ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

ach maakt niet ui dan maakt mijn monteur een nieuwe zelf, no problemo :D :D :D
en dan is die nog beter dan de standaard franse meuk (N) (N)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Steven
Car: M536

'Mijn monteur'

pff, doe je wel eens iets zelf, of ben je bang dat je vingers vies worden?
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

nee ik ben niet handig genoeg en zeker niet met elekronika
hoe moet ik hem andes noemen
ben erg blij dat ik hem ken (Y) (Y) (Y) (Y)

we zijn niet allemaal zo goed als jij pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Mike (spitsoor)
Contacteer:

tjonge zijn jullie een getrouwd stel ofzo? :p :lol: :lol: :lol:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

gelukkig niet :D
ach ik hoop dat hij ook een keer iets zoekt wat die niet kan vinden (N) (N)
Steven
Car: M536

Stil Mike ;)

Luco nu zit je pas een paar weekies op het forum, loopt maar raak te posten en doet alsof je de koning bent met al je spulle.
Maar ondertussen snap je geen reet van techniek en kraak je iedereen af met 'spoiler poetsen' en dat soort onzin.

Nu spreek ik niet alleen voor mezelf maar ook voor anderen dat je mateloos irritant bent, dus ik zou maar es oppassen met dat lukrake gepost van je.
Mike (spitsoor)
Contacteer:

:smoke: :lol: :wink:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Steven schreef:Stil Mike ;)

Luco nu zit je pas een paar weekies op het forum, loopt maar raak te posten en doet alsof je de koning bent met al je spulle.
Maar ondertussen snap je geen reet van techniek en kraak je iedereen af met 'spoiler poetsen' en dat soort onzin.

Nu spreek ik niet alleen voor mezelf maar ook voor anderen dat je mateloos irritant bent, dus ik zou maar es oppassen met dat lukrake gepost van je.
met welke spullen??
valt wel mee hoor
jij bent minstens zo irri dus de pot verwijt de ketel
edit: en dan spreek ik zogezegd ook niet alleen namens mijzelf)
en als mensen daar iets tegen hebben moeten ze het gewoon zeggen.
en geen reet van snappen das jouw mening ik heb inderdaad geen twee rechterhanden maar als ik kan helpen doe ik dat graag (wie het ook is in tegenstelling tot jouw)
maar dit soort discussies horen hier niet dus zal ik de wijste zijn en niet meer op jouw reageren

en als iemand zich aangesproken voelt of zich aan mij irriteert ZEG HET DAN GEWOON (via pm)

sjezus het is maar een forum hoor
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op zo 1 mei 2005 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Ralf

Luco/Alpine-racer schreef:

en als iemand zich aangesproken voelt of zich aan mij irriteert ZEG HET DAN GEWOON
ik irriteer me aan jou...
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

genoteerd, zal er trachten rekening mee te houden
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Ralf schreef:ik irriteer me aan jou...
En dat doen er idd. meer hier op het forum.

Niet alleen aan jou trouwens. Maar een van die personen werdt net ook al gezegd dat ie zich stil moest houden. 8)

GR.Frits
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

had Bea het niet over dat we wat liever moesten zijn tegen over elkaar :p
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Mike (spitsoor)
Contacteer:

:) nie gehoort was zaterdag ckers?
Florus

Mike (spitsoor) schreef::) nie gehoort was zaterdag ckers?
Je was stiekum weer naar belgië geglipt zeker (Y) :lol:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

geen idee, was volgens mij op het nieuws
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Gast

Erik Olijnsma schreef:@Jo, de RS velg is niets meer dan een OZ F1 cup velg, die is in meerdere ET's Geleverd.
das toch het antwoord op zen vraag ! Er staat duidelijk bij: de clio RS 1 velg en dan http://www.vantol blablabla. Wel, het antwoord is gegeven wat de ET betreft (43) , fotos bij van deze velg op een 5 zijn gegeven, 4x100, J7, ik snap niet wat je (onnodige) commentaar is als ik antwoord geef op iemand zen vraag. De groeten !
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

*verveelmodus*
't is bijna een sjonnie :lol: */verveelmodus*
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

Ralf schreef:

en als iemand zich aangesproken voelt of zich aan mij irriteert ZEG HET DAN GEWOON
:D ik ook, maar dat wist hij geloof ik al :D
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

le mouton noir (sandy) schreef:
Ralf schreef:

:D ik ook, maar dat wist hij geloof ik al :D
ik heb 1 keer iets gezegd over een spoiler poetsen
(niks mis met spoilers)
en je moet het ook niet uit het verband rukken, beetje flauw.
als ik mijn nummerplaat op half zeven zie hangen tijdens een meeting, zou ik eerder die plaat rechtzetten dan aan een skirt of spoiler te gaan zitten wrijven.
als je dat al tever vind gaan?

ik vind overdadige spoilers enzovoorts niet mooi dat kan toch?
als een ander dat mooi vind prima hoor, niks mis mee, maar niet op mijn auto.
ieder zijn mening toch.
Gast

fijne bende hierzo, elkaar beetje afzeiken over hetgeen ie al dan niet heeft??? En enkele paginas terug staat er dan dat er wel een samenhang is onder de leden??? Om maar te zwijgen over "de goeie sfeer" ??? Als iemand, in dit geval openlijk zegt dat ie van bepaalde technieken geen verstand heeft, wat zegt ie dan verkeerd buiten de waarheid ? Er zijn er hier anderen die doen alsof ze alles weten maar in feite hun eigen lul niet weten hangen. Wel , dan praat ik liever met iemand die eerlijk is en zegt waar het op staat, spijtig genoeg wordt die dan voor irritant gesleten. :~
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Heej jo waar woon je eigelijk in belgië? Mij nog gespot van het weekend :p :D
Gast

Temse ligt ongeveer 25 onder antwerpen (komende vanuit Breda) richting Gent, uitrit st.-Niklaas (waar de eerste RCB meeting was), volg richting temse (6 km) :wink: Dit weekend zat ik van 8.00 tot 18.00 uur op zolder, wat een zaligheid :worship:
Mike (spitsoor)
Contacteer:

aha op die manier. Was in belgië dit weekeinde maar niet in zolder :p Zat in Schoten :D
Gast

ben daar wel aardig wat Nederlanders tegen het lijf gelopen (Y)
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Dat zal best :D Ben onderweg ook veel nederlanders tegen gekomen :wink: Moet zeggen dat ik vandaag wel weer veel bekijks trok toen ik door een sluiproute te volgen de korste weg uit schoten reed :D
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Hee hee opa twee is terug, :D

Mensen mensen wat een discussies, op t forum, ben een paar dagen naar frankrijk (Y) geweest en heb meteen 40 pagina's (ofzo) bij te lezen.

Op die pagina, staan soms zaken die ik niet zou hebben geschreven maar ik ben van mening dat we elkaar binnen het redelijke moeten zeggen waar t opstaat, maar dat we elkaars mening en smaak, hoe moeilijk dat (ook voor mij) soms is, moeten respecteren.... ja ja het mode woord.....respecteren.....HE WAT STAAT ER OOK AL WEER OP DE RTC STICKER?......

zo ...amen :)
Laatst gewijzigd door Hessel op zo 1 mei 2005 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Mike (spitsoor) schreef:aha op die manier. Was in belgië dit weekeinde maar niet in zolder :p Zat in Schoten :D
Hee wat je in je prive doet met je meisje en waar je in zit hou je maar voor je :lol: :lol: :D

Hee gozer alles goe
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Zei tog niet wat ik deed :lol: :p :D Ja hoor alles best. Jammer dat het weekend voorbij is weer :(
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Mike (spitsoor) schreef:Zei tog niet wat ik deed :lol: :p :D Ja hoor alles best. Jammer dat het weekend voorbij is weer :(
Wel je zat in haar schoot :s !! Ja het weekend is voorbij (N) ach heb mezelf voor 5 mei vrij gepland :D :D
Mike (spitsoor)
Contacteer:

nee niet haar schoot :lol: :lol: :lol: Waar ze woont het het Schoten :wink:
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Mike (spitsoor) schreef:nee niet haar schoot :lol: :lol: :lol: Waar ze woont het het Schoten :wink:
Duh!! hee waar moet je morgen klussen???? ik zit in Terheijden, hoe is die grote beurt van je karretje afgelopen?
Mike (spitsoor)
Contacteer:

zit op schiphol de komende periode :D Die grote beurt was een lachertje. Men voorbanden zijn na 19.000km en nog geen 2 jaar versleten :s Beetje errug snel als je het mij vraagt. Verder hadden ze geconstateerd dat men bedrading van de neon op 2 kritsche punten vast zat. Nl de schakelstang en aan een draagarm. :wink: Moet er eerdaags tog weer eens onder kruipen om er leds ipv neon onder te gooien dus pas ik de bedrading gelijk wel aan :D
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Mike (spitsoor) schreef:zit op schiphol de komende periode :D Die grote beurt was een lachertje. Men voorbanden zijn na 19.000km en nog geen 2 jaar versleten :s Beetje errug snel als je het mij vraagt. Verder hadden ze geconstateerd dat men bedrading van de neon op 2 kritsche punten vast zat. Nl de schakelstang en aan een dra :D agarm. :wink: Moet er eerdaags tog weer eens onder kruipen om er legs ipv neon onder te gooien dus pas ik de bedrading gelijk wel aan :D
Wat voor banden had je eronder zitten dan?? Banden kunnen nog harder slijten hoor.....erg afhankelijk van je rijstijl
Mike (spitsoor)
Contacteer:

standaard conti's 185/55 Tja mijn rijstijl is wel pittig idd maar ik sta nooit bij het verkeerslicht men banden op te gummen
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Mike (spitsoor) schreef:standaard conti's 185/55 Tja mijn rijstijl is wel pittig idd maar ik sta nooit bij het verkeerslicht men banden op te gummen
Hard remmen :D snel bochtenwerk :D :D hoge snelheden :D :D :D
Gesloten