Wat een collectie!Johan schreef:de link de waar de renaults staan, die ivo in de onbekende renault postte:
http://www.delest.nl
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Contacteer:
'n maatje van me heeft wat moois staan
[img]http://www.citrouw.nl/sm.jpg[/img]
citroen sm met maserati motorblok
(oude wagen van cruif geweest)
[img]http://www.citrouw.nl/sm.jpg[/img]
citroen sm met maserati motorblok
(oude wagen van cruif geweest)

-
- Contacteer:
er werd mij net verteld dat mijn remlichten niet werken dus ik ben gelijk even gaan kijken en meten. eerst ff de zekering maar die was goed.
toen ff de schakelaar maar die was ook goed
toen ff de aansluiting op de schakelaar doorverbonden maar weer niets.
toen ff op spanning gemeten (had naturlijk ook eerder gekunt
)
maar tussen de schakelaaraansluiting en de massa is geen spanning.
iemand enig idee waar je het best kan eginnen met zoeken?
toen ff de schakelaar maar die was ook goed
toen ff de aansluiting op de schakelaar doorverbonden maar weer niets.
toen ff op spanning gemeten (had naturlijk ook eerder gekunt

maar tussen de schakelaaraansluiting en de massa is geen spanning.
iemand enig idee waar je het best kan eginnen met zoeken?
Kwoot:Hesselgouda schreef:http://webmail.eatserver.nl/util/go.php ... 4eac6205c2
Whe he he he, goed bezig ouwe!!

-
Dat schilt niet veel met die ouwe
en dan die blik van die vent 

-
- Über-Spammer
lijkt idd wel op zo'n toyota geval, kan ook best zo'n corolla of celica zijn
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee, hyundai Coupe 1 ph2paz-maniac schreef:mooi is het niet, maar zit wel t@ring veel werk in, is toch wel een neus van een supra????
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
Meer een Celica die neus.paz-maniac schreef:mooi is het niet, maar zit wel t@ring veel werk in, is toch wel een neus van een supra????
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kijk ff 2 posts naar boven 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
[img]http://www.street-race.nl/pics/1110987699.jpg[/img]
[img]http://www.autoscalvino.com/imagenes/Hy ... rontal.jpg[/img]
[img]http://www.autoscalvino.com/imagenes/Hy ... rontal.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Gabri van der Veen op di 17 mei 2005 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Flinke meid 

-
- Über-Spammer
was nog maar op de helft van mn post
(moest wel een renault gerelateerde post zijn
)

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
HAARLEM - Een 13-jarig meisje uit Hoofddorp heeft maandag een ongeluk veroorzaakt met haar moeders auto. Zij reed, zonder toestemming van haar moeder, met haar 13-jarige nichtje door Hoofddorp.
In een bocht, waar de jonge automobiliste niet genoeg rechts hield, kwam de auto in aanrijding met het voertuig van een 45-jarige plaatsgenoot die hen tegemoet kwam. Niemand raakte gewond. Dat meldde de politie dinsdag.
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Jong geleerd oud gedaanErik Olijnsma schreef:HAARLEM - Een 13-jarig meisje uit Hoofddorp heeft maandag een ongeluk veroorzaakt met haar moeders auto. Zij reed, zonder toestemming van haar moeder, met haar 13-jarige nichtje door Hoofddorp.
In een bocht, waar de jonge automobiliste niet genoeg rechts hield, kwam de auto in aanrijding met het voertuig van een 45-jarige plaatsgenoot die hen tegemoet kwam. Niemand raakte gewond. Dat meldde de politie dinsdag.

-
het heeft even geduurd maar heb bericht van ClubRenaultSportives (Marcel van Zweden) en die hebben het uitgezocht (iemand die ook bij renault werkt) . en het is nog wel mogelijk om een carrosserie te bestellen en naar nederland te krijgen.Smoke schreef:Nu is het zo dat ik niet bij een dealer werk maar bij Renault NL.Smoke wrote:
Een kale carrosserie van een 5 GTT is helaas niet meer leverbaar..
Trust me..
volgens mij als er bij renault dingen niet meer leverbaar zijn geeft de computer dat aan en dat was niet zo bij de carrosserie. en als dorzo zegt dat ze nog te bestellen zijn dat geloof ik dat ook wel. waarom zouden ze daar zeggen dat ze er wel zijn als jij zegt er niet zijn, beetje vreemd verhaal.
wat wel mogelijk is is dat ze bij jou renault dealer niet te bestellen zijn, ik heb ook een keer een motor willen bestellen en toen zeiden ze bij van gorp (renault dealer spijkenisse) dat er twee jaar levertijd op zat en bij Dorzo (vlaardingen) dat ze morgen in huis zouden zijn.
dus vandaar dat renault dealers wel een beetje langs elkaar heen werken
En toevallig ook nog eens de functie heb mbt tot de onderdelendocumentatie/ levering e.d.
Ik heb voor je gekeken maar het onderdeelnummer van een kale carrosserie is nog wel bekend in het facturatiesysteem. Maw een Dealer kan nog wel een prijsje opzoeken maar niet zien of het onderdeel nog geleverd kan worden vanuit Frankrijk, wat ik dus wel kan zien..
Het onderdeelnummer van de carrosserie is onbekend in Frankrijk en kan helaas niet meer geleverd worden.
Het is overigens niet mogelijk dat de ene Dealer andere dingen kan zien of bestellen als een andere Dealer. Wat wel zo is, is dat er in ieder magazijn andere mensen werken.....
(2 Jaar levertijd op een motor...?? Da's pas een vreemd verhaal....)
-
- Contacteer:
kost dat?
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
van gorp uit charlois heeft van gorp in spijkenisse overgenomen toen de goede overleed dus vandaar
Bestel hem maar eens, en kijk wat er dan gebeurt.5gt8vturbo schreef:het heeft even geduurd maar heb bericht van ClubRenaultSportives (Marcel van Zweden) en die hebben het uitgezocht (iemand die ook bij renault werkt) . en het is nog wel mogelijk om een carrosserie te bestellen en naar nederland te krijgen.Smoke schreef:Nu is het zo dat ik niet bij een dealer werk maar bij Renault NL.Smoke wrote:
Een kale carrosserie van een 5 GTT is helaas niet meer leverbaar..
Trust me..
volgens mij als er bij renault dingen niet meer leverbaar zijn geeft de computer dat aan en dat was niet zo bij de carrosserie. en als dorzo zegt dat ze nog te bestellen zijn dat geloof ik dat ook wel. waarom zouden ze daar zeggen dat ze er wel zijn als jij zegt er niet zijn, beetje vreemd verhaal.
wat wel mogelijk is is dat ze bij jou renault dealer niet te bestellen zijn, ik heb ook een keer een motor willen bestellen en toen zeiden ze bij van gorp (renault dealer spijkenisse) dat er twee jaar levertijd op zat en bij Dorzo (vlaardingen) dat ze morgen in huis zouden zijn.
dus vandaar dat renault dealers wel een beetje langs elkaar heen werken
En toevallig ook nog eens de functie heb mbt tot de onderdelendocumentatie/ levering e.d.
Ik heb voor je gekeken maar het onderdeelnummer van een kale carrosserie is nog wel bekend in het facturatiesysteem. Maw een Dealer kan nog wel een prijsje opzoeken maar niet zien of het onderdeel nog geleverd kan worden vanuit Frankrijk, wat ik dus wel kan zien..
Het onderdeelnummer van de carrosserie is onbekend in Frankrijk en kan helaas niet meer geleverd worden.
Het is overigens niet mogelijk dat de ene Dealer andere dingen kan zien of bestellen als een andere Dealer. Wat wel zo is, is dat er in ieder magazijn andere mensen werken.....
(2 Jaar levertijd op een motor...?? Da's pas een vreemd verhaal....)
Jochem de Haas heeft het namelijk al eens geprobeerd..... En als het gelukt was, dan had hij nu een nieuwe koets gehad...
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
ohh ok, jammer.. Dacht dat er maar 1 slechte renaultdealer in nederland was.. Nu ook nog in spijkenisse dus.5gt8vturbo schreef:van gorp uit charlois heeft van gorp in spijkenisse overgenomen toen de goede overleed dus vandaar
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wheheherasit.. schreef:ohh ok, jammer.. Dacht dat er maar 1 slechte renaultdealer in nederland was.. Nu ook nog in spijkenisse dus.5gt8vturbo schreef:van gorp uit charlois heeft van gorp in spijkenisse overgenomen toen de goede overleed dus vandaar
van gorp
brrrrrrrrrrrrr
ik ga erheen met de leasebak omdat het dichtbij is
maar prive zal ik er noooooooooooooooit een auto kopen.
ik ben hier ook achteraan gegaan en blijkt dat via de juiste weg die dingen wel nog nieuw te verkrijgen zijn. Welliswaar zonder nummer.
-
ik heb nog steeds geen problemen gehad bij hun en ze helpen me met alles ik ken een hoop slechtere (automaterialen) zaken in spijkenisse en omstreken.dennisvr schreef:wheheherasit.. schreef:ohh ok, jammer.. Dacht dat er maar 1 slechte renaultdealer in nederland was.. Nu ook nog in spijkenisse dus.5gt8vturbo schreef:van gorp uit charlois heeft van gorp in spijkenisse overgenomen toen de goede overleed dus vandaar
van gorp
brrrrrrrrrrrrr
ik ga erheen met de leasebak omdat het dichtbij is
maar prive zal ik er noooooooooooooooit een auto kopen.
-
dat maakt toch niet uit je slaat je nummer over en klaar. komende tien jaar geen roest meer!-jo- schreef:ik ben hier ook achteraan gegaan en blijkt dat via de juiste weg die dingen wel nog nieuw te verkrijgen zijn. Welliswaar zonder nummer.