Neon onder of in renaults

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Mrtn schreef:en terecht dat het niet mag, rijden er strax allemaal van die sjakies die denken een ufo te hebben
Alleen al als je sommige inzittenden ziet, zou je dat al denken :p
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
nadas

Erik Olijnsma schreef:
Mrtn schreef:en terecht dat het niet mag, rijden er strax allemaal van die sjakies die denken een ufo te hebben
Alleen al als je sommige inzittenden ziet, zou je dat al denken :p
:lol:
Mike (spitsoor)
Contacteer:

bull shit
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

@mrtn: een slechte ervaring gehad met neon ofzo? trauma misschien? dat je er zo'n bloedhekel aan hebt? :wink:
Mrtn
Car: R5GTT

Ach.... het zijn toch een bepaald soort gasten (mss excl jullie hoor, no offense verder) die met neon, monsterbumpers met genoeg gaas voor een kippenren, rode trommelremmen, chroomglimmende handvaten, fluoricerende ruitensproeier dingen en noem maar op rijden. Bijkomend dat ze ook nog eens hun stoel scheef in de auto zetten.

Op de snelweg heb ik geen last van ze, maar binnen de bebouwde kom hebben ze opeens de 'urge' om op je bumper te gaan hangen terwijl er 45 auto's voor je rijden op een éénbaans weg.

Lelystad is niet bijster groot, dus veel ken ik van gezicht of van horen zeggen, bijkomend dat 90% werkloos is, niet door ziekte, maar uit gemakszucht, omdat ze het niet nodig vonden om school af te maken en nu geen putjes willen leegzuigen.

Heb ik een hekel aan ze? Reken maar
Distantieer ik me ervan? Zeker weten.

Het zijn sjonnies die nix bijdragen aan de maatschappij.

Dit was mijn gal, sorry daarvoor.
Prima dat jullie 'neon' erin of eronder fabrieken, maar mooi kan ik het niet vinden, alleen al de ideeen die het bij mij oproept...

Voel je je niet aangesproken, dan heb ik je ook niet bedoeld :)
Maar doe wat je mooi vind, ik zal niet meer reageren in dit 'neon'topic :)
Mrtn = Maarten
Gabri van der Veen
Über-Spammer

Mrtn schreef:....., rode trommelremmen, chroomglimmende handvaten, ......
he verrek dat heb ik ook :lol: (alleen zijn mn handvaten van chroom en niet zo'n plakdinges)
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
nadas

ik ga vanavond es fftjes expirimenteren met neon in de ventilatie roostertjes.

computer fantjes met neon ledjes kosten ook geen drol meer :D
Ro
Contacteer:

hey mensen,

Ik heb ook neon in mijn auto en heb strobelampen. :evil:
Zal ook binnen kort is :foto: maken en die hier neer zetten.

mzzl Ro (Y)
Fly on the wings of CLIO !!!!!
Rémi clio ph3

Ik reed laats langs iemand, die had een strobe lamp op z'n voorbumper zitten!! Hij flitste vriendelijk naar me, toen ik langs kwam :(
Gerard16V

wie heeft er handige tips en weetjes voor het installeren van neon/ LED verlichting ONDER de auto??? Volgende week ga ik daar aan beginnen en alle hulp is welkom...
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Mrtn schreef:Ach.... het zijn toch een bepaald soort gasten (mss excl jullie hoor, no offense verder) die met neon, monsterbumpers met genoeg gaas voor een kippenren, rode trommelremmen, chroomglimmende handvaten, fluoricerende ruitensproeier dingen en noem maar op rijden. Bijkomend dat ze ook nog eens hun stoel scheef in de auto zetten.

Op de snelweg heb ik geen last van ze, maar binnen de bebouwde kom hebben ze opeens de 'urge' om op je bumper te gaan hangen terwijl er 45 auto's voor je rijden op een éénbaans weg.

Lelystad is niet bijster groot, dus veel ken ik van gezicht of van horen zeggen, bijkomend dat 90% werkloos is, niet door ziekte, maar uit gemakszucht, omdat ze het niet nodig vonden om school af te maken en nu geen putjes willen leegzuigen.

Heb ik een hekel aan ze? Reken maar
Distantieer ik me ervan? Zeker weten.

Het zijn sjonnies die nix bijdragen aan de maatschappij.

Dit was mijn gal, sorry daarvoor.
Prima dat jullie 'neon' erin of eronder fabrieken, maar mooi kan ik het niet vinden, alleen al de ideeen die het bij mij oproept...

Voel je je niet aangesproken, dan heb ik je ook niet bedoeld :)
Maar doe wat je mooi vind, ik zal niet meer reageren in dit 'neon'topic :)
ben het helemaal met je eens :D
we hebben morgen een themafeest van mijn opdrachtgever

het thema SJONNIE EN ANITA :D :D :D
ik heb helaas alleen geen sjonnie en anitaoutfit en auto (Y)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
the coolkid

gebruiken jullie allemaal neon lampen? onder de stoelen en zo?
ledjes zijn veel makkelijker in te plaatsen een voor een vind ik
bij men vroegere auto hebk dat allemaal met ledjes gemaakt en zo en dat vond ik veel makkelijker gewoon een gaatje boren en de ledhouder en hup ze geven licht :)
maar dat is ieder zijn mening
maar de afwerking is in ieder geval eel knap (Y)
Tom
Moderator
Car: MB

volgens mij gebruik hier (gelukkig) bijna niemand neon lampen. Gezien de leeftijd van dit topic is er ook niet veel animo voor (Y)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

ikke wel :p

maar dan alleen binnen :D
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
the coolkid

ik vind buizen neon wel nog altijd knapper langs buiten dan een led neon. maarja zoals gezegt dat is iedereen zijn eigen mening :)
kben van plan om onder mijn megane ook een neon te hangen maar ben er nog niet uit welke kleur. de ledjes voor binnenin zijn al in orde gemaakt.

ik zal wel iets laten weten als ze er in raken :)
in men andere auto staat men naam zelfs verlicht in de hoedenplank :D
ier in de streek kenne me ze wel heel goed hoor :lol:
Snotpork

Paul1916v schreef:Ik vind neon buiten de auto idd wel leuk op foto's..maar verder nutteloos
Neon is inderdaad nogal nutteloos, helemaal mee eens. Kost een hoop centen en je hebt er eigelijk niks aan. Maar het is wel cool :) 8)

Wil ddan bij deze ook me neon 'showen'. Wat ik dan tot nu toe in heb zitten. Komt nog veel meer in, maar het begin is er :D
Neon onder me dash, heb er ook nog onder me stoel zitten. [img]http://img174.imageshack.us/img174/1734/pict00733av.jpg[/img]
Foto, genomen op een meeting, van me kofferbak hoe het er tot nu toe uit ziet. Hieronder een link MET neon.
[img]http://img54.imageshack.us/img54/9756/sinstallunderconstruction0011x.jpg[/img]
[img]http://img54.imageshack.us/img54/3060/sinstallunderconstruction0027n.jpg[/img]

Nog wat foto's van me versterker kist, oftewel 'kijkdoos'
http://www.carputerforum.nl/carpc/showt ... t=kijkdoos

Hier nog een paar foto's van me computer behuizing die in me kofferbak komt. Uiteraard ook met neon é
http://www.mijnalbum.nl/Album=HZFX76AG

Dit alles in me eerste auto, en dus ook me eerste install. Ben er zelf best wel trots op hoe het er tot nu toe al uit ziet. Ben zeer benieuwd wat jullie er van vinden.
TheoV
Contacteer:

nu deze thread toch gebumpt is:

[img]http://4.forumer.com/uploads/cartalk/po ... 142497.jpg[/img]

deze neon is niet nutteloos. behalve er leuk uitzien, is het tenminste nog leesbaar overdag als de zon er volop op schijnt.
Thierry_18

ik leds onder dash (gaan mee met muziek of blijven branden!
fotro van +/- 2 mnd geleden (toen lagen er nog geen plaatjes in)

[img]http://i30.photobucket.com/albums/c307/ ... G_1383.jpg[/img]

binnenkort mss nieuwe foto's
PaulM

ach vind de sjonnies in die half-fords, autostyle wagentjes wel grappig. Vaak zitten er allemaal toeters en bellen op, en als je er dan naast staat voor het stoplicht rij je ze soep met je 'standaard' auto.

alleen jammer dat er ook paar wat vlottere tussen zitten ;)
suusiejjj
Contacteer:

vindt wel leuk..

eind van de week komt er onder mijn twingo groene led buisen. en in de auto ook.

als het er onder zit komen er foto's :D
Ferdy
Über-Spammer

+Clio16v+ schreef:ach vind de sjonnies in die half-fords, autostyle wagentjes wel grappig. Vaak zitten er allemaal toeters en bellen op, en als je er dan naast staat voor het stoplicht rij je ze soep met je 'standaard' auto.

alleen jammer dat er ook paar wat vlottere tussen zitten ;)
ja, van neon ga je niet echt harder he
suusiejjj
Contacteer:

jehoe, mijn ledbuisen zitten net sins gisteren onder me twingo..! ik heb groen staat erg leuk vindt ik zelf. ga morgen bodykit op halen.
plaats binnenkort wel wat foto's.
Plaats reactie