Nou update!
Ik wilde gaan kijken naar de auto (die volgens de verkoper in prima staat verkeerde).
Had telefonisch al een afspraak met m gemaakt.
Kreeg ik gisteren een mailtje van hem, dat het niet uitkwam of het niet morgenavond (vanavond) kon.
Prima en heb dit teruggemaild.
Vervolgens kreeg ik een mailtje:
Moet je wel ff van te voren zeggen dat ik hem niet kan starten weet niet of ik dat al had gezegd,
omdat mijn km teller eruit is geweest (heeft iemand geleend), en we hebben radiator enz eruit gehaald (om helemaal ff schoon te blazen enz).
Hoop dat je nogsteeds wil komen

?
APK is overigens ook (laten) verlopen, omdat ik er dus geen tijd meer voor had
en hem dus heb laten verlopen.Niet omdat hij afgekeurd is ofzo.
Na hierop geantwoord te hebben met een mailtje in de trant van 'what the fuck?!' kreeg ik een zielig mailtje terug dat hij er ook niks aan kon doen, geen tijd had blablabla. En dat ik hem voor 1500 euro mee mocht nemen (ineens 500 euro eraf) en dat dat ook nog bespreekbaar is.
Mede door dit en bepaalde verhalen die ik gehoord heb over de auto en dingen die ik gechecked heb over de auto, heb ik niet echt vertrouwen in die bak en ik neem dus ook niet eens de moeite erheen te rijden.
Dus ik adviseer een ander die interesse heeft even HEEEEEEEEL goed na te denken en de auto te controleren
Ik heb ondertussen al weer contact opgenomen met kanshebber 2 (die ik eigenlijk in 1e instantie had gezien). Die is volgens de eigenaar ook in prima staat (met benadrukking dat er GEEN roest aan zit, nieuwe turbo, nieuwe koppeling etc).
Zijn interieur ligt er compleet uit omdat dit net gereinigd is (wordt er eind van de week/begin volgende week weer in gezet) en op mijn vraag of ik dan NU het interieur er helemaal uit ligt al mocht komen kijken antwoordde hij dat dat geen enkel probleem is.
Dat klinkt al dus wat beter. To be continued...
p.s. kunnen we dit topic trouwens niet Jiggy's zoektoch naar een GTT noemen