en dan is die nog beter dan de standaard franse meuk

met welke spullen??Steven schreef:Stil Mike
Luco nu zit je pas een paar weekies op het forum, loopt maar raak te posten en doet alsof je de koning bent met al je spulle.
Maar ondertussen snap je geen reet van techniek en kraak je iedereen af met 'spoiler poetsen' en dat soort onzin.
Nu spreek ik niet alleen voor mezelf maar ook voor anderen dat je mateloos irritant bent, dus ik zou maar es oppassen met dat lukrake gepost van je.
ik irriteer me aan jou...Luco/Alpine-racer schreef:en als iemand zich aangesproken voelt of zich aan mij irriteert ZEG HET DAN GEWOONSteven schreef:Stil Mike
Luco nu zit je pas een paar weekies op het forum, loopt maar raak te posten en doet alsof je de koning bent met al je spulle.
Maar ondertussen snap je geen reet van techniek en kraak je iedereen af met 'spoiler poetsen' en dat soort onzin.
Nu spreek ik niet alleen voor mezelf maar ook voor anderen dat je mateloos irritant bent, dus ik zou maar es oppassen met dat lukrake gepost van je.
En dat doen er idd. meer hier op het forum.Ralf schreef:ik irriteer me aan jou...
das toch het antwoord op zen vraag ! Er staat duidelijk bij: de clio RS 1 velg en dan http://www.vantol blablabla. Wel, het antwoord is gegeven wat de ET betreft (43) , fotos bij van deze velg op een 5 zijn gegeven, 4x100, J7, ik snap niet wat je (onnodige) commentaar is als ik antwoord geef op iemand zen vraag. De groeten !Erik Olijnsma schreef:@Jo, de RS velg is niets meer dan een OZ F1 cup velg, die is in meerdere ET's Geleverd.
*verveelmodus*Steven schreef:Stil Mike
Ralf schreef:ik irriteer me aan jou...Luco/Alpine-racer schreef:en als iemand zich aangesproken voelt of zich aan mij irriteert ZEG HET DAN GEWOONSteven schreef:Stil Mike
ik heb 1 keer iets gezegd over een spoiler poetsenle mouton noir (sandy) schreef:Ralf schreef:ik irriteer me aan jou...Luco/Alpine-racer schreef:en als iemand zich aangesproken voelt of zich aan mij irriteert ZEG HET DAN GEWOONSteven schreef:Stil Mike
Nu spreek ik niet alleen voor mezelf maar ook voor anderen dat je mateloos irritant bent, dus ik zou maar es oppassen met dat lukrake gepost van je.ik ook, maar dat wist hij geloof ik al
Hee wat je in je prive doet met je meisje en waar je in zit hou je maar voor jeMike (spitsoor) schreef:aha op die manier. Was in belgië dit weekeinde maar niet in zolderZat in Schoten
Wel je zat in haar schootMike (spitsoor) schreef:Zei tog niet wat ik deed![]()
![]()
Ja hoor alles best. Jammer dat het weekend voorbij is weer
Duh!! hee waar moet je morgen klussen???? ik zit in Terheijden, hoe is die grote beurt van je karretje afgelopen?Mike (spitsoor) schreef:nee niet haar schoot![]()
![]()
Waar ze woont het het Schoten
Wat voor banden had je eronder zitten dan?? Banden kunnen nog harder slijten hoor.....erg afhankelijk van je rijstijlMike (spitsoor) schreef:zit op schiphol de komende periodeDie grote beurt was een lachertje. Men voorbanden zijn na 19.000km en nog geen 2 jaar versleten
Beetje errug snel als je het mij vraagt. Verder hadden ze geconstateerd dat men bedrading van de neon op 2 kritsche punten vast zat. Nl de schakelstang en aan een dra
agarm.
Moet er eerdaags tog weer eens onder kruipen om er legs ipv neon onder te gooien dus pas ik de bedrading gelijk wel aan
Hard remmenMike (spitsoor) schreef:standaard conti's 185/55 Tja mijn rijstijl is wel pittig idd maar ik sta nooit bij het verkeerslicht men banden op te gummen