Had Erik O. deze niet een tijd als avatar?
ik ben ook geen lid meer, heb zitten twijfelen.Chris schreef:Ik zie aardig wat "oud dienders" zonder icoon onder de naam. Hoe kan dat? Geld vergeten over te maken? Andere uitgaven? Geen behoefte om lid te blijven?!
We moeten deze drukke site natuurlijk wel in de lucht houden, dat gaat niet zonder financiële hulp van de echte leden.
Als ik me aangesproken mag voelenChris schreef:Ik zie aardig wat "oud dienders" zonder icoon onder de naam. Hoe kan dat? Geld vergeten over te maken? Andere uitgaven? Geen behoefte om lid te blijven?!
We moeten deze drukke site natuurlijk wel in de lucht houden, dat gaat niet zonder financiële hulp van de echte leden.
Klopt, maar ik vind dat het de afgelopen maanden (vanaf het nieuwe bestuur) nogal matig verlopen zijn. Veel onduidelijkheden, site kaputt (ok, daar was niets aan te doen, maar toch), slechte communicatie richting leden, er werd een beetje vaag gedaan over de financien, openingsmeeting pas op het allerlaatst bekend, veel nieuwe bestuursleden zag ik maar zelden op het forum, etc. Maar zoals je al zegt, zonder leden geen club.Chris schreef:Waarom Merijn? Zonder de betalende leden geen website in deze vorm.....
En het is maar 23 Euro, dat is toch niet te gek? Of krijg je te weinig waar voor je geld?
Zoja, wat zou je meer willen zien?
sja, ze zijn daar in Amerika niet echt talenknobbels,Sander2 schreef:Ahhh....jeetje, en dan nog 2 talen moeten lerenErik Olijnsma schreef:ze is Amerikaans, Twit![]()
mag ik me wel ff aantrekken he?Merijn schreef: Klopt, maar ik vind dat het de afgelopen maanden (vanaf het nieuwe bestuur) nogal matig verlopen zijn.
zoals? Met een nieuw team krijg je zowieso dat je op elkaar ingespeeld moet raken
Veel onduidelijkheden
dat gezeik kost me 5 jaar van mijn leven aan het eind denk ik, maar ik kon daar echt nix aan doensite kaputt (ok, daar was niets aan te doen, maar toch)
op welk gebied?slechte communicatie richting leden,
wederom, op welk gebied?er werd een beetje vaag gedaan over de financien,
was ook pas laat zeker (helaas)openingsmeeting pas op het allerlaatst bekend,
dat klopt wel een beetje ja. Maar ik heb wel het idee dat het nu iets beter gaatveel nieuwe bestuursleden zag ik maar zelden op het forum, etc.
Maar zoals je al zegt, zonder leden geen club.Dus vandaar mijn keuze om toch lid te blijven.
dennisvr schreef:mag ik me wel ff aantrekken he?Merijn schreef: Klopt, maar ik vind dat het de afgelopen maanden (vanaf het nieuwe bestuur) nogal matig verlopen zijn.Mag, hoeft absoluut niet...
zoals? Met een nieuw team krijg je zowieso dat je op elkaar ingespeeld moet raken Klopt, maar het duurde me toch effe iets te lang allemaal.
Veel onduidelijkheden
dat gezeik kost me 5 jaar van mijn leven aan het eind denk ik, maar ik kon daar echt nix aan doen Ik neem het je ook niet kwalijk, maar het was helaas wel 1 van de redenen dat er zoveel onduidelijkheden ontstonden. Maar dat is grotendeels achter de rug.site kaputt (ok, daar was niets aan te doen, maar toch)Goed bezig, D!
op welk gebied? Wanneer er vragen werden gesteld over contributie en meetings, werd daar vaak vaag over gedaan. Hoogstwaarschijnlijk omdat jullie zelf ook niets wisten (ik heb zelf iets meer inside info, dus wist wat er speelde), maar dat komt niet ten goede aan de uitstraling van de club richting leden.slechte communicatie richting leden,wederom, op welk gebied? Hier hebben we het nog wel over via PM of MSN/ICQ of zo. Niks om je zorgen over te maken overigens.er werd een beetje vaag gedaan over de financien,
was ook pas laat zeker (helaas) Kan gebeuren. Ik denk dat sommige bestuursleden een beetje te licht over hun 'taak' gedacht hebben, maar het is uiteindelijk goed gekomen dacht ik zo.openingsmeeting pas op het allerlaatst bekend,
dat klopt wel een beetje ja. Maar ik heb wel het idee dat het nu iets beter gaat I agree. De bestuursleden zijn toch de mensen waar de club een beetje op steunt. Als die mensen bijna niets van zich laten horen, dan geeft dat bij mij een beetje het gevoel dat de kapitein het schip heeft verlaten. Gelukkig is dat niet zo, maar dat gevoel heb ik wel even gehad.veel nieuwe bestuursleden zag ik maar zelden op het forum, etc.Maar zoals je al zegt, zonder leden geen club.Dus vandaar mijn keuze om toch lid te blijven.
Zonder leden zeker geen club idd.
Ik wil best lid blijven maar ben me acceptgiro kwijt! Heb riel al pm gestuurd maar heb nog niets terug ontvangen!Chris schreef:Ik zie aardig wat "oud dienders" zonder icoon onder de naam. Hoe kan dat? Geld vergeten over te maken? Andere uitgaven? Geen behoefte om lid te blijven?!
Ga voor de gein eens kijken op http://www.team-underground.nl En dan vooral naar hun clubregelement.Chris schreef:Zijn er dan (auto)clubs waar je meer krijgt als lid? Zoja, laat me eens weten wat, misschien kan de RTC weer wat leren.
[img]http://www.team-underground.nl/members/ ... anken1.jpg[/img]Frits schreef:Ga voor de gein eens kijken op http://www.team-underground.nl
GR.Frits
forum reglement team underground schreef:jaarlijkse contributie van 120,00.
Zie PMMadmaus schreef:Ik wil best lid blijven maar ben me acceptgiro kwijt! Heb riel al pm gestuurd maar heb nog niets terug ontvangen!
Ik ben nu zeg maar het leden gedeelte kwijt, maar hou ik wel me lid nummer dan als ik het geld alsnog overmaak?
Heb alleen het rekening nummer nodig en ik kan het binnen 5 minuten overmaken. En hoe ik het moet vermelden!
dat was ik ook, vandaar mijn eerdere opmerking: mij hoor je niet zeuren, komt vanzelf wel goedFrits schreef:... maar ik moet toegeven ik was aan de late kant.