ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
NOS

haha lol :lol: :lol:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Geweldig :p
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

:lol: :lol:

echt super! :D
-jacco-
Über-Spammer

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Jacco Twingi schreef:
Met vallen en opstaan: :D

http://www.putfile.com/media.php?n=yougotownedwmv
Had Erik O. deze niet een tijd als avatar?
of iemand anders?
-jacco-
Über-Spammer

Alleen het eerste stukkie...
Zo'n lange avatar zou Dennis niet blij mee zijn den ik :lol:
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

hahaha idd, alleen het eerste stukje, waar dat vodsig mens in die kelder dondert :p
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Riël
Über-Spammer

MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

http://support.microsoft.com/gp/messenger

Lekker dan... :S Volgens mij wil dit zeggen dat je binnenkort uitsluitend kan inloggen op MSN Messenger als je een @hotmail.com of @messengeruser.com domein gebruikt. Wat een kansloze rukkers zijn Microsoft. :S
Ollie

Tja, ze moeten wat he, de rukkers (N)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik zie aardig wat "oud dienders" zonder icoon onder de naam. Hoe kan dat? Geld vergeten over te maken? Andere uitgaven? Geen behoefte om lid te blijven?!

We moeten deze drukke site natuurlijk wel in de lucht houden, dat gaat niet zonder financiële hulp van de echte leden.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Merijn
Über-Spammer

Klopt... Foutje van mijn kant. De contributie is als het goed is nu wel goed doorgekomen. Maar ik moet toegeven dat ik wel getwijfeld heb of ik lid wilde blijven. :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Waarom Merijn? Zonder de betalende leden geen website in deze vorm.....

En het is maar 23 Euro, dat is toch niet te gek? Of krijg je te weinig waar voor je geld?
Zoja, wat zou je meer willen zien?
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Chris schreef:Ik zie aardig wat "oud dienders" zonder icoon onder de naam. Hoe kan dat? Geld vergeten over te maken? Andere uitgaven? Geen behoefte om lid te blijven?!

We moeten deze drukke site natuurlijk wel in de lucht houden, dat gaat niet zonder financiële hulp van de echte leden.
ik ben ook geen lid meer, heb zitten twijfelen.
Ollie

Ik hoor vaak dat er geen echt voordeel is voor de leden die betalen. Maar zoals Chris al zegt, zonder geld geen club en forum! Als niemand meer betaalt, bestaat dit alles straks niet meer. Geen forum, geen meetings, geen toertochten, niks...
Als het nu een rib uit je lijf zou zijn, maar 23 euro is toch niks!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Toch vind ik dat je voor die 23 Euro best wat krijgt* voor je geld, én het allerbelangrijkste, je steunt de club...

* Nieuwsbrief.
* Gadgets op het forum.
* Meer meetingmogelijkheden.
* Diverse kortingen.

Zijn er dan (auto)clubs waar je meer krijgt als lid? Zoja, laat me eens weten wat, misschien kan de RTC weer wat leren.
R(ay)Si

FF testen of mijn geld wel binnen is dan.....:)

Edit: Ja dus :D
Haas
Car: Megane RS

Chris schreef:Ik zie aardig wat "oud dienders" zonder icoon onder de naam. Hoe kan dat? Geld vergeten over te maken? Andere uitgaven? Geen behoefte om lid te blijven?!

Als ik me aangesproken mag voelen ;)
geld ik reeds overgemaakt, wordt aan gewerkt als t goed is, verwacht een dezer dagen weer 'compleet' te zijn (Y)
Ik kan niet spreken over anderen, maar t gevoel van Merijn deel ik wel een beetje. Ik ben gewoon lid gebleven, zeker omdat t maar 23 euri is, maar het is jammer om te merken dat oudgedienden je verlaten. Dat is zeker zo bij de FNO. Niet dat er geen leuke mensen voor in de plaats komen, maar toch...
Marcel B.

Kheb het ook al overgemaakt als het goed is, zal et vanavond als ik thuis ben nog ff checken voor de zekerheid
Ollie

Is betaald, komt in orde vandaag (Y)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Haas, leg het gevoel eens uit dan. :)

Verloop hou je altijd, mensen krijgen andere interesses, en niet iedereen blijft voor de rest van zijn leven Renault rijden.
Haas

chris, heb je gelijk in en dat snap ik ook, das de realiteit. Maar juist dat is juist de reden dat het gevoel voor de club anders is geworden bij mij. Het voelt een beetje als lang op de middelbare school zitten: je bent een oude l*l aan t worden en de jeugd kan niet helemaal tippen aan je oude kameraden. Maar nogmaals: ik bedoel zeker niet dat de 'nieuwe' lichting minder leuk is of dat de club slechter is geworden, het gevoel is gewoon anders...

capiche?
Merijn
Über-Spammer

Chris schreef:Waarom Merijn? Zonder de betalende leden geen website in deze vorm.....

En het is maar 23 Euro, dat is toch niet te gek? Of krijg je te weinig waar voor je geld?
Zoja, wat zou je meer willen zien?
Klopt, maar ik vind dat het de afgelopen maanden (vanaf het nieuwe bestuur) nogal matig verlopen zijn. Veel onduidelijkheden, site kaputt (ok, daar was niets aan te doen, maar toch), slechte communicatie richting leden, er werd een beetje vaag gedaan over de financien, openingsmeeting pas op het allerlaatst bekend, veel nieuwe bestuursleden zag ik maar zelden op het forum, etc. Maar zoals je al zegt, zonder leden geen club. :) Dus vandaar mijn keuze om toch lid te blijven.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Sander2 schreef:
Erik Olijnsma schreef:ze is Amerikaans, Twit :p
Ahhh....jeetje, en dan nog 2 talen moeten leren :lol: :D
sja, ze zijn daar in Amerika niet echt talenknobbels,

Dus ben nu het Nederlands maar wat aan het leren.
ze pakt t alleen iets te snel op :p
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Merijn schreef: Klopt, maar ik vind dat het de afgelopen maanden (vanaf het nieuwe bestuur) nogal matig verlopen zijn.
mag ik me wel ff aantrekken he? ;)

Veel onduidelijkheden
zoals? Met een nieuw team krijg je zowieso dat je op elkaar ingespeeld moet raken
site kaputt (ok, daar was niets aan te doen, maar toch)
dat gezeik kost me 5 jaar van mijn leven aan het eind denk ik, maar ik kon daar echt nix aan doen
slechte communicatie richting leden,
op welk gebied?
er werd een beetje vaag gedaan over de financien,
wederom, op welk gebied?
openingsmeeting pas op het allerlaatst bekend,
was ook pas laat zeker (helaas)
veel nieuwe bestuursleden zag ik maar zelden op het forum, etc.
dat klopt wel een beetje ja. Maar ik heb wel het idee dat het nu iets beter gaat
Maar zoals je al zegt, zonder leden geen club. :) Dus vandaar mijn keuze om toch lid te blijven.
(Y)

Zonder leden zeker geen club idd.
Merijn
Über-Spammer

dennisvr schreef:
Merijn schreef: Klopt, maar ik vind dat het de afgelopen maanden (vanaf het nieuwe bestuur) nogal matig verlopen zijn.
mag ik me wel ff aantrekken he? ;) Mag, hoeft absoluut niet... :)

Veel onduidelijkheden
zoals? Met een nieuw team krijg je zowieso dat je op elkaar ingespeeld moet raken Klopt, maar het duurde me toch effe iets te lang allemaal. :)
site kaputt (ok, daar was niets aan te doen, maar toch)
dat gezeik kost me 5 jaar van mijn leven aan het eind denk ik, maar ik kon daar echt nix aan doen Ik neem het je ook niet kwalijk, maar het was helaas wel 1 van de redenen dat er zoveel onduidelijkheden ontstonden. Maar dat is grotendeels achter de rug. (Y) Goed bezig, D!
slechte communicatie richting leden,
op welk gebied? Wanneer er vragen werden gesteld over contributie en meetings, werd daar vaak vaag over gedaan. Hoogstwaarschijnlijk omdat jullie zelf ook niets wisten (ik heb zelf iets meer inside info, dus wist wat er speelde), maar dat komt niet ten goede aan de uitstraling van de club richting leden.
er werd een beetje vaag gedaan over de financien,
wederom, op welk gebied? Hier hebben we het nog wel over via PM of MSN/ICQ of zo. Niks om je zorgen over te maken overigens. ;)
openingsmeeting pas op het allerlaatst bekend,
was ook pas laat zeker (helaas) Kan gebeuren. Ik denk dat sommige bestuursleden een beetje te licht over hun 'taak' gedacht hebben, maar het is uiteindelijk goed gekomen dacht ik zo. :)
veel nieuwe bestuursleden zag ik maar zelden op het forum, etc.
dat klopt wel een beetje ja. Maar ik heb wel het idee dat het nu iets beter gaat I agree. De bestuursleden zijn toch de mensen waar de club een beetje op steunt. Als die mensen bijna niets van zich laten horen, dan geeft dat bij mij een beetje het gevoel dat de kapitein het schip heeft verlaten. Gelukkig is dat niet zo, maar dat gevoel heb ik wel even gehad.
Maar zoals je al zegt, zonder leden geen club. :) Dus vandaar mijn keuze om toch lid te blijven.
(Y)

Zonder leden zeker geen club idd.
Madmaus

Ik wil best lid blijven maar ben me acceptgiro kwijt! Heb riel al pm gestuurd maar heb nog niets terug ontvangen!
Ik ben nu zeg maar het leden gedeelte kwijt, maar hou ik wel me lid nummer dan als ik het geld alsnog overmaak?
Heb alleen het rekening nummer nodig en ik kan het binnen 5 minuten overmaken. En hoe ik het moet vermelden!
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Chris schreef:Zijn er dan (auto)clubs waar je meer krijgt als lid? Zoja, laat me eens weten wat, misschien kan de RTC weer wat leren.
Ga voor de gein eens kijken op http://www.team-underground.nl En dan vooral naar hun clubregelement. :wink:

Enne. verder is het bij mij ook al betaald. en hoop ik zsm ook weer compleet te zijn, maar ik moet toegeven ik was aan de late kant.

GR.Frits
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Ik heb m'n nieuwe lidmaatschap betaald. Geld is afgeschreven. [img]http://www.elgreco.nl/forum/smileys/bounce.gif[/img]
Stickers die ik via Wilma gehad heb zijn afgeschreven en dus betaald. [img]http://www.elgreco.nl/forum/smileys/sjoerule.gif[/img]

Nu alleen nog wachten tot m'n avater het doet en de tekst "(RTC Member)" boven m'n post verschijnt... [img]http://www.elgreco.nl/forum/smileys/madness.gif[/img]

Tjezusss... hoe gelukkig kan een man zijn met het afscrijven van 35.- euro ??? !!!
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Frits schreef:Ga voor de gein eens kijken op http://www.team-underground.nl
GR.Frits
[img]http://www.team-underground.nl/members/ ... anken1.jpg[/img]

deze mocht zeer diep underground blijven :p
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

forum reglement team underground schreef:jaarlijkse contributie van € 120,00.

wij vragen maar 23 euro?
Wilma
Contacteer:

Madmaus schreef:Ik wil best lid blijven maar ben me acceptgiro kwijt! Heb riel al pm gestuurd maar heb nog niets terug ontvangen!
Ik ben nu zeg maar het leden gedeelte kwijt, maar hou ik wel me lid nummer dan als ik het geld alsnog overmaak?
Heb alleen het rekening nummer nodig en ik kan het binnen 5 minuten overmaken. En hoe ik het moet vermelden!
Zie PM (F)
Haas

Frits schreef:... maar ik moet toegeven ik was aan de late kant.
dat was ik ook, vandaar mijn eerdere opmerking: mij hoor je niet zeuren, komt vanzelf wel goed :)
Madmaus

klaar overgemaakt!!

en weer 23 euro erbij geschreven ;)
Gesloten