schreef:MJ schreef: Egid ben ik nu al wat vriendelijker op de fiets of wha?!zit ik wat te ploeteren op de fiets komt de gek langs bezig zijn armpje te bruinen
Wilco: PM
Hahaha armpje bruinen!!!!!![]()
![]()
Jawel MJ je bent voor de vriendlijkheids test geslaagd![]()
![]()
Ik ben vanavond in ieder geval te vinden in maastricht to een uurtje of half negen. En als er dan niemand is, dan rij ik door naar sittard. Maar waar precies zijn jullie dan?
En jawel hoor in maastricht niks, en natuurlijk ook niet in Sittard. Toevallig kwam ik Ollie tegen, want ik wist niet precies waar het was. Maar ja........ lekker touren is ook niet verkeerd. Alleen jammer dat de wagen genoeg dorst heeftBram (vospower) schreef:[
hoop dat je niet voor niks gekomen bent = zaadverspilling
ik wou eerst met de auto naar athene gaan, en dan wat door het hele land touren!maar das me nu wat aan de dure kant!!!!MarcoG schreef:Hey Egid, waar ga je heen? En wanneer?