Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
voske

misschien dat ik ook ff kom vnaf hoelaat is iemand daar??? nie dat ik weer een half uur moet wachten :) .

groetjes danny
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

ik kom ook wel af dan als vos mij wil oppikken
MarcoG
Contacteer:

Ik zoek nog ruimte waar ik een motorblok uit elkaar kan halen, en de hele voorwielophanging en en en...!
Idd, even afhankelijk van wat zoiets gaat kosten.
Ik zou voorstellen dat er eerst wordt gekeken naar hoeveel mensen er willen meedoen (dus voor een maandbedrag en niet voor de gelegenheidssleutelaar) en vervolgens weet je ook ongeveer hoeveel ruimte er nodig is voor dat aantal mensen.
Je zou ook gelegenheidssleutelaars kunnen laten komen op een semi-gereserveerde plek in de schuur en daar een zacht prijsje voor vragen waarmee je de huurprijs voor die maand mee verminderd voor de vaste huurders ofzo.
MarcoG
Contacteer:

wilco blue schreef:ik kom ook wel af dan als vos mij wil oppikken
Pak jij die 600pk BMW! :wink:

Wie is nu eigenlijk vos? Bram of die andere vos?
Patrick L.

verlaagd, ik komderan :D
MarcoG
Contacteer:

TUK, ik kom net uit maastricht :(
Bram (vospower)

MarcoG schreef:
wilco blue schreef:ik kom ook wel af dan als vos mij wil oppikken
Pak jij die 600pk BMW! :wink:

Wie is nu eigenlijk vos? Bram of die andere vos?
Ik niet :p , de lange :)
voske

ikke wel, niet die kabouter :p
Marcel J.

Patrick L. schreef: net ff gebeld,
afgewezen, gisteravond is de keus gemaakt, ik zat er helaas niet bij :(
K*T :@ Geen reden gevraagd, gehoord?! Trouwens nog gelukt met dat veertje?! Lullig niet dat je dat alleen compleet kunt kopen :(

Wat die sleutelplaats betreft, Kdenk dat het lastig word om dat te realiseren. Stel het ligt in Maastricht, kom je dan echt vanuit Sittard of Heerlen afrijden, om er dan achter te komen dat je wat vergeten bent?! Kheb der ook wel eens over gedacht om gewoon een loods te kopen cq huren, maar alleen de verzekering enz is al lastig (& die zul je moeten hebben als je wat materiaal daar hebt liggen) daarnaast moet je dan ook nog eens mensen vinden.

@ Rob, misschien dat ik in Heugem nog een garage(box) weet voor je. Alleen ben ik nummer één om die te huren :wink: mocht het nix worden kan ik wel eens vragen voor jou?!
Patrick L.

tja, dat veertje, kut he, oude troep, heb en nu vast gemaakt met een stuk ijzerdraad. Morgenmiddag proberen een stuk draad erop te lassen, en met moertjes, contramoer moet dat ding wel weer te verstellen zijn :)
MarcoG
Contacteer:

Waarom zou dat ding in maastricht moeten liggen? Rob had het wel over dorpjes maar om nou meteen maastricht aan te schieten lol!
Ergens tussenin liggen plaatsen genoeg die voor iedereen makkelijk bereikbaar zijn. Schimmert ligt bijv. bijna precies in het midden tussen heerlen en maastricht en ook niet zo ver van sittard af. Er zijn nog wel een paar van die plekjes te bedenken.
En als je de ruimte van een of andere prive persoon huurt die toch een lege ruimte had staan, hoef je van een verzekering toch weinig aan te trekken of niet MJ?
Ja, ik zou er wel een stukje voor rijden om ergens rustig te kunnen sleutelen. Moet ik nu ook doen als ik een paar stressvolle uurtjes bij de doe het zelf garage doorbreng.
Marcel J.

MarcoG schreef:Waarom zou dat ding in maastricht moeten liggen? Rob had het wel over dorpjes maar om nou meteen maastricht aan te schieten lol!
Twas maar een voorbeeld :wink: Kga bijvoorbeeld niet naar schimmert rijden om te sleutelen, is mij wat ver. Heb ik zin om ff te sleutelen kan ik half uur gaan rijden :s

MarcoG schreef:En als je de ruimte van een of andere prive persoon huurt die toch een lege ruimte had staan, hoef je van een verzekering toch weinig aan te trekken of niet MJ?
Kweet niet, maar kheb mijn sleutels graag verzekerd & brandverzekering eventueel. Een wagen ergens stallen zal het probleem niet zijn, maar meerdere?! Kneem aan dat de zerzekering dan wel wat wilt weten :~ Kweet bij mijn oma hebben we de verzekering aangepast ivm stalling wagens en sleutels.

Daarnaast vraag ik mij af of der wel zoveel behoefte is...
Riël
Über-Spammer

Ik heb nog altijd de oprit van Ralf :lol:

Vanmorgen de auto opgehaald, de 19 dus, koppakking was echt helemaal door, olie was cappucinokleur :) Vanmiddag nieuwe koppakking erin gezet, en 't rijdt wel lekker! Komt niet vooruit, maargoed, het is voor cheap-ass driving.
Patrick L.

heb je toch snel weer gefixt (Y)

ben benieuwd hoe lang ie er tussen blijft zitten :wink:
MarcoG
Contacteer:

Ach MJ, verzekering interesseert mij niet. Is het geld totaal niet waard voor een auto die uit elkaar ligt. Maximum snelheid heb ik ook geen waarde aan...links of rechts inhalen, boeit me niet. APK...nou...vooruit haha!
Ik zou me voor de verzekering dus totaal geen zorgen maken. Tis maar dat je een dak boven je hoofd hebt en een plek waar je je auto kan laten liggen. Meer niet. Als je het helemaal correct wil doen moet je ook bezig gaan over de vloer he, oliedicht en weet ik veel wat, en afzuiging, daglicht, brandveiligheid etc etc. Maar daar gaat het gewoon niet om. Dak boven je bulles en plek waar je je spul kan laten liggen. :) Ik vraag niet om meer :p
Riël
Über-Spammer

Patrick L. schreef:heb je toch snel weer gefixt (Y)

Aachen heen en weer met 170 al overleefd :)
MarcoG
Contacteer:

Riël schreef:
Patrick L. schreef:heb je toch snel weer gefixt (Y)

Aachen heen en weer met 170 al overleefd :)
En kunnen we nu weer capuccino uit jou auto(-maat) drinken? Model R19 lol!
Ollie

Niks over te klagen over die 19 (Y)
MarcoG
Contacteer:

Ollie schreef:Niks over te klagen over die 19 (Y)
Ook net wakker? :D
Rob.H

hey marco jij bent niet op je mondje gevallen he.
Bijna 400 pagina's TNM :worship: :beer:
Bram (vospower)

dat moeten we vieren :beer: kratje pils?
MarcoG
Contacteer:

Tering, inderdaad. :beer:

Ik kom net van buiten, Riel had me even gewezen waar de stekker zit in de versnellingsbak ivm het blijven branden van de achteruitrijlichten. Die stekker was behoorlijk warm en werd zelfs heet zolang de auto op contact stond. Dus die heb ik maar eruitgetrokken en even vastgeplakt ergens op wat plastic zodat ie niet loshangt.
Maar nu doen de oliedruk en oliepijl meter het niet (misschien de olietempmeter ook niet, straks even checken en kijken of ie uitslaat naarmate de motor warmer wordt)... vervloekt, de toerenteller deed het ook niet!
Nu doen de remlichten het weer niet :@ takke wat een zooi!
Bram (vospower)

Daar gaat hij helaas niet harder van he marco :( 8)
MarcoG
Contacteer:

Bram (vospower) schreef:Daar gaat hij helaas niet harder van he marco :( 8)
Nope...misschien toch maar een 325 zoeken? :wink:
Riël
Über-Spammer

Aiaia marco, da's niet lekker, check de massa van je blok eens dan?

Ze kunnen toch niet allemaal uitvallen, die kabeltjes staan er toch echt los van :S

En je moet nog eens wat zekeringen nakijken!
MarcoG
Contacteer:

Hey Riël, ik heb even nagelezen en volgens het boekje is het een mulitfunctioneel apparaat waar die stekker opzat. Dus hij meet meerdere dingen. Alleen voor de oliedruk..ach, dom boek. Ik kijk zelf inderdaad even alles goed na. Is het weer wel voor.
Meld me wel weer, tenzij ik geelektrokuteerd ben of de auto bovenop mij is gevallen. :wink:

Hoe installeer ik dat dialogys programma correct? In welk topic stond dat?
Ollie

MarcoG
Contacteer:

Danke ollie (F)
Bram (vospower)

dat is dus wat een algemeen bestuurslid doet, topics linken :wink:
Riël
Über-Spammer

MarcoG schreef:Hey Riël, ik heb even nagelezen en volgens het boekje is het een mulitfunctioneel apparaat waar die stekker opzat. Dus hij meet meerdere dingen.
Hmm, ik kan me niet voorstellen dat er daar aan de versnellingsbak veel te meten valt hoor.
Ollie

Bram (vospower) schreef:dat is dus wat een algemeen bestuurslid doet, topics linken :wink:
Yups :D
Rob.H

Tering dat downloaden gaat echt langzaam. Riel kan je me dat programma niet eens op schijfje zetten?
MarcoG
Contacteer:

Nou Riël, zeg maar, mijn hele dashboard ligt lam (ook benzinemeter en koelvloeistof) behalve de snelheidsmeter.
Ook die 3 checklampjes die normaal opbranden voor de start lichten niet meer op. Ik heb nog niet geprobeerd wat er gebeurt wat er gebeurt als ik die stekker terugsteek...ben eens benieuwd.

Hey Rob, ik kan je dat ding ook wel even op cd zetten, alleen weet ik niet of hij functioneert omdat ik hem nog niet zelf heb geinstalleerd.
Als Riël 2 cdŽtjes met daarop dialogys meeneemt kan ik wel een kopietje trekken bij de mac ofzo, neem ik de laptop even mee.
Rob.H

Ik weet niet of ik kom donderdag, dan is de tentamen week gedaan en gaan we zuipen met een paar klasgenoten.
Maar anders geef ik rik wel 2 cd's mee als hij gaat.
Bram (vospower)

Rob, ga je ook mee nar automax??? is echt te gek!!! :smoke:

En de rest?? nog mensen die meegaan, mag je eigelijk niet missen :p
Gesloten