Hmmzzz... Toch jammer dat je mijn naam een aantal keer noemt, terwijl de enige opmerking die ik in dat~Haas~ schreef: Luco, ben je dan zo verplicht om echt bij elke poep en een scheet je mening te laten horen? Je weet toch zelf wat je vind? Als ik iets mooi vind, laat ik dat weten, maar ook als ik t minder vind. Dat hoort erbij, ben ik met je eens. En zonder met het volgende de vinger naar jou te wijzen, zijn er hier wel heel veel mensen die meteen haantje de voorste zijn met hun meningen. En door er een smiley achter te zetten, laat echt niet altijd doorschemeren wat je bedoelt en hoe je t bedoelt.
Een forum laat geen manier van uitspreken, gezichtsuidrukkingen enz, zien, dus die zul je anders over moeten brengen. Als je dat niet doet, krijg je irritaties. Dus als jij zegt, ik zeg alles wat ik vind, de mensen die me kennen, weten wat ik bedoel en op welke manier, heb ik zoiets van: en die andere 95% van de forumgebruikers die je TOTAAL NIET kennen? Ik ken je niet en kan niet over je oordelen, maar ik heb soms een btje het idee dat je net wat te ver gaat in je opmerkingen. Dan heb ik het onder andere over jou en Jacco in het Wie is Wie topic van Laura (Cane Corso). Dat soort opmerkingen maak je niet en al helemaal niet als jij diegene niet kent of zij jou kent. Om eerlijk te zijn, als ik een moderator was geweest, had je daar wel wat van te horen gekregen, ik ergerde me groen en geel aan je opmerkingen en die van Jacco.
Ik vind t jammer dat ik me nu wat richt tot jou en Jacco persoonlijk, nogmaals, ik ken jullie niet. Jullie lijken me aardige gasten, maar soms heb ik het idee dat jullie je mening en je grappen onderling wat te ver doordrijven wat leidt tot irritaties en discussies met andere forumgebruikers. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, want dit is niet bedoeld om ruzie te krijgen. Nogmaals, ik doel niet alleen op jou of op Jacco, maar op veel meer forummers, die net wat te snel vooraan staan met hun meningen. Meningen zijn persoonlijk en hoef je niet voor te hamen, je hoeft ze alleen ook niet bij elke gelegenheid te laten gelden.
![]()
betreffende topic gemaakt heb, het volgende is...
Terwijl anderen het hebben over:Jacco Twingi schreef: Als hitsige fries?
* met volle mond praten
* zuigen en slikken
* mokkels
Maar goed, je zult waarschijnlijk wel een ander topic bedoelen waarin ik vraag naar een foto van de dame zelf.
Ik zie daar het probleem echter niet van in, maar goed...
Zoals je zelf aangeeft, ken je ons niet persoonlijk...
Ik ben graag in voor een lolletje, that's all...
No hard feelings, maar als je je stoort aan mijn opmerkingen mag je dat ook gewoon (via PM) duidelijk maken hoor