ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
-jacco-
Über-Spammer

~Haas~ schreef: Luco, ben je dan zo verplicht om echt bij elke poep en een scheet je mening te laten horen? Je weet toch zelf wat je vind? Als ik iets mooi vind, laat ik dat weten, maar ook als ik t minder vind. Dat hoort erbij, ben ik met je eens. En zonder met het volgende de vinger naar jou te wijzen, zijn er hier wel heel veel mensen die meteen haantje de voorste zijn met hun meningen. En door er een smiley achter te zetten, laat echt niet altijd doorschemeren wat je bedoelt en hoe je t bedoelt.
Een forum laat geen manier van uitspreken, gezichtsuidrukkingen enz, zien, dus die zul je anders over moeten brengen. Als je dat niet doet, krijg je irritaties. Dus als jij zegt, ik zeg alles wat ik vind, de mensen die me kennen, weten wat ik bedoel en op welke manier, heb ik zoiets van: en die andere 95% van de forumgebruikers die je TOTAAL NIET kennen? Ik ken je niet en kan niet over je oordelen, maar ik heb soms een btje het idee dat je net wat te ver gaat in je opmerkingen. Dan heb ik het onder andere over jou en Jacco in het Wie is Wie topic van Laura (Cane Corso). Dat soort opmerkingen maak je niet en al helemaal niet als jij diegene niet kent of zij jou kent. Om eerlijk te zijn, als ik een moderator was geweest, had je daar wel wat van te horen gekregen, ik ergerde me groen en geel aan je opmerkingen en die van Jacco.

Ik vind t jammer dat ik me nu wat richt tot jou en Jacco persoonlijk, nogmaals, ik ken jullie niet. Jullie lijken me aardige gasten, maar soms heb ik het idee dat jullie je mening en je grappen onderling wat te ver doordrijven wat leidt tot irritaties en discussies met andere forumgebruikers. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, want dit is niet bedoeld om ruzie te krijgen. Nogmaals, ik doel niet alleen op jou of op Jacco, maar op veel meer forummers, die net wat te snel vooraan staan met hun meningen. Meningen zijn persoonlijk en hoef je niet voor te hamen, je hoeft ze alleen ook niet bij elke gelegenheid te laten gelden.

:) (F)
Hmmzzz... Toch jammer dat je mijn naam een aantal keer noemt, terwijl de enige opmerking die ik in dat
betreffende topic gemaakt heb, het volgende is...
Jacco Twingi schreef: Als hitsige fries? :lol:
Terwijl anderen het hebben over:
* met volle mond praten
* zuigen en slikken
* mokkels

Maar goed, je zult waarschijnlijk wel een ander topic bedoelen waarin ik vraag naar een foto van de dame zelf.
Ik zie daar het probleem echter niet van in, maar goed...

Zoals je zelf aangeeft, ken je ons niet persoonlijk...
Ik ben graag in voor een lolletje, that's all...

No hard feelings, maar als je je stoort aan mijn opmerkingen mag je dat ook gewoon (via PM) duidelijk maken hoor ;) (Y)

(F)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Ferdy
Über-Spammer

tis weer gezellie ! :D
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Ja ik vind t tot nu toe best gezellig hoor...de discussie gaat heel goed vind ik...

over de club: ikzelf heb geen moment getwijfeld of ik lid wilde blijven of niet..alleen al voor t forum (de gezelligheid en technische kennis/hulp) is het het geld voor mij al meer dan waard.. :worship:
Thierry

Ik blijf ook gewoon lid hoor
Ik zit nog steeds bijna elke dag wel even op het forum :)
Corniels
Contacteer:

@ jacco ik denk dat hij een ander bedoelt... want er zitten er tussen die idd wat meer zeggen.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

~Haas~ schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:hoolie-ad

ik wel wel even iets zeggen over respect en kutopmerkingen

respect is een woord dat iedereen maar te pas en te onpas roept terwijl de helft niet eens weet wat het betekent.
tevens is het moeilijk te interpreteren hoe iemand is via een forum
ik heb zelf ook al dingen getyped die niet zo zijn overgekomen als bedoelt was (dat is nu eenmaal zo)
de mensen die me kennen weten hoe het bedoelt is en dat zal niet alleen bij mij zo zijn.

ja en als ik een auto niet mooi vind mag ik dat toch zeggen?
dat zeggen getuigd naar mijn mening van meer respect dan bij iedere auto te roepen ooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhh strakke auto, dat vind ik huichelachtig
ik vind spoilers en te overdadige troep op een auto nou eenmaal niet mooi, dus mag ik alleen wat zeggen als ik het mooi vind?

discussies mogen toch als je iemand maar niet persoonlijk onderuit gaat schoffelen.

ik moet nu weg maar dit vind ik dus wel een stevige discussie waard
Luco, ben je dan zo verplicht om echt bij elke poep en een scheet je mening te laten horen? Je weet toch zelf wat je vind? Als ik iets mooi vind, laat ik dat weten, maar ook als ik t minder vind. Dat hoort erbij, ben ik met je eens. En zonder met het volgende de vinger naar jou te wijzen, zijn er hier wel heel veel mensen die meteen haantje de voorste zijn met hun meningen. En door er een smiley achter te zetten, laat echt niet altijd doorschemeren wat je bedoelt en hoe je t bedoelt.
Een forum laat geen manier van uitspreken, gezichtsuidrukkingen enz, zien, dus die zul je anders over moeten brengen. Als je dat niet doet, krijg je irritaties. Dus als jij zegt, ik zeg alles wat ik vind, de mensen die me kennen, weten wat ik bedoel en op welke manier, heb ik zoiets van: en die andere 95% van de forumgebruikers die je TOTAAL NIET kennen? Ik ken je niet en kan niet over je oordelen, maar ik heb soms een btje het idee dat je net wat te ver gaat in je opmerkingen. Dan heb ik het onder andere over jou en Jacco in het Wie is Wie topic van Laura (Cane Corso). Dat soort opmerkingen maak je niet en al helemaal niet als jij diegene niet kent of zij jou kent. Om eerlijk te zijn, als ik een moderator was geweest, had je daar wel wat van te horen gekregen, ik ergerde me groen en geel aan je opmerkingen en die van Jacco.

Ik vind t jammer dat ik me nu wat richt tot jou en Jacco persoonlijk, nogmaals, ik ken jullie niet. Jullie lijken me aardige gasten, maar soms heb ik het idee dat jullie je mening en je grappen onderling wat te ver doordrijven wat leidt tot irritaties en discussies met andere forumgebruikers. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, want dit is niet bedoeld om ruzie te krijgen. Nogmaals, ik doel niet alleen op jou of op Jacco, maar op veel meer forummers, die net wat te snel vooraan staan met hun meningen. Meningen zijn persoonlijk en hoef je niet voor te schamen, je hoeft ze alleen ook niet bij elke gelegenheid te laten gelden.

:) (F)
je hebt helemaal gelijk daarin ging ik tever, dat heb ik ook toegegeven en dat doe ik nu nogmaals (F) (F)
het was als geintje bedoelt maar kwam zo niet over en ging te ver.
daarvoor heb ik ook mijn excuses aangeboden en het zal dus ook niet meer voorkomen :smoke:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Maus

Merijn schreef:Mee eens, maar ik heb Jeroen K. bijvoorbeeld al sinds de openingsmeeting niet meer op het forum gezien. Rudo is ook bijna nooit meer aanwezig. Dat is ieders goed recht, maar ik vind het niet echt positief.
Je hebt een verschil tussen aanwezig zijn en aanwezig zijn.
Ik ben regelmatig op 't forum aanwezig, maar lang niet altijd om actief te posten. In die gevallen lees ik alleen maar; heb op die momenten geen toegevoegde waarden te posten in de topics (omdat ze bijvoorbeeld buiten mijn boekje gaan).
Wilma
Contacteer:

Oké, ff een mopje tussendoor... :wink:

Een vrouw ligt al meer dan een maand in een diepe coma.
Verpleegsters wassen dagelijks haar lichaam.
Eén van hen wast echter haar "privé domein" en merkt dat er reactie op de monitor verschijnt telkens weer als ze de vrouw daar aanraakt.
's Middags komt haar man op bezoek en wordt ingelicht over het ontdekte feit. "Hoe raar het ook klinkt meneer, wij denken dat wij uw vrouw met een klein beetje orale seks uit haar coma kunnen halen. Aangezien het uw vrouw is, willen wij u vragen of u hier voor kunt zorgdragen?
Haar man ziet dat in eerste instantie niet zo goed zitten maar de verpleegsters beloven hem alle privacy door o.a. de gordijnen te sluiten en op een discrete afstand plaats te nemen.
De man stemt er uiteindelijk in toe en gaat de kamer van zijn vrouw binnen.
Enkele minuten later zien de zusters op de monitor alleen nog een platte lijn, geen puls meer, dus ook geen hartslag meer.
De verpleegsters rennen de kamer binnen terwijl het alarm luid afgaat!
.... Daar zien ze de man staan. Hij trekt vlug zijn broek naar boven en zegt...

"Ik denk dat ze gestikt is......"

:lol:
NOS

:lol: :lol:
Gast

Erik Olijnsma schreef:
(Hoolie)-Ad schreef: (ben nu al weer een tijdje aan het wachten op een reactie van rudo over een eventueel verhaal wat ik in de nieuwsbrief wil schrijven maar niks geen reactie (terwijl ik wel kan zien dat het al ontvangen is))

12 Tcoh zou ik ook nog eens gespecificeerd zien waar het geld na toe gaat, zo weet ik bijvoorbeeld dat er op de stickers een redelijk marge zit, dit zijn reclame uitingen voor een club dus deze horen juist vrijwel zonder winst verkocht te worden..

Ik reageer ff snel op jouw post Ad :wink:

Rudo is er druk mee bezig, en ook met de nieuwsbrief zelf, die moet bijna naar de drukker, maar geloof me dat er aandacht aan wordt besteed.

En op die stickers zit nauwelijks winst, we hebben zelfs de stickers een tijd lang onder de kostprijs verkocht.
Mocht je een adres hebben die goedkoper stickers kan maken, dan horen we dat erg graag!
mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen wat die stickers dan kosten ?
ronaldsandy

-jo- schreef:
Erik Olijnsma schreef:
(Hoolie)-Ad schreef: (ben nu al weer een tijdje aan het wachten op een reactie van rudo over een eventueel verhaal wat ik in de nieuwsbrief wil schrijven maar niks geen reactie (terwijl ik wel kan zien dat het al ontvangen is))

12 Tcoh zou ik ook nog eens gespecificeerd zien waar het geld na toe gaat, zo weet ik bijvoorbeeld dat er op de stickers een redelijk marge zit, dit zijn reclame uitingen voor een club dus deze horen juist vrijwel zonder winst verkocht te worden..

Ik reageer ff snel op jouw post Ad :wink:

Rudo is er druk mee bezig, en ook met de nieuwsbrief zelf, die moet bijna naar de drukker, maar geloof me dat er aandacht aan wordt besteed.

En op die stickers zit nauwelijks winst, we hebben zelfs de stickers een tijd lang onder de kostprijs verkocht.
Mocht je een adres hebben die goedkoper stickers kan maken, dan horen we dat erg graag!
mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen wat die stickers dan kosten ?
De prijs was 9 euro voor twee stickers, deze prijzen worden nu herzien. De nieuwe prijs is 10 euro geworden. Je kan voor de merchandise kijken bovenin( staat naast de latest). Daar staat alles, inclusief de prijzen.
Gast

over 9 € valt niet te zeuren hoor, en zeker niet voor 2. Wij betalen momenteel 8.71 (inkoop) voor 1 (grote)

[img]http://img.photobucket.com/albums/v676/ ... 010073.jpg[/img]

de www. en .be zijn hier wel afgehaald.
Ad van Haperen
Contacteer:

Over deze prijzen moet ik ook even openlijk mijn excusses aanbieden.

Mij was een prijs verteld door nota bene de stickerboer van de rtc zelf, maar volgens wilma kloppen de prijzen die ik heb gekregen niet dus ik heb voor mijn beurt gesproken.

Heb hier in pm mijn excus al voor aangeboden maar wilma vond het niet nodig om mijn post te verwijderen, maar wil wel een dit misverstand uit de wereld vandaar deze post.
ronaldsandy

Tetris in een nieuw jasje

Tetris begint een beetje uit de mode te raken ... daarom heb ik hier een spelletje voor je dat er best wel op lijkt, maar net een moeilijkheidsgraad hoger ligt!

Wat je moet doen?
Het is de bedoeling dat je de blokjes die gegeven zijn samenvoegd in de figuur aan de rechterkant.

Spelletje .... http://homokaasu.org/gasgames/game.gas?27

Wat is jou highscore..

Zag dit spelletje staan op http://www.badmutsen.nl staan nog veel meer leuke dingen op.. ga s kijken zou ik zeggen.
R(ay)Si

931 punten :) ging niet helemaal goed ;)

Edit: nu 1010 :D Het wordt best lastig op een gegeven moment :)
André ter Velde

Kent iemand het spel Paradroid nog uit de tijd van de Commodore 64 ?
Wilma
Contacteer:

André ter Velde schreef:Kent iemand het spel Paradroid nog uit de tijd van de Commodore 64 ?
Nee, dat is van ver vóóóóóóór onze tijd Opa :lol: :lol: :lol:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

ronaldsandy schreef:Tetris in een nieuw jasje
Score: 2506

Erg moeilijk na een paar opgaven! :)
R(ay)Si

3127 nu :D
NOS

Merijn schreef:
ronaldsandy schreef:Tetris in een nieuw jasje
Score: 2506

Erg moeilijk na een paar opgaven! :)

score , 2564 :)
Robke
Car: Lexus IS250

Level 7, 5254 punten. :)
R(ay)Si

Jij bent goed :P ikke nu 4472 :)
Haas
Car: Megane RS

@Jacco en Luco:
Sorry, dat ik jullie namen heb genoemd, nu lijkt t net of ik me alleen erger an jullie. Jacco, heb t nog nagelezen en ik had inderdaad de verkeerde voor me, sorry daarvoor (F).

Het is jammer dat ik jullie namen heb genoemd, maar ik heb ze gebruikt als voorbeeld, hoop dat jullie dat snappen. Nogmaals: ik bedoel jullie niet persoonlijk, maar ik doel op forumgebruikers die naar mijn idee echt overal vooraan staan met het verkondigen van hun mening en dat ook nog eens erg fel doen in mijn ogen.

Overigens ben ik blij dat alles netjes is verlopen hier, zoals ik al eerder had gezegd, was ik bang voor wat moddergooiers. Die zijn gelukkig weg gebleven (Y)

Hoera voor deze discussie :D
Ollie

André ter Velde schreef:Kent iemand het spel Paradroid nog uit de tijd van de Commodore 64 ?
Geen lid meer dit jaar trouwens?
Remco T.
Contacteer:

We kunnen t best wel ;)
Haas

zeker wel!! (Y)
Niet heel veel gespeeld, ik speelde meer Giana Sisters, dat was echt :worship:
Merijn
Über-Spammer

Ik speelde vooral Fort Apocalypse! :D Leuke tijd met de C64 gehad, zeg. Ik heb 'm nog ergens liggen.
Haas

heb je m nog liggen merijn? Ik niet meer...heb mijn vissekom eroverheen laten vallen :( Daar kon hij niet tegen :( Moet nog wel ergens de spellen hebben liggen, maar waar is de grote vraag!!
Ollie

Green Beret
Decathlon

:D
Ollie

~Haas~ schreef:heb je m nog liggen merijn? Ik niet meer...heb mijn vissekom eroverheen laten vallen :( Daar kon hij niet tegen :( Moet nog wel ergens de spellen hebben liggen, maar waar is de grote vraag!!
Dan heb ik nog wel wat leuks voor je, zodat je alle spellen op de PC kunt spelen :D
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Ollie

Bruut he :D

Stond ook al in het Clio topic...
Merijn
Über-Spammer

~Haas~ schreef:heb je m nog liggen merijn? Ik niet meer...heb mijn vissekom eroverheen laten vallen :( Daar kon hij niet tegen :( Moet nog wel ergens de spellen hebben liggen, maar waar is de grote vraag!!
Ik zal 'm weer eens opzoeken... Met tapedeck, 5 1/4 floppy drive, 2 joysticks! :) Weten jullie nog dat er vroeger via de radiopiraat spelletjes 'uitgezonden' werden? Dat waren pas tijden... (Y)
Ollie

Dat waren zeker nog eens tijden man :D
En toen de A500 en toen de A1200, boh, wat een nostalgie :smoke:
Haas

vette clio hoor!! (Y) :D
Gesloten