En de GT loopt aardig hard ja (kijk maar es in het Dynodag Goes topic)

(Hoolie)-Ad schreef: (ben nu al weer een tijdje aan het wachten op een reactie van rudo over een eventueel verhaal wat ik in de nieuwsbrief wil schrijven maar niks geen reactie (terwijl ik wel kan zien dat het al ontvangen is))
12 Tcoh zou ik ook nog eens gespecificeerd zien waar het geld na toe gaat, zo weet ik bijvoorbeeld dat er op de stickers een redelijk marge zit, dit zijn reclame uitingen voor een club dus deze horen juist vrijwel zonder winst verkocht te worden..
hahahahahahadat nooitSteven schreef:Tis trouwens voor jou Meneer ing. de domme Beverwijker Luco
Ik heb de prijzen van jullie stickerboer zelf gehoord vandaar...Erik Olijnsma schreef:(Hoolie)-Ad schreef: (ben nu al weer een tijdje aan het wachten op een reactie van rudo over een eventueel verhaal wat ik in de nieuwsbrief wil schrijven maar niks geen reactie (terwijl ik wel kan zien dat het al ontvangen is))
12 Tcoh zou ik ook nog eens gespecificeerd zien waar het geld na toe gaat, zo weet ik bijvoorbeeld dat er op de stickers een redelijk marge zit, dit zijn reclame uitingen voor een club dus deze horen juist vrijwel zonder winst verkocht te worden..
Ik reageer ff snel op jouw post Ad![]()
Rudo is er druk mee bezig, en ook met de nieuwsbrief zelf, die moet bijna naar de drukker, maar geloof me dat er aandacht aan wordt besteed.
En op die stickers zit nauwelijks winst, we hebben zelfs de stickers een tijd lang onder de kostprijs verkocht.
Mocht je een adres hebben die goedkoper stickers kan maken, dan horen we dat erg graag!
Kijk, en dat is 1 van de zaken die ik niet begrijp. Het bestuur wil graag dat leden kritisch zijn en verbeterpunten aandragen. Wanneer dat gebeurt gaat men vol in de verdediging, terwijl dat juist het laatste is wat je moet doen. Er worden hier geen beschuldigingen gemaakt, dus is er ook geen verdediging nodig. Vaak wordt er geroepen dat jullie willen weten wat leden vinden dat er schort aan de club, maar wanneer dat gebeurt, dan wordt er heel vaak geschermd met dingen als "Had je maar op de ALV moeten zijn!" of "Als het je niet bevalt, dan had je je moeten aanmelden voor een bestuursfunctie." Zo werkt dat gewoon niet! Zoals er geen club kan bestaan zonder bestuur, kan er al helemaal geen club bestaan zonder trouwe leden.Riël schreef:Ok, mij ook, ik ben even vol de defensie in gegaan
Maar dan ist ook gelijk wel lache gieren brullen in leiden hahaBambi schreef:Nou nou, wat een gezelligheid hiero!
Ik ben ondertussen ook geen lid meer om de simpele reden: Ik heb geen renault meer!!!![]()
Dir heeft één nadeeltje, ik kan mijn favoriete topic niet meer bekijken: BABE-CHAT!!!!![]()
Verder kan ik wel mee leven, ook al was ik lidnummer 019. Ik zie nog regelmatig (net niet wekelijks) leden in Leiden.
Luco, ben je dan zo verplicht om echt bij elke poep en een scheet je mening te laten horen? Je weet toch zelf wat je vind? Als ik iets mooi vind, laat ik dat weten, maar ook als ik t minder vind. Dat hoort erbij, ben ik met je eens. En zonder met het volgende de vinger naar jou te wijzen, zijn er hier wel heel veel mensen die meteen haantje de voorste zijn met hun meningen. En door er een smiley achter te zetten, laat echt niet altijd doorschemeren wat je bedoelt en hoe je t bedoelt.Luco/Alpine-racer schreef:hoolie-ad
ik wel wel even iets zeggen over respect en kutopmerkingen
respect is een woord dat iedereen maar te pas en te onpas roept terwijl de helft niet eens weet wat het betekent.
tevens is het moeilijk te interpreteren hoe iemand is via een forum
ik heb zelf ook al dingen getyped die niet zo zijn overgekomen als bedoelt was (dat is nu eenmaal zo)
de mensen die me kennen weten hoe het bedoelt is en dat zal niet alleen bij mij zo zijn.
ja en als ik een auto niet mooi vind mag ik dat toch zeggen?
dat zeggen getuigd naar mijn mening van meer respect dan bij iedere auto te roepen ooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhh strakke auto, dat vind ik huichelachtig
ik vind spoilers en te overdadige troep op een auto nou eenmaal niet mooi, dus mag ik alleen wat zeggen als ik het mooi vind?
discussies mogen toch als je iemand maar niet persoonlijk onderuit gaat schoffelen.
ik moet nu weg maar dit vind ik dus wel een stevige discussie waard
Prima, de drukte hier komt er weer langzaam aan.Bambi schreef:
DRUK DRUK DRUK!!! Maar verder wel goed hoor! En met jou?
door de drukte bam... normaal zt act niet zo lang zo hoog in latest postsBambi schreef:Ik merk het. De spanning is te voelen.Jeroen schreef:
Prima, de drukte hier komt er weer langzaam aan.