Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
marco

wilco blue schreef:ollie stel die carb. :wink: .maar eerst eens af dat heeft meneer nick nog niet gedaan naar mijn weten

wilco,,we hebben het hier toch niet over DE nick he ????????? :s ,Want dan ken ik deze gt om eerlijk te zijn heeeeeeeeeel goed

greetz marc
Rob

DE Nick is de Nick uit Ulestraten met die zwarte hond.

Trouwens, is er interesse om vanuit Limburg alleen op de zondag naar Automaxx te gaan. Ik heb geen zin (en tijd) om daar 4 dagen rond te hangen, maar wil wel graag op de zondag gaan. Dus als er mensen zin hebben om mee te tuffen.. Pat, MArcel weet ik veel wie nog meer?

Edit... ik lees net dat je je wag en dan niet op het terrein mag zetten. En om nu 3 uur te rijden om daar wat rond te lopen...
Patrick L.

Rob, nee, Automax laat ik voorbij gaan...
Riël
Über-Spammer

marco schreef:
wilco blue schreef:ollie stel die carb. :wink: .maar eerst eens af dat heeft meneer nick nog niet gedaan naar mijn weten

wilco,,we hebben het hier toch niet over DE nick he ????????? :s ,Want dan ken ik deze gt om eerlijk te zijn heeeeeeeeeel goed

greetz marc
Waarom heb je m niet gekocht dan? :p Eerste roestvrije gtt die ik heb gezien!
Ollie

Dan vertel eens Marco...
Ruudjuh

heb vandaag de CV gefixed wat een klote gepriegel met dat slot :@ maar het werkt nu weer als een zonnetje (Y)

@Egid: TNM mischien maar ligt echt aan de opkomst dus mensen laat je horen!
al is de VW nog zo snel een renaultje achterhaald hem wel
marco

nee niks , ik ga nu geen dingen zeggen over een gt die ik ken.Je hebt het ding gekocht en ik zou zeggen veel plezier ermee.Alleen dat inhouden en gedoe dat had die al toen nick hem nog had,en die heeft hem een hele tijd gehad :) ,ook al vanalles geprobeerd maar niks hielp.Enne riel,, over dat roest he, ik heb liever een auto met een beetje roest maar die dan wel motories in orde is , als een gt met geen roest maar waar de motor niet zo 100% van is .Maare ff een vraagje , hoe ben je eigenlijk bij nick beland ,via advertensie ofwa???.Voor de rest ollie veel coole gt kilometers toegewenst enne keep ya head en de gt cool met deze warmte :D :smoke:

greetz marc
Riël
Über-Spammer

We hebben de GT gefixt. Stottert niets meer aan en loopt als een tietje! Klinkt zelfs nog beter dan die ouwe van mij :p Carb goed schoonmaken en iets anders dan gescheurde bougies monteren werkt wel ;)

Nick belde me hoe dat stotteren te verhelpen en nog wat dingen en toen kwam ie ermee dat ie m toch maar weg deed al die zeik enzo. Ik heb m een bod gedaan en daar is ie uiteindelijk mee accoord gegaan. Ollie zag er wel wat in voor tijdelijk maar heeft m nu al helemaal gepimpt dus hij zal nog wel even in ons midden zijn. Jammer van die deukjes echt strak is ie niet maar dat komt misschien nog.
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

ok veel vlieg plezier dan voor ollie als hij weer lekker loopt .wat heeft nick nu eigenlijk dan in godsnaam ?
marco

hoe bedoel je gepimpt riel , wat heeft ollie er dan mee gedaan , heb dat beestje lang nie meer gezien??,.gescheurde bougies :D ,what tha fuck hahaha:) ,ach ja het belangrijkste is het rijd nu zonder dat je een milkshake kan maken in het gebakje :D (Y)

greetz marc
Marcel J.

YEAAAhhhh baby :D vandaag mijn velgen terug gekregen :worship: Misschien dit weekeinde de sleutel maar een omdraaien :p voor nix :lol: :lol:

Hoi Marco (Y) Alles oke?! Nog aan het zoeken naar een GTT?! Ga je missen niet :wink:

Egid ben ik nu al wat vriendelijker op de fiets of wha?! :lol: zit ik wat te ploeteren op de fiets komt de gek langs bezig zijn armpje te bruinen 8)

Wilco: PM (Y)
marco

MJ schreef: Hoi Marco (Y) Alles oke?! Nog aan het zoeken naar een GTT?! Ga je missen niet :wink:
alles flex hiero boy,en zoals je al zegt je gaat die duw missen ,dus ja ik ben nog steeds zoekende :D
Trouwes wordt weer eens tijd voor een vanoudse tnm including you,lekker wat stom zwetsen over vaginale dingen enzo :D :worship: (Y)

greetz marc
Bram (vospower)

je hebt afgelopen donderdag gemist :p
Patrick L.

@Ollie, mooi dat je GT nu goed loopt!
@MJ, mooi man dat je de velgen binnen hebt, ik kom binnen kort weer eens loeren :wink:
@Bram, al gespoten?

Met mijn GT gaat het minder, het frontje heb ik er inmiddels uitgesloopt, maar het is kut werk....dit gaat nog ff duren, vooral omdat ik er geen zin in heb :(
Bram (vospower)

nope, meneer de spuiter moet nog 3 weekjes plat... :( nix an zu machen....
Rob

he Ollie (of moet ik Reil zeggen)
Was het gelukt zonder CO schroef? of heb je een uit het magazijn van Noterfix gehaald?
Riël
Über-Spammer

Ohne. Zit een of ander zelf gemaakt preparaat in. Goede co schroef moet nog, stationair is niet helemaal top.
Marcel J.

Patrick L schreef: @MJ, mooi man dat je de velgen binnen hebt, ik kom binnen kort weer eens loeren :wink:

Met mijn GT gaat het minder, het frontje heb ik er inmiddels uitgesloopt, maar het is k#t werk....dit gaat nog ff duren, vooral omdat ik er geen zin in heb :(
Zaterdag word grote dag :p of niet natuurlijk :D velgen vallen iig erg mee, ik had niet verwacht dat ze zo mooi zouden worden (Y)

Met je gtt komt het wel goed, op het gemak komt dat wel goed (Y) Als je geen zin hebt gewoon nix doen anders raffel je het toch maar af...ik zie je zaterdag anders wel ff....
Ollie

@ the automaxx people: ik rij helaas niet mee op vrijdagochtend, kon geen vrij krijgen op het werk :@ Dus ik rij pas vrijdagavond op...

Bram, heb jij nog een CO schroef liggen die je me mee kunt nemen naar Automaxx? Haal ik je wel een nieuwe, maar mr Renault heeft geen op voorraad...
Haas
Car: Megane RS

olli kom je met de gtt?
Bram (vospower)

Ollie schreef:@ the automaxx people: ik rij helaas niet mee op vrijdagochtend, kon geen vrij krijgen op het werk :@ Dus ik rij pas vrijdagavond op...

Bram, heb jij nog een CO schroef liggen die je me mee kunt nemen naar Automaxx? Haal ik je wel een nieuwe, maar mr Renault heeft geen op voorraad...
Dan moet ik hem ff uit de GTT slopen.... zal voor je kijken, moet hem dan zelf wel afstellen.

ik PM je wel

mzzl
Ruudjuh

@Ollie: zou jij de katvervanger mee willen nemen naar automax en hem daar aan robke of aan rik mee willen geven.
Alvast bedankt :worship: :worship: :worship:
al is de VW nog zo snel een renaultje achterhaald hem wel
Riël
Über-Spammer

Bram (vospower) schreef:
Ollie schreef:@ the automaxx people: ik rij helaas niet mee op vrijdagochtend, kon geen vrij krijgen op het werk :@ Dus ik rij pas vrijdagavond op...

Dan moet ik hem ff uit de GTT slopen.... zal voor je kijken, moet hem dan zelf wel afstellen.

ik PM je wel

mzzl
Bram, heb je ook een open en dichtklik mechanisme voor mijnheer ollie van de gte achterraampjes, bestuurderskant? En passagierskant ik weet 't niet meer zeker :)
Rik

een jongen bij mij op het werk heeft de 5 GTT van dennis een tijdje geleden gekocht hij zegt dat hij 200 pk heeft, maar hij is toch standaart of niet? maar nu heeft hij iets gezien bij MB en nu is hij van plan er 350, 400 PK eruit te halen dat kant toch niet, volgens mij heeft die jongen wat veel fanta gedronken :beer: :p
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

uhm wat dacht je van 250 :D owh en hoelaat vertrek jij ollie ?want ik heb het zelfde probleem en ik ga met een paar man van itt op in de avond denk rond half 7 vertrekken vanuit maastricht (is nog niet zeker) maar misschien kan je dan bij sluiten wha.
groeten wilco
Egid
Contacteer:

MJ schreef: Egid ben ik nu al wat vriendelijker op de fiets of wha?! :lol: zit ik wat te ploeteren op de fiets komt de gek langs bezig zijn armpje te bruinen 8)

Hahaha armpje bruinen!!!!! :smoke: :smoke:

Jawel MJ je bent voor de vriendlijkheids test geslaagd :lol: :lol:

Ik ben vanavond in ieder geval te vinden in maastricht to een uurtje of half negen. En als er dan niemand is, dan rij ik door naar sittard. Maar waar precies zijn jullie dan?
Bruutmans

Ben er echt niet vanavond,heb zonnesteek opgelopen en toen gebeurde er dit Zonnesteekje los?!
heb er gauw opname van gemaakt en schaam me niks om dit met jullie te delen alsmede te waarschuwen wat de gevolgen kunnen zijn van een zonnesteek. (Y) :D
Rob.H

Keej ollie, we zien je daar wel, houden wel een plekje vrij hoor.

Een zonnesteek is echt vervelend, beterschap bruutmans
Bram (vospower)

Egid schreef:
MJ schreef: Egid ben ik nu al wat vriendelijker op de fiets of wha?! :lol: zit ik wat te ploeteren op de fiets komt de gek langs bezig zijn armpje te bruinen 8)

Hahaha armpje bruinen!!!!! :smoke: :smoke:

Jawel MJ je bent voor de vriendlijkheids test geslaagd :lol: :lol:

Ik ben vanavond in ieder geval te vinden in maastricht to een uurtje of half negen. En als er dan niemand is, dan rij ik door naar sittard. Maar waar precies zijn jullie dan?
Hey Egid, sinds jij weg bent is TNM een beetje uitgestorven, toevallig de laaste 2x niet...
kijk gewoon in dit topic of er wat te doen is, staat hier niks, dan gebeurt er niks. Anders maken we meestal een lijstje :)

hoop dat je niet voor niks gekomen bent = zaadverspilling
Rémi clio ph3

@Hey bram, heb je al een app.

@hey Rob we moeten nog eens wat afspreken voor het overnemen
Rob

Rémi clio ph3 schreef:@hey Rob we moeten nog eens wat afspreken voor het overnemen
Welke Rob? Wat overnemen?
Egid
Contacteer:

Bram (vospower) schreef:[
hoop dat je niet voor niks gekomen bent = zaadverspilling
En jawel hoor in maastricht niks, en natuurlijk ook niet in Sittard. Toevallig kwam ik Ollie tegen, want ik wist niet precies waar het was. Maar ja........ lekker touren is ook niet verkeerd. Alleen jammer dat de wagen genoeg dorst heeft :( als je bezig bent met een kadett gsi :lol: :lol: Ik wil niet zeggen dat ik sneller was, mar langzaam aan kwam ik toch op kop te liggen. Het was een 2.0 16V!!!! :D :D

Heej automaxx people!!! Veel plezier in het noorden!

Effe tussendoor!!! Ik ga weer naar griekenland op vakantie voor 28 dagen! En daar laat ik natuurlijk(als ik met de prijs overeenkom) weer op bestelling vette renault petjes maken. Als ik daar ben, dan zet ik er wel meer informatie bij over prijs e.d. Dus kunnen jullie alvast denken wat jullie willen hebben!

Grzzzzzzzz
MarcoG
Contacteer:

Hey Egid, waar ga je heen? En wanneer?
Marcel J.

:p >-) wagentje loopt ook nog zeg (Y)
Egid
Contacteer:

MarcoG schreef:Hey Egid, waar ga je heen? En wanneer?
ik wou eerst met de auto naar athene gaan, en dan wat door het hele land touren!maar das me nu wat aan de dure kant!!!!

Nu ga ik met het vliegding naar Kreta, Chersonissos!!

Ik vertrek 5 september!!!
Gesloten