ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Marcel B.

Johan schreef:de link de waar de renaults staan, die ivo in de onbekende renault postte:
http://www.delest.nl
:worship:
Wat een collectie!
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Die 4 cabrio :p (Y)
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

'n maatje van me heeft wat moois staan
[img]http://www.citrouw.nl/sm.jpg[/img]
citroen sm met maserati motorblok
(oude wagen van cruif geweest) :worship:
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

[quote="le mouton noir (sandy)"]'n maatje van me heeft wat moois staan

Mooooooooooooooooiiii (Y)
Ad van Haperen
Contacteer:

er werd mij net verteld dat mijn remlichten niet werken dus ik ben gelijk even gaan kijken en meten. eerst ff de zekering maar die was goed.

toen ff de schakelaar maar die was ook goed

toen ff de aansluiting op de schakelaar doorverbonden maar weer niets.

toen ff op spanning gemeten (had naturlijk ook eerder gekunt :S )

maar tussen de schakelaaraansluiting en de massa is geen spanning.

iemand enig idee waar je het best kan eginnen met zoeken?
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Laatst gewijzigd door Hessel op di 17 mei 2005 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Wilma
Contacteer:

Hesselgouda schreef:http://webmail.eatserver.nl/util/go.php ... 4eac6205c2

Whe he he he, goed bezig ouwe!!
Kwoot: :lol: :lol: Dat gezicht van die vent :lol: :lol:
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Waaaaanzinnig he!!!...had overigens ook errug fout kunnen gaan.....................Whe he he rennen met dat kadaver opa!!!
Dennis 16V

Dat schilt niet veel met die ouwe 8) en dan die blik van die vent :D
Donleben
Contacteer:

-PAZ-
Über-Spammer

mooi is het niet, maar zit wel tering veel werk in, is toch wel een neus van een supra????
joeri_16V
Car: megane 2

wtf?!? (N)
Gabri van der Veen
Über-Spammer

lijkt idd wel op zo'n toyota geval, kan ook best zo'n corolla of celica zijn
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

paz-maniac schreef:mooi is het niet, maar zit wel t@ring veel werk in, is toch wel een neus van een supra????
Nee, hyundai Coupe 1 ph2
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Donleben schreef:Een clio.... (N)

http://www.street-race.nl/index/foto?id=74168
Whhhrrrraaaaaa!! Bah foei!! :evil: :evil: :evil: (N)
GeniustheGzA

paz-maniac schreef:mooi is het niet, maar zit wel t@ring veel werk in, is toch wel een neus van een supra????
Meer een Celica die neus.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

kijk ff 2 posts naar boven :p
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Gabri van der Veen
Über-Spammer

Laatst gewijzigd door Gabri van der Veen op di 17 mei 2005 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Project 21 16v
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Flinke meid :p
Gabri van der Veen
Über-Spammer

was nog maar op de helft van mn post :p (moest wel een renault gerelateerde post zijn :wink: )
Project 21 16v
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

HAARLEM - Een 13-jarig meisje uit Hoofddorp heeft maandag een ongeluk veroorzaakt met haar moeders auto. Zij reed, zonder toestemming van haar moeder, met haar 13-jarige nichtje door Hoofddorp.

In een bocht, waar de jonge automobiliste niet genoeg rechts hield, kwam de auto in aanrijding met het voertuig van een 45-jarige plaatsgenoot die hen tegemoet kwam. Niemand raakte gewond. Dat meldde de politie dinsdag.
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Erik Olijnsma schreef:
HAARLEM - Een 13-jarig meisje uit Hoofddorp heeft maandag een ongeluk veroorzaakt met haar moeders auto. Zij reed, zonder toestemming van haar moeder, met haar 13-jarige nichtje door Hoofddorp.

In een bocht, waar de jonge automobiliste niet genoeg rechts hield, kwam de auto in aanrijding met het voertuig van een 45-jarige plaatsgenoot die hen tegemoet kwam. Niemand raakte gewond. Dat meldde de politie dinsdag.
Jong geleerd oud gedaan :D
Xabre
Car: 19 16V

zonder toestemming nog wel!?!?!??! moet niet gekker worden! :( stel dat ze wel toestemming had gekregen (S)

afin.... :p
Trust me. I know what I'm doing.
5gt8vturbo

Smoke schreef:
Smoke wrote:
Een kale carrosserie van een 5 GTT is helaas niet meer leverbaar..

Trust me..

volgens mij als er bij renault dingen niet meer leverbaar zijn geeft de computer dat aan en dat was niet zo bij de carrosserie. en als dorzo zegt dat ze nog te bestellen zijn dat geloof ik dat ook wel. waarom zouden ze daar zeggen dat ze er wel zijn als jij zegt er niet zijn, beetje vreemd verhaal.

wat wel mogelijk is is dat ze bij jou renault dealer niet te bestellen zijn, ik heb ook een keer een motor willen bestellen en toen zeiden ze bij van gorp (renault dealer spijkenisse) dat er twee jaar levertijd op zat en bij Dorzo (vlaardingen) dat ze morgen in huis zouden zijn.

dus vandaar dat renault dealers wel een beetje langs elkaar heen werken
Nu is het zo dat ik niet bij een dealer werk maar bij Renault NL.
En toevallig ook nog eens de functie heb mbt tot de onderdelendocumentatie/ levering e.d.
Ik heb voor je gekeken maar het onderdeelnummer van een kale carrosserie is nog wel bekend in het facturatiesysteem. Maw een Dealer kan nog wel een prijsje opzoeken maar niet zien of het onderdeel nog geleverd kan worden vanuit Frankrijk, wat ik dus wel kan zien..
Het onderdeelnummer van de carrosserie is onbekend in Frankrijk en kan helaas niet meer geleverd worden.

Het is overigens niet mogelijk dat de ene Dealer andere dingen kan zien of bestellen als een andere Dealer. Wat wel zo is, is dat er in ieder magazijn andere mensen werken.....

(2 Jaar levertijd op een motor...?? Da's pas een vreemd verhaal.. (S) ..)
het heeft even geduurd maar heb bericht van ClubRenaultSportives (Marcel van Zweden) en die hebben het uitgezocht (iemand die ook bij renault werkt) . en het is nog wel mogelijk om een carrosserie te bestellen en naar nederland te krijgen.
Erik (Schepjes)
Contacteer:

kost dat?
rasit..

renault dealer van gorp in spijkenisse :s

Volgens mij is er maar 1 en die staat in rotterdam zuid (charlois)
5gt8vturbo

van gorp uit charlois heeft van gorp in spijkenisse overgenomen toen de goede overleed dus vandaar
Chris
Erelid - Moderator - RvT

5gt8vturbo schreef:
Smoke schreef:
Smoke wrote:
Een kale carrosserie van een 5 GTT is helaas niet meer leverbaar..

Trust me..

volgens mij als er bij renault dingen niet meer leverbaar zijn geeft de computer dat aan en dat was niet zo bij de carrosserie. en als dorzo zegt dat ze nog te bestellen zijn dat geloof ik dat ook wel. waarom zouden ze daar zeggen dat ze er wel zijn als jij zegt er niet zijn, beetje vreemd verhaal.

wat wel mogelijk is is dat ze bij jou renault dealer niet te bestellen zijn, ik heb ook een keer een motor willen bestellen en toen zeiden ze bij van gorp (renault dealer spijkenisse) dat er twee jaar levertijd op zat en bij Dorzo (vlaardingen) dat ze morgen in huis zouden zijn.

dus vandaar dat renault dealers wel een beetje langs elkaar heen werken
Nu is het zo dat ik niet bij een dealer werk maar bij Renault NL.
En toevallig ook nog eens de functie heb mbt tot de onderdelendocumentatie/ levering e.d.
Ik heb voor je gekeken maar het onderdeelnummer van een kale carrosserie is nog wel bekend in het facturatiesysteem. Maw een Dealer kan nog wel een prijsje opzoeken maar niet zien of het onderdeel nog geleverd kan worden vanuit Frankrijk, wat ik dus wel kan zien..
Het onderdeelnummer van de carrosserie is onbekend in Frankrijk en kan helaas niet meer geleverd worden.

Het is overigens niet mogelijk dat de ene Dealer andere dingen kan zien of bestellen als een andere Dealer. Wat wel zo is, is dat er in ieder magazijn andere mensen werken.....

(2 Jaar levertijd op een motor...?? Da's pas een vreemd verhaal.. (S) ..)
het heeft even geduurd maar heb bericht van ClubRenaultSportives (Marcel van Zweden) en die hebben het uitgezocht (iemand die ook bij renault werkt) . en het is nog wel mogelijk om een carrosserie te bestellen en naar nederland te krijgen.
Bestel hem maar eens, en kijk wat er dan gebeurt.

Jochem de Haas heeft het namelijk al eens geprobeerd..... En als het gelukt was, dan had hij nu een nieuwe koets gehad...
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
rasit..

5gt8vturbo schreef:van gorp uit charlois heeft van gorp in spijkenisse overgenomen toen de goede overleed dus vandaar
ohh ok, jammer.. Dacht dat er maar 1 slechte renaultdealer in nederland was.. Nu ook nog in spijkenisse dus.
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

rasit.. schreef:
5gt8vturbo schreef:van gorp uit charlois heeft van gorp in spijkenisse overgenomen toen de goede overleed dus vandaar
ohh ok, jammer.. Dacht dat er maar 1 slechte renaultdealer in nederland was.. Nu ook nog in spijkenisse dus.
whehehe

van gorp
brrrrrrrrrrrrr
ik ga erheen met de leasebak omdat het dichtbij is

maar prive zal ik er noooooooooooooooit een auto kopen.
Gast

ik ben hier ook achteraan gegaan en blijkt dat via de juiste weg die dingen wel nog nieuw te verkrijgen zijn. Welliswaar zonder nummer.
5gt8vturbo

dennisvr schreef:
rasit.. schreef:
whehehe

van gorp
brrrrrrrrrrrrr
ik ga erheen met de leasebak omdat het dichtbij is

maar prive zal ik er noooooooooooooooit een auto kopen.
ik heb nog steeds geen problemen gehad bij hun en ze helpen me met alles ik ken een hoop slechtere (automaterialen) zaken in spijkenisse en omstreken.
5gt8vturbo

-jo- schreef:ik ben hier ook achteraan gegaan en blijkt dat via de juiste weg die dingen wel nog nieuw te verkrijgen zijn. Welliswaar zonder nummer.
dat maakt toch niet uit je slaat je nummer over en klaar. komende tien jaar geen roest meer!
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

5gt8vturbo schreef: dat maakt toch niet uit je slaat je nummer over en klaar. komende *schrap*tien*schrap 2 jaar geen roest meer!
:lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik hoop echt dat iemand binnenkort zo'n koets besteld, dan praten we weer verder. :beer:
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Gesloten