groetjes danny
Pak jij die 600pk BMW!wilco blue schreef:ik kom ook wel af dan als vos mij wil oppikken
Ik nietMarcoG schreef:Pak jij die 600pk BMW!wilco blue schreef:ik kom ook wel af dan als vos mij wil oppikken![]()
Wie is nu eigenlijk vos? Bram of die andere vos?
K*TPatrick L. schreef: net ff gebeld,
afgewezen, gisteravond is de keus gemaakt, ik zat er helaas niet bij
Twas maar een voorbeeldMarcoG schreef:Waarom zou dat ding in maastricht moeten liggen? Rob had het wel over dorpjes maar om nou meteen maastricht aan te schieten lol!
Kweet niet, maar kheb mijn sleutels graag verzekerd & brandverzekering eventueel. Een wagen ergens stallen zal het probleem niet zijn, maar meerdere?! Kneem aan dat de zerzekering dan wel wat wilt wetenMarcoG schreef:En als je de ruimte van een of andere prive persoon huurt die toch een lege ruimte had staan, hoef je van een verzekering toch weinig aan te trekken of niet MJ?
En kunnen we nu weer capuccino uit jou auto(-maat) drinken? Model R19 lol!Riël schreef:Aachen heen en weer met 170 al overleefdPatrick L. schreef:heb je toch snel weer gefixt![]()
ben benieuwd hoe lang ie er tussen blijft zitten
Ook net wakker?Ollie schreef:Niks over te klagen over die 19
Nope...misschien toch maar een 325 zoeken?Bram (vospower) schreef:Daar gaat hij helaas niet harder van he marco![]()
Hmm, ik kan me niet voorstellen dat er daar aan de versnellingsbak veel te meten valt hoor.MarcoG schreef:Hey Riël, ik heb even nagelezen en volgens het boekje is het een mulitfunctioneel apparaat waar die stekker opzat. Dus hij meet meerdere dingen.