ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Steven
Car: M536

Nee ik ben gewoon lelijk :p

En de GT loopt aardig hard ja (kijk maar es in het Dynodag Goes topic) :p
Steven

Tis trouwens voor jou Meneer ing. de domme Beverwijker Luco :lol:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

hoolie-ad

ik wel wel even iets zeggen over respect en kutopmerkingen

respect is een woord dat iedereen maar te pas en te onpas roept terwijl de helft niet eens weet wat het betekent.
tevens is het moeilijk te interpreteren hoe iemand is via een forum
ik heb zelf ook al dingen getyped die niet zo zijn overgekomen als bedoelt was (dat is nu eenmaal zo)
de mensen die me kennen weten hoe het bedoelt is en dat zal niet alleen bij mij zo zijn.

ja en als ik een auto niet mooi vind mag ik dat toch zeggen?
dat zeggen getuigd naar mijn mening van meer respect dan bij iedere auto te roepen ooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhh strakke auto, dat vind ik huichelachtig
ik vind spoilers en te overdadige troep op een auto nou eenmaal niet mooi, dus mag ik alleen wat zeggen als ik het mooi vind?

discussies mogen toch als je iemand maar niet persoonlijk onderuit gaat schoffelen.

ik moet nu weg maar dit vind ik dus wel een stevige discussie waard
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

(Hoolie)-Ad schreef: (ben nu al weer een tijdje aan het wachten op een reactie van rudo over een eventueel verhaal wat ik in de nieuwsbrief wil schrijven maar niks geen reactie (terwijl ik wel kan zien dat het al ontvangen is))

12 Tcoh zou ik ook nog eens gespecificeerd zien waar het geld na toe gaat, zo weet ik bijvoorbeeld dat er op de stickers een redelijk marge zit, dit zijn reclame uitingen voor een club dus deze horen juist vrijwel zonder winst verkocht te worden..

Ik reageer ff snel op jouw post Ad :wink:

Rudo is er druk mee bezig, en ook met de nieuwsbrief zelf, die moet bijna naar de drukker, maar geloof me dat er aandacht aan wordt besteed.

En op die stickers zit nauwelijks winst, we hebben zelfs de stickers een tijd lang onder de kostprijs verkocht.
Mocht je een adres hebben die goedkoper stickers kan maken, dan horen we dat erg graag!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Steven schreef:Tis trouwens voor jou Meneer ing. de domme Beverwijker Luco :lol:
hahahahahahadat nooit :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Over dat stukje respect,

Ik heb nog steeds het idee dat RTC toch 1 van de meest respectvolste clubs is.

Tuurlijk heeft een ieder een eigen mening van mooi en lelijk, maar dat heeft niets te maken met respect.

ga maar eens op diverse opel en vw fora kijken, daar wordt gewoon bijna oorlogen gevoerd. daar is echt geen respect.

Op een enkeling na, hebben we praktisch nooit last van Burn-outs, kijk maar weer naar de opel/vw/honda meeting,
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Steven

Ik zal ff reageren voor Rudo, die ik persoonlijk toch wel aardig ken, dattie gewoon een ontzettend druk leven leid.
Hij doet veel tegelijk en vergeet dan veel dingen.

En een gelezen pm die je niet meteen kan beantwoorden kan altijd erg lang blijven hangen. Heb ik zelf ook vaak.

Enne bij problemen met mij kun je altijd ff aan de bel trekke Aad :lol:
Riël
Über-Spammer

Nou ik zal ook eens de moeite nemen om mijn mening te geven (hoort er ook wel bij vind ik)

Waarom ik geen lid meer ben (zit overigens nog wel te twijfelen)

1 Ja... je adres staat erbij dus zal idd wel een raar foutje geweest zijn.

2 Hier zijn we ons niet van bewust. Zou het eens voorkomen en het valt je op, dan kan ik me voorstellen dat je zo gaat denken. Waarom zouden we andere mensen voortrekken????

3 Al over gehad

4 Jammer dat je dat toch nog aanhaalt, de meningen hierover zijn nu eenmaal, ook buiten het forum en in de maatschappij, verschillend.

5 Dat is niet zo mooi.

6 Is ook niet bewust gedaan, ik kan het me niet voorstellen.

7 Vind ik niet

8 Wie dan? En dennis krijgt wel hulp, en ik vind deze site wel o.k.

9 Geloof ik niet. Misschien zie jij dat zo? Zoals?

10 Het is maar hoe je het opvat

11 Dus we mogen geen geld overhouden als club zijnde na een jaar?

12 zo weet ik bijvoorbeeld dat er op de stickers een redelijk marge zit?
Hoe weet je dat? Momenteel draaien we per sticker enkele eurocent verlies.

13 We hebben eerder al van die verhalen gehoord. Ik kan me hier niets bij voorstellen, sorry. Zou iemand niet betaald hebben en toch het forum gebruiken, zal ie hoogstwaarschijnlijk zijn mond houden. Op 400 leden kan ik een enkel vinkje vergeten zijn weg te halen of te zetten. excuses daarvoor ;)

zo kan ik nog wel even doorgaan maar dit lijkt me voorlopig wel genoeg.

Ok, mij ook, ik ben even vol de defensie in gegaan :D
Ad van Haperen
Contacteer:

Erik Olijnsma schreef:
(Hoolie)-Ad schreef: (ben nu al weer een tijdje aan het wachten op een reactie van rudo over een eventueel verhaal wat ik in de nieuwsbrief wil schrijven maar niks geen reactie (terwijl ik wel kan zien dat het al ontvangen is))

12 Tcoh zou ik ook nog eens gespecificeerd zien waar het geld na toe gaat, zo weet ik bijvoorbeeld dat er op de stickers een redelijk marge zit, dit zijn reclame uitingen voor een club dus deze horen juist vrijwel zonder winst verkocht te worden..

Ik reageer ff snel op jouw post Ad :wink:

Rudo is er druk mee bezig, en ook met de nieuwsbrief zelf, die moet bijna naar de drukker, maar geloof me dat er aandacht aan wordt besteed.

En op die stickers zit nauwelijks winst, we hebben zelfs de stickers een tijd lang onder de kostprijs verkocht.
Mocht je een adres hebben die goedkoper stickers kan maken, dan horen we dat erg graag!
Ik heb de prijzen van jullie stickerboer zelf gehoord vandaar...
Ad van Haperen
Contacteer:

Mijn bovenstaand epost is trouwens NIET persoonlijk bedoelt op mensen (uit het bestuur) of iets dergelijks want dan had ik me zelf maar aan moeten geven voor in het bestuur..

Ook dit is niet persoonlijk bedoelt riël maar ik vind dat je het je eigen er wel heel makkelijk vanaf houd door te zeggen weet ik niet zou kunnen niet opgevallen etc. Nogmaals het kan dat jij het zo opvat dus ik bedoel dit niet persoonlijk! Ik vind jou zelfs een van de betere bestuurdleden, kan met jou namelijk goed door de bocht)

Ps. (ik heb het niet nageteld dus het is ehct een vraag) hoeveel nieuwsbrieven was de bedoeling dat we zouden krijgen per jaar en hoeveel zijn er uitgegeven dit jaar?
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Riël schreef:Ok, mij ook, ik ben even vol de defensie in gegaan :D
Kijk, en dat is 1 van de zaken die ik niet begrijp. Het bestuur wil graag dat leden kritisch zijn en verbeterpunten aandragen. Wanneer dat gebeurt gaat men vol in de verdediging, terwijl dat juist het laatste is wat je moet doen. Er worden hier geen beschuldigingen gemaakt, dus is er ook geen verdediging nodig. Vaak wordt er geroepen dat jullie willen weten wat leden vinden dat er schort aan de club, maar wanneer dat gebeurt, dan wordt er heel vaak geschermd met dingen als "Had je maar op de ALV moeten zijn!" of "Als het je niet bevalt, dan had je je moeten aanmelden voor een bestuursfunctie." Zo werkt dat gewoon niet! Zoals er geen club kan bestaan zonder bestuur, kan er al helemaal geen club bestaan zonder trouwe leden.

Neem punten van kritiek, zoals bijvoorbeeld Ad die geeft, mee in de vergaderingen, doe er wat mee. Doe je dit niet, dan zal je in the long run weinig mensen overhouden die je club willen blijven steunen. Kritiek zul je altijd houden, maar ik vind dat Ad toch een paar hele sterke punten heeft waar zeker iets mee gedaan moet worden.

Ik vind je reactie op Ad's punten nogal summier en kort door de bocht. Je geeft je eigen mening, terwijl je de gedachten van de club zou moeten uitdragen. Dit is nu precies wat ik bedoel. Ieder bestuurslid doet maar waar ie zin in heeft. Er staat geen team dat samen de club tot grotere hoogten stuwt. We moeten met z'n allen proberen de club zo mooi mogelijk te maken en te houden, maar als het bestuur het 'slechte voorbeeld' geeft, dan denk ik dat het eind snel zoek is. Dus, neuzen dezelfde richting op en gaan! :D

edit: typo's :)
Laatst gewijzigd door Merijn op wo 27 apr 2005 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Bambi

Nou nou, wat een gezelligheid hiero!

Ik ben ondertussen ook geen lid meer om de simpele reden: Ik heb geen renault meer!!! :wink:

Dir heeft één nadeeltje, ik kan mijn favoriete topic niet meer bekijken: BABE-CHAT!!!! (N)

Verder kan ik wel mee leven, ook al was ik lidnummer 019. Ik zie nog regelmatig (net niet wekelijks) leden in Leiden.
Ad van Haperen
Contacteer:

:worship: merijn
Remco T.
Contacteer:

Bambi schreef:Nou nou, wat een gezelligheid hiero!

Ik ben ondertussen ook geen lid meer om de simpele reden: Ik heb geen renault meer!!! :wink:

Dir heeft één nadeeltje, ik kan mijn favoriete topic niet meer bekijken: BABE-CHAT!!!! (N)

Verder kan ik wel mee leven, ook al was ik lidnummer 019. Ik zie nog regelmatig (net niet wekelijks) leden in Leiden.
Maar dan ist ook gelijk wel lache gieren brullen in leiden haha :lol:
Haas
Car: Megane RS

Luco/Alpine-racer schreef:hoolie-ad

ik wel wel even iets zeggen over respect en kutopmerkingen

respect is een woord dat iedereen maar te pas en te onpas roept terwijl de helft niet eens weet wat het betekent.
tevens is het moeilijk te interpreteren hoe iemand is via een forum
ik heb zelf ook al dingen getyped die niet zo zijn overgekomen als bedoelt was (dat is nu eenmaal zo)
de mensen die me kennen weten hoe het bedoelt is en dat zal niet alleen bij mij zo zijn.

ja en als ik een auto niet mooi vind mag ik dat toch zeggen?
dat zeggen getuigd naar mijn mening van meer respect dan bij iedere auto te roepen ooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhh strakke auto, dat vind ik huichelachtig
ik vind spoilers en te overdadige troep op een auto nou eenmaal niet mooi, dus mag ik alleen wat zeggen als ik het mooi vind?

discussies mogen toch als je iemand maar niet persoonlijk onderuit gaat schoffelen.

ik moet nu weg maar dit vind ik dus wel een stevige discussie waard
Luco, ben je dan zo verplicht om echt bij elke poep en een scheet je mening te laten horen? Je weet toch zelf wat je vind? Als ik iets mooi vind, laat ik dat weten, maar ook als ik t minder vind. Dat hoort erbij, ben ik met je eens. En zonder met het volgende de vinger naar jou te wijzen, zijn er hier wel heel veel mensen die meteen haantje de voorste zijn met hun meningen. En door er een smiley achter te zetten, laat echt niet altijd doorschemeren wat je bedoelt en hoe je t bedoelt.
Een forum laat geen manier van uitspreken, gezichtsuidrukkingen enz, zien, dus die zul je anders over moeten brengen. Als je dat niet doet, krijg je irritaties. Dus als jij zegt, ik zeg alles wat ik vind, de mensen die me kennen, weten wat ik bedoel en op welke manier, heb ik zoiets van: en die andere 95% van de forumgebruikers die je TOTAAL NIET kennen? Ik ken je niet en kan niet over je oordelen, maar ik heb soms een btje het idee dat je net wat te ver gaat in je opmerkingen. Dan heb ik het onder andere over jou en Jacco in het Wie is Wie topic van Laura (Cane Corso). Dat soort opmerkingen maak je niet en al helemaal niet als jij diegene niet kent of zij jou kent. Om eerlijk te zijn, als ik een moderator was geweest, had je daar wel wat van te horen gekregen, ik ergerde me groen en geel aan je opmerkingen en die van Jacco.

Ik vind t jammer dat ik me nu wat richt tot jou en Jacco persoonlijk, nogmaals, ik ken jullie niet. Jullie lijken me aardige gasten, maar soms heb ik het idee dat jullie je mening en je grappen onderling wat te ver doordrijven wat leidt tot irritaties en discussies met andere forumgebruikers. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, want dit is niet bedoeld om ruzie te krijgen. Nogmaals, ik doel niet alleen op jou of op Jacco, maar op veel meer forummers, die net wat te snel vooraan staan met hun meningen. Meningen zijn persoonlijk en hoef je niet voor te schamen, je hoeft ze alleen ook niet bij elke gelegenheid te laten gelden.

:) (F)
Bambi

@ remco:
Inderdaad!!! :D

@ iedereen die ze wel en niet wil zien:
Hier trouwens wat pica's van mijn "niet-Renault":

[img]http://www.alfaromeo156club.nl/img4/529 ... aa7o_0.jpg[/img]

[img]http://www.alfaromeo156club.nl/img4/529 ... 38oo_0.jpg[/img]

[img]http://www.alfaromeo156club.nl/img4/529 ... gl4r_0.jpg[/img]

:worship: :worship: :worship:
Laatst gewijzigd door Bambi op wo 27 apr 2005 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeroen
Contacteer:

Hey Bambi,

Alles goed met je (Y)

http://babes.oehaha.nl :lol:
Remco T.
Contacteer:

ielllll.. een zilvere ;)

kheb m gezien Bambi.. echt een Super geile wagen :worship:
Bambi

Jeroen schreef:Hey Bambi,

Alles goed met je (Y)

DRUK DRUK DRUK!!! Maar verder wel goed hoor! En met jou?
Bambi

Remco T. schreef:ielllll.. een zilvere ;)

kheb m gezien Bambi.. echt een Super geile wagen :worship:

Dank U! Dank U! Dank U! (respect, :wink: )
Jeroen
Contacteer:

Bambi schreef:
Jeroen schreef:Hey Bambi,

Alles goed met je (Y)

DRUK DRUK DRUK!!! Maar verder wel goed hoor! En met jou?
Prima, de drukte hier komt er weer langzaam aan.
Robert-Jan

Ik vindt dat de club erg veranderd is de laatste tijd.
Er zijn veel nieuwe leden bij gekomen.
Er is een nieuw bestuur.
Ik heb serieus nagedacht om met het lidmaatschap te stoppen, heb dit jaar nog wel betaald, maar of ik volgend jaar lid blijf weet ik nog niet.
Het is wel lekker makkelijk om comentaar te leveren van achter een PC maar op een ALV doet bijna niemand zijn zegje, terwijl dit juist de mogelijkheden zijn om wat te zeggen.
Wij als leden moeten het nieuwe bestuur wel een beetje steunen en helpen.
Bambi

Jeroen schreef:
Ik merk het. De spanning is te voelen. (N)
Bambi

Hier nog eentje van het interieur waar ik toch wel erg mee in mijn nopjes ben:

[img]http://www.alfaromeo156club.nl/img4/529 ... 4r8j_0.jpg[/img]

:smoke:
Remco T.
Contacteer:

tis nu meer een Actief Chat Topic ipv Algemeen Chat Topic idd
Bambi

Huh???
Remco T.
Contacteer:

Bambi schreef:
Jeroen schreef:
Ik merk het. De spanning is te voelen. (N)
door de drukte bam... normaal zt act niet zo lang zo hoog in latest posts
Jeroen
Contacteer:

Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Spanning? Ik voel helemaal geen spanning. Iedereen doet zijn zegje en tot nu toe gelukkig op een normale manier. Top, toch? (Y)
Bambi

Ah, nu ikke begrijp! Ik ben blond, he! Dan moet je het allemaal voorkauwen. :p
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Bambi schreef:Ah, nu ikke begrijp! Ik ben blond, he! Dan moet je het allemaal voorkauwen. :p
koop es een goeie nieuwe bril ;) :P :P :P
Bambi

Moet ik eerst een goeie opticien vinden! :D
Jeroen
Contacteer:

:lol:
Riël
Über-Spammer

@ merijn

Ja dat kommentaar op mij had je ook wel weer gelijk in. Ik had die post ook niet zo snel mogen tiepen :) ALs ik het nalees slaat mijn reply geen deuk in een pakje boter.

Ik ga 't eens laten bezinken :D
Bambi

(Y)
Gesloten